Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten on? tartteeko viisumia hommata, kun ollaa 35päivää tuolla reissussa.. Tarkotus olis kyllä hengata Laoisissa tos välillä noin 8 päivää...
Jos hommat menee plakkariin, lähden syksyllä kolmeksi kuukaudeksi treenilomalle. Toki töitäkin voin tehdä paikanpäällä jos tsänssiä on, mutta tarkoitus olisi lähinnä koittaa miltä tuntuu olla pro-bodari. Tällä hetkellä hirveä rahankeräys päällä että pääsisi matkaan, ajattelin että 3000 euroa+menolipun jos saan säästöön niin lähtö on siinä.
Lähetän muuten sitten loskasateisiin vittuiluviestejä teille.
Itse olen menossa Thaimaaseen eka kertaa ens kuussa. Mitä juttua kuullu, ni aikamoista huorissa käymistä se monille miehille on. Jos poikaystäväsi on lähdössä rantalomalle Pattayalle, niin siellä voi ehkä tehdä muutakin kuin ottaa arskaa.Olen niin härskejä juttuja kuullu, että pahaa oikein tekee. Itse yritän olla huoria panematta, vaikka seurueeseeni tuolla matkalla kuuluukin 3 kreisiä suomalaista, jotka eivät varmasti rahaa pihistele asiassa jos toisessakin. Mutta pitäähän se mennä katsomaan millaista se meno on niin voi muodostaa aivan henkilökohtaisen mielipiteen. En kuiteskaan ala moralisoimaan liikaa muitten tekemisiä. Riittää kun on rehellinen itselleen reissuilla. Kaunis thai-tyttö saattaa kuiteskin tehdä kovemmallekin mielelle tepposet ja jos semmonen tulee tarjoamaan itseään 20 eurolla muutamaksi tunniksi, niin monen miehen ajattelu tapahtuu varmasti alapään kautta. Onneks on kuiteskin jo yks miellyttävä ja hyvin koulutettu "maksuton" thai-tyttö odottamassa suomipoikaa Bangkokissa. :kippis1: Mese on kyllä hieno keksintö...

Femakothan on tolle thaimaalle antanu pahan maineen, kun en ei sita voi kasittaa etta normaali naapurinmieskin saan jostain rahalla. Se on katsokaas eri asia kun joku miljonaari maksaa 1000eur tunnilta, mulla on tullu sellanen kasistys etta se saattaa olla jopa kiihottavaa.
Miten on? tartteeko viisumia hommata, kun ollaa 35päivää tuolla reissussa.. Tarkotus olis kyllä hengata Laoisissa tos välillä noin 8 päivää...
Singapore on mielenkiintoinen paikka, sylkemisestä roskaamisesta jne. tulee 500 dollarin sakot, ampuma-aseen hallussapidosta jopa kuolemantuomio. (muisti pätkii,korjatkaa jos olen väärässä).
Jos meinaisi mennä reissu pitkäksi viisumin suhteen niin kannattaa käväistä esim. Kuala Lumpurissa tai Singaporessa. Lennot Air Asialla noin 50e/suunta, tosin Thai->muu maksaa vielä sen 500 bahtia (~11e) lisää kun pitää pulittaa tuo summa Suvrnabhumin asemalle.. käteisellä. Samperin banaanivaltio
Tulin juuri itse KL&SP reissulta, ja voi että oli upeaa. KL on kyllä nätti paikka.. autoja ehkä 1/10 osa siitä mitä BKK:ssa suhteutettuna asukasmäärään! Eli 8-kaistainen tie oli mahdollista kuvata keskellä päivää tyhjänä. Ja korkeita tönöjä todella riittää myös KL Menaren ja Petronas Twin Towerin lisäksi.
Saattaapi olla, että kunhan täältä palaan Suomeen niin otan melkein seuraavan koneen KL:än suuntaan sitten :D
Ja eipä ollut horoista pelkoa tuollakaan. Jalas Bukit Bintang (KL:än Sukhumvit) tarjosi "massage?", "looking for young girl?", "lady for you?" kiljuntaa useammin kuin Nanan ja Asokin BTS-asemien välinen kävely. Puuh.
Lyhyen kokemuksen perusteella hinta/laatusuhteessa erinomainen paikka. Suosittelen lämpimästi vaihtoehdoksi jos meinaa ympärysmaissa käväistä.
PS. KFC:ssä joka päivä....
PS. KFC:ssä joka päivä....

Joka ikinen kerta Thaimaasta puhuttaessa saa lukea tämän samaisen mielipiteen, nimenomaan sellaisen henkilön suusta kuka ei siellä ole itse käynyt... :jahas: :(Eräs Thaimaassa työskentelevä lääkäri-lähetystyöntekijä kertoi minulle, että he olivat ottaneet 20 thaimaalaista ilolintua HIV-testiin ja surullista kyllä, vain yksi selvisi puhtain paperein.. :(