Totta, piti itsekkin eilen hieman miettiä toisella reitillä. Ja nyt on partakone ja vaahto hommattu.
Ps. Crowley meidän piti tavata jossain välissä? laitan yv.
Laita klupille, ei ole vippilöitä enää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta, piti itsekkin eilen hieman miettiä toisella reitillä. Ja nyt on partakone ja vaahto hommattu.
Ps. Crowley meidän piti tavata jossain välissä? laitan yv.
Ihan hyvä idea, mutta häämatkalaiselle sopiva luxus puuttuu. Lisäksi hemmetin pitkä matka.Hujauttakaas saman tien Changille, niin ei tartte eläkeläisten kanssa samoja katuja talsia.
Ihan hyvä idea, mutta häämatkalaiselle sopiva luxus puuttuu. Lisäksi hemmetin pitkä matka.
Me oltiin 5 tuntia pelkässä lauttajonossa ja ajettiin Bangkokista omalla autolla kai se 5 tuntia lautalle. Noin meidän tapauksessa sillä kertaa.aivan mahoton, omalla taksilla vajaa 5h,valtion bussilla pari tuntia lisää. Lento ja siirtyminen saarelle noin 3h.
Luksus puuttuu? Kyl sieltä löytyy luksusmestoja mistä saa maksaa 40000baht per yö ja kaikkea siitä alaspäin. Kunnon ostosmahdollisuudet puuttuu mut sen kerkee sit tekeen bangkokissa myöhemmin/aikasemmin
+ 5 tuntia matkustamiseen alkaa olemaan jo hieman liikaa.. Eli mitäs muuta lähempää Bangkokia löytyisi? Hua Hin ja Pattaya? No Pattaya ehkä skipataan häämatkan takia mutta jotain muita paikkoja yritän miettiä niin voisi jo jotain hotelliakin varailla..
Itse pidin kyllä Sametista. Hieman eri kuin Pattis. :DItse saavuin koh sametille just, pari päivää pattista oli liikaa. Saa nähdä kauan täällä, vaikuttaa tosi hyvältä.
Itse pidin kyllä Sametista. Hieman eri kuin Pattis. :D
Itse pidin kyllä Sametista. Hieman eri kuin Pattis. :D
En tiedä miten Samet:ia ja Pattijokea voi verrata keskenään. Vähän sama kun sanoisi, että kyllä Kanarian saaret on parempi paikka kuin Pariisi.
Molemmat mestat sopii mielestäni tarkoitukseensa täydellisesti.
Ja tuosta bissen hintaerosta. En usko, että ketään kiinnostaa euron hintaero jos lähdetään Pattayalle pämppäämään. Sen takia ei kannata vielä kohdetta vaihtaa Sametiin tai toisinpäin. :D
Nyt on varattu ja maksettu lennot Bangkokiin 13-22.11. Pari kolme päivää Bangkokissa ja sitten jonnekin rannalle, Hua Hin vaikuttaisi tällä hetkellä hyvältä vaihtoehdolta.
voi helposti, esim. itse lähden pian sinne taas n. puoleksi vuodeksi...Jasso jasso, lentoja pitääpi varailla maaliskuulle. Aijai, melkein kolme viikkoa Thaikuissa, voiko olla parempaa.
Meinaatko hotelliin mennä vai vuokraatko kämpän sieltä?
Seuraavalla reissulla Aasiaan ollaan menossa kaveriporukalla, ja ajateltiin että vuokrattais joku beach-house niin vois vähän hotellia vapaammin rellestää ;)
[Tämän linkin takaa löytyy noit Hua-Hinista]