Kyllä minä sieltä kuivaa maata löytäisin :D
Eikai Krabin suunnalla nyt mitenkään kosteaa ole?
Ei ole. Pohjoisesta tulossa alaspäin. Bangkok alkaa oleen jo vaarassa kastua pahasti ja väki alkanut hamstraamaan kapoista safkaa koteihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä minä sieltä kuivaa maata löytäisin :D
Eikai Krabin suunnalla nyt mitenkään kosteaa ole?
Vähän suunnitelmat muuttuivat, bangokin läheltä mieluiten parin tunnin matkan päässä (ei lentokoneella) hyviä paikkoja? Chantaburi ainakin yks, mieluiten vähän rauhallisempia turisteilta. Ei kuitenkaan mitään täysin autioita paikkoja. Täytyisi löytyä siis myös jonkinlaisia aktiviteettimahdollisuuksia.
Ollaan kavereitten kanssa lähdössä kolmen viikon päästä Thaimaahan. Kaikille ensimmäinen kerta.
Olisi mukava jos joku voisi kertoa vähän vinkkejä jos tietää jotain mukavia paikkoja näistä kohteista.
Ollaan kavereitten kanssa lähdössä kolmen viikon päästä Thaimaahan. Kaikille ensimmäinen kerta.
Mitään tarkkaa suunnitelmaa meillä ei ole, eli mennään vähän sen mukaan mitkä on fiilikset.
Pientä reittisuunnitelmaa olen kuitenkin tehnyt. Bangkokkiin laskeudutaan ja siitä olis tarkoitus
lähteä ryyppäämään/hönöilemään 4-5 päiväks Pattayalle, sieltä olisi tarkoitus siirtyä sitten hurjan
krapulan saattelemana lepäilemään 4-5 päiväks Ko Sametille tai Ko Changille. Täällä levättyämme
pitäisi palata takaisin Bangkokkiin ja tutkiskella loppu matka hieman kaupungin sykettä. Kyseessä
tasan kahden viikon matka.
Olisi mukava jos joku voisi kertoa vähän vinkkejä jos tietää jotain mukavia paikkoja näistä kohteista.
Jos joku on hiljattain noilla saarilla käynyt niin voisi kertoa myös niiden eroista hieman ja minkä hintasia
Pattayalta järjestetyt kyydit niille on jne.
Skytrain vie, eli juna katujen yllä. Metro on "vähän" tynkä ja kulkee reittiä jota en näe turistille kovin hyödylliseksi.Sukhumvit on varmaan paikka mihin mä meidät vien sit loppu matkaks, Bangkokissa peesä ilmeisesti metrolla liikuskelemaan jos halajaa muualle lähteä?
Skytrain vie, eli juna katujen yllä. Metro on "vähän" tynkä ja kulkee reittiä jota en näe turistille kovin hyödylliseksi.
Sukhumvit on varmaan paikka mihin mä meidät vien sit loppu matkaks, Bangkokissa peesä ilmeisesti metrolla liikuskelemaan jos halajaa muualle lähteä?
400 kilometrin matkalla onkin kyllä nähtävää.
http://en.wikipedia.org/wiki/Sukhumvit_Road
Kauan noi tulvat tuolla meinaa olla? Miten kannattaako tonne ylipäätään lähteä (marraskuun loppu) kuitenkin aika paskaista tulvien jälkeinen ympäristö yms.
E: bangock ja sen lähettyvillä olevat provinssit,