- Ikä
- 48
Muutaman päivän reissu olisi taas pojan kanssa tiedossa. Piti lähteä siskon luokse Losiin, mutta se ei järjestykkään. Thaimaa on tuttu, mutta Pattaya ei.
Minulla on mielikuva paikasta, mutta en siellä ole ikinä käynyt. Se olisi kuitenkin lähimpänä Bangkokia, joten tuon 6-7 päivän reissulla houkuttelee. Löytyykö tuolta mitään paikkaa, joka ei olisi järkyttävä? Etsin siis hiljaista paikkaa. Viimeksi olin Thaimaassa syyskussa ja silloin meillä oli 3 viikkoa kämppä Laem Mae Phimissä. Tykkäsin kovasti tuosta paikasta. Siellä ei ollut edes 7-Eleveniä. En kuitenkaan samaan paikkaan nyt muutaman kuukauden jälkeen jaksaisi mennä.
Samet pois laskuista. Tämän lasken niihin järkyttäviin paikkoihin. (OK, Kävin siinä isoimmalla rannalla pyörähtämässä, ja en tykännyt). Changista tykkäsin ainakin muutama vuosi sitten. Sinne kuitenkin Bussilla menee se 5-6 tuntia kentältä(?)
Onko Pattayassa tai sen lähellä jotain hiljaista paikkaa? En tarvitse muuta kuin rannan, ravintolan ja uima-altaan. Vai istutaanko bussissa Changille? Tai olisko Hua Hinissa rauhallisia rantoja?
Edit. Huppe tossa mainitsikin Ko lan? En ole edes ikinä kuullut. Olisko toi mitään?
Koh Larn Pattaya? Siis siitä Walking Streetin päästä kävelee vielä lisää ja lautat lähtee tohon pikkusaarelle. En tiedä mimmosta majotusta siellä on, kauppoja taitaa olla 1kpl 7/11 ja sitten rättikojuja.
Itse mietin juuri tuota Laem Mae Phimiä! Jopas sattui. Nimenomaan tommonen "syrjäinen takapajula" olisi tarkoitus löytää josta saa aitoa thairuokaa, mielellään niin ettei ole ruokalistoja englanniksi eikä tarjoilijat osaa kuin thaita. Suositteletko? Joku keskitasoa parempi hotelli isolla uima-altaalla olisi vaatimuksena. Onhan tuota kovasti rakennettu kun aloittivat silloin kun muutimme Bangkokista pois.
Jos et tahdo Sametille, et varmasti tahdo myöskään Hua Hiniin, siellähän puhutaan suomea, ravintoloissa on fotomenut, osin myös suomeksi jne. Ainakin ytimessä siis.