Thaimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nicho
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan pakkislainen tällä hetkellä Thaimaassa? Lieköhän onnistuisi vaikka parin Diesel-paidan ostaminen ja minulle lähettäminen? Korvausta vastaan toki..
Koot vaihtelee vaan niin rajusti toisen kaupan M-koko on toisen kaupan S-koko, myös saman myyjän M-koon paidat saattavat vaihdella rajustikin. Sitten jos ei ole laatutietoinen kaveri ostajana niin saattaa saada vain hiostavaa ja pesussa kutistuvaa keinokuitupaskaa kalliiseen hintaan. 100 batillakin olen Dieselin t-paitoja ostanut (hyvälaatuisia vielä 2.5v käytön jälkeenkin).

Eiköhän tuota pystyisi itsensä elättämään kun toisi vaan "Dieseliä" maahan, ainakin siihen saakka kunnes kontti jäisi tullin haaviin :lol2: Pienemmät määrät nyt eivät aiheuta ongelmia jos itse kuskaa, postituksesta en tiedä, onhan piraattituotteiden maahantuonti periaatteessa kiellettyä toimintaa.

PS. Enpä nyt sitten tiedä sitäkään, tekeekö se ISO Dieselin logo t-paidan rinnuksissa oloa niin autuaaksi, ehkä mieluummin vaikka 4.9e paita Henkka Maukan alennuskorista? :rolleyes:

En nyt ymmärrä PS:ääsi. Miksei vaikka Brad Pitt pukeudu pelkkiin H&M alekorin tuotteisiin jos asialla ei ole väliä?

En nyt ymmärrä PS:ääsi. Miksei vaikka Brad Pitt pukeudu pelkkiin H&M alekorin tuotteisiin jos asialla ei ole väliä?

Jos noilla merkkikledjuilla tahdot päteä (kuten viestistäsi asia käykin ilmi), kannattaa ostaa aitoa kamaa, eikä 2 euron thaimaalaisia kopioita? Ei mitään, hyvin sä vedät :david:

Jos noilla merkkikledjuilla tahdot päteä (kuten viestistäsi asia käykin ilmi), kannattaa ostaa aitoa kamaa, eikä 2 euron thaimaalaisia kopioita? Ei mitään, hyvin sä vedät :david:

Kannattaa ja kannattaa. Sinusta kannattaa ostaa 2-3 kertaa normaalia vaatetta kalliimpia kuteita, brändin takia. Vaikka sen saman brändin saisikin naurettavan halvalla.
Turha jauhaa tästä. Jotkut käyttää merkkejä ja jotkut feikeillä tai ilman. Aika sama sun tulla tuomitsee...

Haluat olla Brad Pitt pukeutumalla bulkkipaitoihin joihin on painettu jokin merkkilogo? :)

Jos postit ei olisi niin kauhean kalliit, laittaisin sulle tulemaan myöhäisenä joululahjana Leviksen bokserit, joissa on Adidaksen borderit lahkeissa ja Niken vyötärönauha. Kerran käytetyt, sain itse joululahjaksi :p

Haluat olla Brad Pitt pukeutumalla bulkkipaitoihin joihin on painettu jokin merkkilogo? :)

Jos postit ei olisi niin kauhean kalliit, laittaisin sulle tulemaan myöhäisenä joululahjana Leviksen bokserit, joissa on Adidaksen borderit lahkeissa ja Niken vyötärönauha. Kerran käytetyt, sain itse joululahjaksi :p

Nähdään paikan päällä kun kohta tulemme sinne? Lupaan toimittaa nuo housut Marchille henkilökohtaisesti, luulisi irtoavan katu-uskottavuutta :worship:

Eräs Thaimaassa työskentelevä lääkäri-lähetystyöntekijä kertoi minulle, että he olivat ottaneet 20 thaimaalaista ilolintua HIV-testiin ja surullista kyllä, vain yksi selvisi puhtain paperein.. :(

HAH-HAH-HA:D Aivan täyttä potaskaa on sulle kerrottu tai sitten olet itse keksinyt koko tarinan. Melkein joka jätkä siellä silloin tällöin jurrissa ilman kortsua vetelee, ja vaikka normaalissa sukupuoliyhdynnässä HIV tarttuukin tosi kehnosti, niin kyllä olisi HIV-tilastot Suomessakin toisenlaiset, jos thaikkubaaritytöistä 95% olisi taudinkantajia. Itse vetelen siellä vähän väliä paljaalla maksullisia, eikä mikään paikka kolota.
Thaimaan baaritytöt käyvät säännöllisesti lääkärintarkastuksissa. En ole sieltä saanut koskaan mitään tauteja, kotimaasta sitäkin enemmän. Sinne vaan louskuttamaan ja Pattaya on paras mesta siihen tarkoitukseen:thumbs:

P.S. On siellä hyvä kondomia käyttää, mutta ei kannata itseään jojoon vetää, jos kortsu joskus hajoaa, riski saada parantumaton tauti näin on aika olematon.

1000 bahtia eli noin 22 € kun antaa, niin lähes jokainen tyttö baarista rakastuu juuri sinuun. Baari veloittaa 300 bahtia siitä, että tyttö lintsaa töistä, koska he ovat virallisesti tarjoilijoita. Kysymys ei ole mistään puolesta tunnista, vaan tytöistä ei tahdo päästä aamullakaan eroon, lisäksi suuttuvat jos otat samasta baarista uuden tytön seuraavana päivänä. Diskoissa on free-lancereita, jotka voivat lähteä kanssasi ilmaiseksi, monelle 500 bahtiakin riittää. Go-go-baarien tytöt ovat kalleimpia, 1500 bahtista ylöspäin.
Rannoilta saa viidellä eurolla muijia, jotka eivät baareihin kelpaa, joko tautien tai varastelun takia.

Kysymykseen mitä sillä saa? Vastaus, ainakin normaalia seksiä, erikoismieltymyksistä kannattaa neuvotella etukäteen tytön tai mama-sanin (eräänlainen äitipuoli tytöille baarissa) kanssa.

Ammattimies osaa asiansa ;) En kyllä ite tajuu miten jengi pystyy käymään huorissa :( Jotenki koko ajatus tuntuu niin väärältä .. No jokanen tallaa tyylillään kuhan ei tallaa toisten varpaille :D

Thaimaalaisia baarityttöjä ei voi oikein huoriksi kuvailla, eivätkä he pidä sellaisina itseään. Moni on mennyt näiden jakorasioiden kanssa naimisiinkin, mitä tuskin Reeperbahnilla tai Tallinnan porttoloissa tapahtuu.

Thaimaalaisia baarityttöjä ei voi oikein huoriksi kuvailla, eivätkä he pidä sellaisina itseään. Moni on mennyt näiden jakorasioiden kanssa naimisiinkin, mitä tuskin Reeperbahnilla tai Tallinnan porttoloissa tapahtuu.

Kai ne huoria kuiteskin on tietyllä tavalla. Kaverit kerto, että ovat kuulemma ihan mukaviakin ihmisiä. :lol2:

Eihän ne ole huoria, vaan ilotyttöjä :)

Kuulemma 1200-1500 + baarimaksu (bkk:ssa yleensä n.500) on shorttime, ja 400/päivä sitten seuralainen pidemmäksi aikaa, mutta siihen saa maksaa sitten sapuskoita ja muita kulunkeja päälle, ts. suorastaan viihdyttämään tyttöä pääsee. Kun baarit sulkeutuvat alkaa kaduilla alennusmyynti, ja ainakin huudetaan hintaa jopa 300 bahtiin - nämä siis jopa niitä samoja tyttöjä jotka juuri olivat baarissa tarjolla. Se on sitten ihan eri asia, paljonko se hinta oikeasti tulee olemaan. Todennäköisesti hinta rupeekin nousemaan huomattavasti tätä korkeammalle, nimittäin "sovittu" hinta on usein vain ehdotus täälläpäin. Näin ainakin muissa yhteyksissä, eli kovana kannattaa olla, myös muualtakin kuin jalkovälistä.

Eräs suomalainen alkoholisoitunut eläkeläinen kertoi (mau mak mak) suomalaisomisteisessa CK's Sport Pubissa (Sukhumvit Soi 33 muistaakseni, BKK), että kannattaa pitää ovessa lukko myös sisäpuolella jos kantaa kadulta jonkun harakan sinne mukaan. Tajusi tämän itse vasta neljä puhelinta ja muuta irtotavaraa menettäneenä. Som nam naa.

On kyllä varsin merkillistä hajontaa täällä, kun puolet tytöistä ei paljoa piittaa vaikka piirakka olisi loppuun kaluttu (heh heh) ennen 20 ikävuoden täyttymistä, ja toinen puolikas sitten vielä 23-vuotiaanakin punastelee (jos sitä nyt tuolta iholta huomaa) pari päivää siksi kun joku farangi yllättää valokuvan ottohetkellä antamalla pusun poskelle.

Tuo thaimaa on aika kaksijakoinen maa tosiaan, prostituutiohan siellä lain mukaan on peräti kiellettyä. Sitten vällyjen alla tapahtuu mitä vain mutta julkisilla paikoilla ollaan sitten niin siististi ja peitellään seksuaalisuutta kauluspaidoilla, pitkillä hameilla jne. Ketään en ole tainnut kertaakaan nähdä suutelemassa esim. baarissa, kadulla tai muuta, saati kävelemässä käsikädessä.

Kuitenkin maa mielletään "huoramaana", tämä mieltymys VAIN heidän silmissään ketkä siellä eivät ole itse käyneet. Eli muodostakaa helvetissä se mielipiteenne Thaimaasta vasta sen jälkeen kun olette itse siellä käyneet. Itse olin 2003 vielä kovin Thaimaa-vastainen (menimme uhalla Karibialle, se oli virhe ;)) mutta 2004-vuoden ekan reissun jälkeen (vaimoni kanssa) jäimme tuohon maahan aivan totaalisen koukkuun ja nyt 4. reissu tulossa, tällä kertaa 3kk mittainen lomamatka.

Jos jättää Pattayalle menemättä niin on vaikea edes huomata tuota ilolintutoimintaa, eivätkä He ole samanlaista väkeä kuin ryssähuorat Stadissa stripparimestoissa, ihan mukavaa jutusteluseuraa pariskunnillekin :)

julkisilla paikoilla ollaan sitten niin siististi ja peitellään seksuaalisuutta kauluspaidoilla, pitkillä hameilla jne. Ketään en ole tainnut kertaakaan nähdä suutelemassa esim. baarissa, kadulla tai muuta, saati kävelemässä käsikädessä.

Vähän on kyllä poikkeava oma näkemys, havaintoalueena siis käytännössä pelkkä BKK. Marketeilla myydään niin minihameita, ettei niitä voi enää lyhentää ottamatta taskuja pois. Ja ne menevät kuin kuumille kiville. Suomalaiset teinitytöt kalpenisivat minihameineen jo koulupukujen hameille - niissä ei ole pituutta turhasti.
Ja käsi kädessä kyllä hypitään paljonkin, mutta pusuttelu julkisesti on kyllä kovin kovin harvinainen näky.

Jos jättää Pattayalle menemättä niin on vaikea edes huomata tuota ilolintutoimintaa, eivätkä He ole samanlaista väkeä kuin ryssähuorat Stadissa stripparimestoissa, ihan mukavaa jutusteluseuraa pariskunnillekin :)

Lisää nyt sitten tuohon Sukhumvitin alkupää (Nana, Asok) ainakin mukaan, Patpongia unohtamatta. Varmaan myös Sala Daengin voi iskea samaan syssyyn.
Etenkin ilta-aikaan meno tuolla Sukhumvitin alkupäässä on sitä että saattaa joku haikara iskeä kynnet kiinni ranteeseen kun kävelet ohi, kun haluaisi kaupata itsensä mukaan. Ja mitä enemmän näyttää turistilta (ts. on hukassa ja katselee ylöspäin), sitä kovemmin ne korpit sieltä kimppuun käy. Norsunvittu-ilme kannattaa siis muistaa siitä suomen aamubussista ottaa mukaan jos haluaa kulkea rauhassa :D

Tosin sama se on meno myös Malesiassa, Kuala Lumpurissa Jalas Bukit Bintangin kohdalla, sillä poikkeuksella että kauppatavara itse ei myy, vaan joku välikäsi siinä matkalla.
Lady sir? Massage? Young lady?

Kaikki Thaimaassa huorissa kävijät lukekaa Louise Brownin kirjoittama Sex Slaves, joka kertoo naiskaupasta Aasiassa. Tuon kirjan jälkeen inho paskamahalänkkäreihin, jotka käveli vastaan pikkutyttö kainalossa kasvoi vaan Himalajan korkeudelle.

Itse on vaikea ymmärtää pakettimatkalaisia jossain Phuketissa tai Pattayalla, kun maasta löytyy oikeasti mahtavia paikkoja ja oikeaa kulttuuria, mutta kukin tavallaan, mutta lukekaan toi kirja!

Kaikki Thaimaassa huorissa kävijät lukekaa Louise Brownin kirjoittama Sex Slaves, joka kertoo naiskaupasta Aasiassa. Tuon kirjan jälkeen inho paskamahalänkkäreihin, jotka käveli vastaan pikkutyttö kainalossa kasvoi vaan Himalajan korkeudelle.

Just, on vaikea ymmärtää miksi jengi lähtee jonnekkin ambolandiaan rahoittamaan huorabisnestä. Monet kehitysmaatyötöt lähetetään ansaitsemaan rahaa toimimalla pikkuvaimoina varakkaille länsimaailaisille. Ikävä kyllä tytön terveys menee.. Tulee aids, alkolismi, huumeet. Ilman opiskelua muuta työtä ei ole saatavilla ja kun ikä ja sairaudet painaa ei ole edes sitä kaljamahaista paskakasaa joka antaisi rahaa. Tosin kyllä niitä epätoivoisia läskejä riitttää vaikka muija olisi parhaansa päivänsä nähnyt.

Back
Ylös Bottom