- Ikä
- 36
Ei löydy (relevanttia) negaa kaikista. Jos joku Norton, Israetel, Guyenet, Aragon, Schoenfeld, Helms, Nuckols tms. laukoisi tuollaisia mielipiteitä, niin samalla tavalla ne sais paskaa niskaan. Ihmeellisesti sulta on menny kaikki kiistanalaiset sanomiset herralta ohi... No, nyt olet tietoinen asiasta, vai oletko?
Tässä nyt yksi väite, joka sulta meni ohi, vaikka kyseisen podcastin kuuntelitkin:
View: https://twitter.com/kevinnbass/status/1046315577671913472
Ootko ikinä miettiny, minkä takia sulle on ravintoasioissa auktoriteetteja lähinnä kaverit, joilla ei ole alan koulutusta, kuten Fung, Kresser, Saladino, Eric Berg, ym.? Vaikuttaa vahvasti siltä, että kunhan sanoma miellyttää, niin kelpuutat henkilön asiantuntijaksi, vaikka kyseessä olisi joku akupunkturisti tai kiropraktikko.
Oikeasti peiliin katsomisen paikka. Juu juu, sinähän vaan kuuntelet kaikkia "avoimin mielin" ja päätät itse...
Nortonilla oli ainakin lähes samat argumentit game changerssia vastaan, kuten Kresserillä. Mun mielestä se jakoikin pätkän tosta Kresserin jre visiitistä facessa ja oli samaa mieltä siinä. Eli mikä tossa nyt on niin väärin?
Mitä tulee noihin Kresserin väitteisiin, niin edelleen mielelläni katson haastattelut ja kohdat missä on noita väitöksiä tehnyt ja miten on ne perustellut. Khan väittelyssä Kresser sanoi tarkalleen niin, että tyydyttynyt rasva ei nosta ldl-kolea kaikilla ihmisllä ja toi esiin aika paljo dataa sen puolesta.
Kuuntelen paljon myös koulutettujen ihmisten mielipiteitä. Eikä mainitsemasi henkilöt ole mulle mitään auktoriteetteja.