- Ikä
- 36
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos oli kaveri silloin vegaanina naiivi, niin ei se paljon fiksumpi ajatus ole lähteä koko porukkaa nyt leimaamaan uskovaisiksi hyvesignaalen väläyttelijöiksi.Vanha juttu, mutta tuo hyvin esiin erään näkökulman.
Veganismi on uskonnon kaltainen aate, jonka kannattajat haluavat erottua taviksista, väittää tämä ex-kasvissyöjä
Joonas Konstig innostui eläinten oikeuksista ja oli seitsemän vuotta kasvissyöjä. Nyt hänelle maistuu liha, koska se on ihmiselle luonnollista ravintoa.yle.fi
En tiedä, tarkoittiko Dona tällä, että raakamaito on parempi vaihtoehto kuin pastoröitu maito (hyvin mahdollista hänen viestihistoriansa huomioiden).Maito on kova sana, ja mitä lähempänä luonnolliosta muotoaan, niin sen parempi.
Täysmaitoa vai vähärasvaista lapsille?
Vähärasvaisen maidon käyttö ei ehkä vähennäkään lapsuuden ylipainon riskiä.www.potilaanlaakarilehti.fi
Mulle on kerran juotettu maalla maitoo joka oli oikeesti käytännössä kun utareesta suoraan. Olin joku 10v enkä todellakaa tienny- en sitä mitä se oli tai b) että se oli teoriassa vaarallista mm. listeria vaaran takia. Joku 9-13 prosenttia rasvaa. :D Eipä siinä, ihan ok makusta mutta kuten sanoin, teoriassa vaarallista.En tiedä, tarkoittiko Dona tällä, että raakamaito on parempi vaihtoehto kuin pastoröitu maito (hyvin mahdollista hänen viestihistoriansa huomioiden).
Jos tarkoitti, niin vaarallista paskapuhetta (taas).
Käsittääkseni se suositus on ollut, että 20% enempi prot kuin sekasyöjä?Vähän ylläri kieltämättä. Tiesin kyllä että vege protskuu pitäis saada snadisti enemmän kun eläinkunnan. Eli jos suositus on vaikka se vähän alle 2g/kg niin vegeröheiinii pitäs saada se n. 2,2-2,4g.
Listeria ei kyllä ole vastustuskyvyltään normaalille lapselle tai aikuiselle vaarallinen. Olet varmaan syönyt pehmeitä pastöroimattomia juustojakin missä on ihan sama riski. Silloin kun minä olin nuori ja isovanhemmilla oli maatila, siellä kaikki maito mitä käytettiin, oli ihan sitä itseään. Kukaan ei kuollut.Mulle on kerran juotettu maalla maitoo joka oli oikeesti käytännössä kun utareesta suoraan. Olin joku 10v enkä todellakaa tienny- en sitä mitä se oli tai b) että se oli teoriassa vaarallista mm. listeria vaaran takia. Joku 9-13 prosenttia rasvaa. :D Eipä siinä, ihan ok makusta mutta kuten sanoin, teoriassa vaarallista.