Koot vaihtelee vaan niin rajusti toisen kaupan M-koko on toisen kaupan S-koko, myös saman myyjän M-koon paidat saattavat vaihdella rajustikin. Sitten jos ei ole laatutietoinen kaveri ostajana niin saattaa saada vain hiostavaa ja pesussa kutistuvaa keinokuitupaskaa kalliiseen hintaan. 100 batillakin olen Dieselin t-paitoja ostanut (hyvälaatuisia vielä 2.5v käytön jälkeenkin).Onko kukaan pakkislainen tällä hetkellä Thaimaassa? Lieköhän onnistuisi vaikka parin Diesel-paidan ostaminen ja minulle lähettäminen? Korvausta vastaan toki..
Eiköhän tuota pystyisi itsensä elättämään kun toisi vaan "Dieseliä" maahan, ainakin siihen saakka kunnes kontti jäisi tullin haaviin :lol2: Pienemmät määrät nyt eivät aiheuta ongelmia jos itse kuskaa, postituksesta en tiedä, onhan piraattituotteiden maahantuonti periaatteessa kiellettyä toimintaa.
PS. Enpä nyt sitten tiedä sitäkään, tekeekö se ISO Dieselin logo t-paidan rinnuksissa oloa niin autuaaksi, ehkä mieluummin vaikka 4.9e paita Henkka Maukan alennuskorista?