Tietääkseni valiumiakaan ei periaatteessa saa ilman reseptiä Thaimaassa. No, toki löytyy varmaan aimo kasa apteekkeja, josta sitä saa, mutta jos ihan lain mukaan mennään, niin ei sitä kai saisi myydä. (Voin olla väärässäkin, mutta näin muistan jostain lukeneeni? Thaiklupi?) Periaatteessa sulla pitäisi olla resepti, jos edes liikut kylillä Valiumia taskussa. Toki varmaan äärimmäisen epätodennäköistä, että jotain kävisi, mutta olen kyllä lukenut, että ongelmia olisi joillain joskus ollut. Esim. bussiasemilla on "poliisit" olleet tekemässä ratsioita reissaajille, ja jos on jotain löytynyt, niin rapsut on tulleet. Erityisesti nuoren naisen kannattanee olla kohtuu varovainen tuolla thaikuissa, sut voidaan kuitenkin pienimmästäkin syystä viedä "hetken huvitukseksi" laitokselle, jos vaan satut törmäämään just niihin väärin tyyppeihin. Sakon aiheitahan tuolla päin maailmaa keksitään tosin mistä tahansa, jos poliisilla on pelivelkoja tms. "Sulla on päiväsaikaan polkupyörässä valot päällä, se tekis 1000 bahtia." ;)
Niin tuohon valiumiin vielä palatakseni. Ei siis kannata selitellä innoissaan foorumeilla, että valium on laillista ja sitä saa joka apteekista kuin karamelleja 7/11:sta. Varmasti Khao Sanin kojuista irtoaa, mutta ei joka apteekista.
Toki ilo kannattaa ottaa irti, sitä en kiellä. :D Mulla EHKÄ on omakohtaisiakin kokemuksia.
Niin tuohon valiumiin vielä palatakseni. Ei siis kannata selitellä innoissaan foorumeilla, että valium on laillista ja sitä saa joka apteekista kuin karamelleja 7/11:sta. Varmasti Khao Sanin kojuista irtoaa, mutta ei joka apteekista.
Toki ilo kannattaa ottaa irti, sitä en kiellä. :D Mulla EHKÄ on omakohtaisiakin kokemuksia.