Itse etsisin siellä paikan päällä kävellen jonkin 2000thb guesthousen. Ilman uima-allasta, Patongilta niin ei ole lapsia.
Tai sitten tästä valkkailemaan:
Patongin hotellit | Vertaa 279 hotellia Patongissa | Arvostelut: 52*157 ja valokuvaa | TripAdvisor
Jungceylonin takana on Soi Banzaan niminen katu jossa on useita (10-20kpl) laadukkaita guesthouseja vieri vieressä. Lähtee 800-1500BHT/yö ja pitempi vuokraus niin halvemmalla. Jungceylon ja menomestat kävelymatkan päässä. Sali (HOME | Maximum Gym, Muay Thai and MMA Training Patong - Maximum Fitness PhuketMaximum Gym, Muay Thai and MMA Training Patong ? Maximum Fitness Phuket) ihan nurkan takana. Rannalle käppäilee 5-10min tai mopotaksilla noeasti 100BHT tai alle (en tiedä miten hinnat kehittynyt muutamassa vuodessa). Itse olin tuolla 10pv 2007 ja 14pv lähistöllä perheen kanssa 2012 ja ei ole valittamista eikä näyttänyt meno muuttuneen ainakaan pahempaan päin. Mitään ei kannata varata etukäteen kuin max 1-2 yötä kun menee ja käy sitten rauhassa kadun tarjontaa tarkemmin läpi ennen lopullista valintaa.