Thaimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nicho
  • Aloitettu Aloitettu
Tietääkseni valiumiakaan ei periaatteessa saa ilman reseptiä Thaimaassa. No, toki löytyy varmaan aimo kasa apteekkeja, josta sitä saa, mutta jos ihan lain mukaan mennään, niin ei sitä kai saisi myydä. (Voin olla väärässäkin, mutta näin muistan jostain lukeneeni? Thaiklupi?) Periaatteessa sulla pitäisi olla resepti, jos edes liikut kylillä Valiumia taskussa. Toki varmaan äärimmäisen epätodennäköistä, että jotain kävisi, mutta olen kyllä lukenut, että ongelmia olisi joillain joskus ollut. Esim. bussiasemilla on "poliisit" olleet tekemässä ratsioita reissaajille, ja jos on jotain löytynyt, niin rapsut on tulleet. Erityisesti nuoren naisen kannattanee olla kohtuu varovainen tuolla thaikuissa, sut voidaan kuitenkin pienimmästäkin syystä viedä "hetken huvitukseksi" laitokselle, jos vaan satut törmäämään just niihin väärin tyyppeihin. Sakon aiheitahan tuolla päin maailmaa keksitään tosin mistä tahansa, jos poliisilla on pelivelkoja tms. "Sulla on päiväsaikaan polkupyörässä valot päällä, se tekis 1000 bahtia." ;)

Niin tuohon valiumiin vielä palatakseni. Ei siis kannata selitellä innoissaan foorumeilla, että valium on laillista ja sitä saa joka apteekista kuin karamelleja 7/11:sta. Varmasti Khao Sanin kojuista irtoaa, mutta ei joka apteekista.

Toki ilo kannattaa ottaa irti, sitä en kiellä. :D Mulla EHKÄ on omakohtaisiakin kokemuksia. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rankkaa tarinaa tuo Hupen linkittämä dokumentti. Paras tai siis pahin juttu oli nuo telotukset, jotka vielä muutamia vuosi sitten hoidettiin ampumalla sarja rynkyllä teloitettavan selkään, joka sekään ei välttämättä heti tappanut vaan piti vielä ampua lopetuslaukaus niin kuin eläimelle.

Kyllähän Thaimaa on vielä aika vitun kaukana sivistysmaasta vaikka päällepäin niin saattaisi näyttääkin.

Aasian reissu tuli tehtyä. Harmittavan takaiskun koin kun en lehmää päässyt ampumaan :( . Tietysti on se hyvä että on jotain vielä koettavana tulevilla reissuilla. Vanhalla väsyneellä AK47:lla tuli hieman mielenterveysammuntaa harrastettua.

Muutama kyssäri tuli matkassa ollessa:

Onko Thaimaassa linjureita makuupaikoilla? Vietnamissa näin busseja missä oli kolmessa rivissä sänkyjä, pystyykö noissa nukkumaan? Ja pysyykö kyydissä(tai sängyssä)?

Mikähän siinä on että aina reissun jälkeen näen painajaisia viikon siitä että joku random gogo barin likka ryövää mun kämppää?

Valium on siellä laillista ja mielestäni on ihan ok käyttää sitä siihen tarkoitukseen mihin itse käytin, eli pitkästä bussimatkasta selviämiseen. Paljon mukavampaa ja helpompaa niin. Ilokaasu taas on aika perussettiä eikä sekään ole laitonta.

.

Eipä oo tullut pieneen mieleeni että voisi nappeja vetää matkan jouduttamiseksi... Kuinkas sekasin tuossa sitten on kun on perillä(siis kun on nappia ottanut?

Mitä kevyempiä vaihtoehtoja sitä olisi kuin toi valiumi?

Missä sitä ilokaasua on tarjolla(kaveri haluaa tietää)? Hammaslääkärissä?

PS. En halua mihinkään laittomuuksiin syyllistyä kun Huppe pistää "Hiltoniin".

Tietääkseni valiumiakaan ei periaatteessa saa ilman reseptiä Thaimaassa. No, toki löytyy varmaan aimo kasa apteekkeja, josta sitä saa, mutta jos ihan lain mukaan mennään, niin ei sitä kai saisi myydä. (Voin olla väärässäkin, mutta näin muistan jostain lukeneeni? Thaiklupi?) Periaatteessa sulla pitäisi olla resepti, jos edes liikut kylillä Valiumia taskussa. Toki varmaan äärimmäisen epätodennäköistä, että jotain kävisi, mutta olen kyllä lukenut, että ongelmia olisi joillain joskus ollut. Esim. bussiasemilla on "poliisit" olleet tekemässä ratsioita reissaajille, ja jos on jotain löytynyt, niin rapsut on tulleet. Erityisesti nuoren naisen kannattanee olla kohtuu varovainen tuolla thaikuissa, sut voidaan kuitenkin pienimmästäkin syystä viedä "hetken huvitukseksi" laitokselle, jos vaan satut törmäämään just niihin väärin tyyppeihin. Sakon aiheitahan tuolla päin maailmaa keksitään tosin mistä tahansa, jos poliisilla on pelivelkoja tms. "Sulla on päiväsaikaan polkupyörässä valot päällä, se tekis 1000 bahtia." ;)

Niin tuohon valiumiin vielä palatakseni. Ei siis kannata selitellä innoissaan foorumeilla, että valium on laillista ja sitä saa joka apteekista kuin karamelleja 7/11:sta. Varmasti Khao Sanin kojuista irtoaa, mutta ei joka apteekista.

Toki ilo kannattaa ottaa irti, sitä en kiellä. :D Mulla EHKÄ on omakohtaisiakin kokemuksia. :rolleyes:

Aijaa, tata en tiennytkaan! Olen koko ajan ollut siina uskossa etta sita saa ihan laillisesti ostaa. Tosin se thaikku-kanadalainen kertoi etta han ei saa ostettua valiumia tai muitakaan reseptilaakkeita koska on thaimaalainen. En sit tieda mika logiikka siinakin on...

Khaosanilla on muuten ainakin yksi apteekki jossa on seinalla ilmoitus ettei siella myyda valiumia tai muitakaan vastaavia laakkeita. Muutenkin Khaosanilta saanti oli heikompaa kuin Taolla ja sen takia jai lentomatkan napit ostamatta.

Eipä oo tullut pieneen mieleeni että voisi nappeja vetää matkan jouduttamiseksi... Kuinkas sekasin tuossa sitten on kun on perillä(siis kun on nappia ottanut?

Mitä kevyempiä vaihtoehtoja sitä olisi kuin toi valiumi?

Missä sitä ilokaasua on tarjolla(kaveri haluaa tietää)? Hammaslääkärissä?

Ei valium ole mitaan kovaa huumetta mista menee nuppi ihan sekaisin :D Se vaan rentouttaa pikkusen ja auttaa ainakin allekirjoittanutta nukahtamaan paremmin bussissa jne. paikoissa missa muuten on vahan nihkeeta nukkua. Heratessa on ehka vahan kohmeinen olo, mutta se menee ohi hetkessa.

Kevyempia vaihtoehtoja on varmaan hiilarit. Vedat hiilarioverit ja simahdat, that's it. Ei mulle ainakaan mitaan muuta tule mieleen.

Ilokaasua saa joistain baareista. Taolla ainakin tuolta The Castlesta, joissain muissakin mestoissa voi olla. Suomessa sita saa synnytysosastolla ;)

Eihän se minulle kuulu mutta kyllä minä lomaltani haen jotain aivan muuta kuin ilokaasua, valiumia ja lehmien ampumista sinkolla.
Mutta sama toi mulle, tehköön kuka mitä lystää.

Eihän se minulle kuulu mutta kyllä minä lomaltani haen jotain aivan muuta kuin ilokaasua, valiumia ja lehmien ampumista sinkolla.

Mutta Huppe hyvä, eikös ilokaasu + valium + lehmien ampuminen singolla ole juuri hyvän loman tae... ;)
Mitään noista ei päästy tekemään pari vkoa sitten Balilla ja loma oli aivan paska! Tosin skoottereilla vedettiin reikä päässä.
Ja sitten Taikamaahan: oma suosikki ehdottomasta Ko Lanta niistä harvoista kohteista, joissa siinä maassa olen pyörähtänyt. Voisi oikeastaan pyörähtää kohta uudemman kerran siellä...

Aasian reissu tuli tehtyä. Harmittavan takaiskun koin kun en lehmää päässyt ampumaan :( .

Kambodza olisi parempi paikka tälle aktiviteetille. Thaimaassakin yhden paikan tiedän, mutta siellä on tiettävästi KES:n tähtäin säädetty silleen, että menee takuuvarmasti monta metriä ohi kohteesta. Onko se sitten hyvä vai huono homma, jokainen päättäköön itse. :)

Kambodza olisi parempi paikka tälle aktiviteetille. Thaimaassakin yhden paikan tiedän, mutta siellä on tiettävästi KES:n tähtäin säädetty silleen, että menee takuuvarmasti monta metriä ohi kohteesta. Onko se sitten hyvä vai huono homma, jokainen päättäköön itse. :)

Missä, missä?

Niin kukkahattutädit tekee vähän eri juttuja ; ) Mun mielestä sä saarnaat vähän liikaa ainakin tässä ketjussa.

PS. Hyviä reissurapsoja oot kyllä tehnyt.

Missä, missä?

Pattayalta n. 30km ajomatkan päässä. On tosiaankin aikalailla "mies, vaja, laittomat aseet ja eläimet"-yhdistelmä :) En tosiaan tarkempaa paikkaa tiedä, mutta useat taksikuskit ainakin Jomtienilla kyseisen paikan tietää ja osaa viedä.

Kaveri kävi Kambodzassa ampumassa singolla kalkkunan ja "palvelun tarjoaja" heitti ässän hihasta ja sanoi "one thousand american dollar and you can shoot prisoner with bazooka" :D. Ei ollut tähän aktiviteettiin ryhtynyt! Rajua touhua.

Onhan tuo eläinten ampuminen hupailu mielessä vähintäänkin kyseenalaista touhua, mutta kyllä ne ihmiset siellä sairaampiakin juttuja tekevät.

Juu kambozassa voit tehdä mitä vaan rahalla, jenkkitaala on se paras valuutta siellä. Se mikä on kenenkin mielestä moraalisesti oikein tai väärin, on vaikea tulkita kun kukin maa omaa eri tavat ja käytännöt.

Henkilökohtaisesti noi sinko ja AK jutut voisi jättää sinne konsoli- ja pc-peleihin, mutta jos joku saa siitä kiksit niin... Valium taas lentokäytössä on erittäin yleinen, ihan liikelentämisessäkin. Kyllä suomessakin lekurit kirjoittaa sitä lentoihin kun vaan pyytää. Kuten mainittu, kyseessä on aika mieto diatsepaami.

Mites luottokortin kanssa thaimaassa? Käykö visa electron siellä vai joutuuko nostaa suomesta käteisenä massit?

Mites luottokortin kanssa thaimaassa? Käykö visa electron siellä vai joutuuko nostaa suomesta käteisenä massit?
Ainakin rahaa olen nostanut aina Electronilla. Toki siitä lähtee se 150 bahtia (on varmaan enemmän jo Thaikut tuntien) ja eikö vielä prosenttejakin.

Maksanu en oo Electronilla.

Käy lähestulkoon jokaisessa automaatissa, nostot maksaa 150bahtia. kannattaa käteistäkin olla hieman mukana:)

oon hidas, voi sillä maksaakin joissain paikoissa.

Ainakin rahaa olen nostanut aina Electronilla. Toki siitä lähtee se 150 bahtia (on varmaan enemmän jo Thaikut tuntien) ja eikö vielä prosenttejakin.

Maksanu en oo Electronilla.

150baht se on vieläkin ja sit oman pankin prossat päälle. yleensä taitaa olla kuitenkin se 2.5%

560e ois nyt äkkilähtöjä Etelä-Thaimaahan, 2 viikkoa perillä, sisältää jonkin hotellinkin. Halvalla lähtis :)
Lähtö esim. huomenna :D

Kohteen kanssa saa olla vain tarkkana. Taitaa monessa paikassa tulvia aikalailla juuri nyt.

Toi on silti halpa vaikka ottaisi pelkät lennot...

Lähtisin jos olisin Suomessa :)

Kohteen kanssa saa olla vain tarkkana. Taitaa monessa paikassa tulvia aikalailla juuri nyt.

Kyllä minä sieltä kuivaa maata löytäisin :D
Eikai Krabin suunnalla nyt mitenkään kosteaa ole?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom