Thaimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nicho
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on varattu ja maksettu lennot Bangkokiin 13-22.11. Pari kolme päivää Bangkokissa ja sitten jonnekin rannalle, Hua Hin vaikuttaisi tällä hetkellä hyvältä vaihtoehdolta.

Ihan hyvä idea, mutta häämatkalaiselle sopiva luxus puuttuu. Lisäksi hemmetin pitkä matka.

aivan mahoton, omalla taksilla vajaa 5h,valtion bussilla pari tuntia lisää. Lento ja siirtyminen saarelle noin 3h.
Luksus puuttuu? Kyl sieltä löytyy luksusmestoja mistä saa maksaa 40000baht per yö ja kaikkea siitä alaspäin. Kunnon ostosmahdollisuudet puuttuu mut sen kerkee sit tekeen bangkokissa myöhemmin/aikasemmin

aivan mahoton, omalla taksilla vajaa 5h,valtion bussilla pari tuntia lisää. Lento ja siirtyminen saarelle noin 3h.
Luksus puuttuu? Kyl sieltä löytyy luksusmestoja mistä saa maksaa 40000baht per yö ja kaikkea siitä alaspäin. Kunnon ostosmahdollisuudet puuttuu mut sen kerkee sit tekeen bangkokissa myöhemmin/aikasemmin
Me oltiin 5 tuntia pelkässä lauttajonossa ja ajettiin Bangkokista omalla autolla kai se 5 tuntia lautalle. Noin meidän tapauksessa sillä kertaa.
Chang on kylllä kiva paikka, en tiennytkään että siellä olisi jotain luxushotelleita tarjolla.

Mä oon menny monella konstilla enkä oo koskaan viittä tuntia rannassa maannut. Marraskuun lopulla ei saletisti noin hirveitä jonoja ole. Ottaa sellasen kyydin, jolla pääsee perille asti ja kyllähän luksustakin löytyy, jos sellanen kiinnostaa.
Voittaa mun mielestä kyllä Kivipään kuus nolla ja ne ostokset sitten Bangkokissa. Hyvää reissua!!

+ 5 tuntia matkustamiseen alkaa olemaan jo hieman liikaa.. Eli mitäs muuta lähempää Bangkokia löytyisi? Hua Hin ja Pattaya? No Pattaya ehkä skipataan häämatkan takia mutta jotain muita paikkoja yritän miettiä niin voisi jo jotain hotelliakin varailla..

Ma taisin jaada jumiin tanne Taolle. Piti katsastaa ainakin Samui ja muitakin paikkoja, mutta kummasti taalla on tullut palloiltua jo useampi paiva... Mutta mikas tassa ollessa, Tao on kiva paikka ja henkilokohtaiset syyt saavat myos jaamaan. Ensi kerralla sit ehka enemman kiertelya.

Olen taalla paatynyt jo mm. toihin baaripromofirmalle, lyhytelokuvalle demonstroimaan miten ilokaasua vedetaan ja nahnyt auringonnousun vuorilla talon katolla istuen. Niin ja pelannyt henkeni edesta mopon kyydissa!!

+ 5 tuntia matkustamiseen alkaa olemaan jo hieman liikaa.. Eli mitäs muuta lähempää Bangkokia löytyisi? Hua Hin ja Pattaya? No Pattaya ehkä skipataan häämatkan takia mutta jotain muita paikkoja yritän miettiä niin voisi jo jotain hotelliakin varailla..

Nämä 3 kohdetta jos on vaihtoehtoina niin menkää ihmeessä tuonne Koh Changille, se on paljon parempi paikka kuin Pattaya tai Hua Hin. Varsinkin häämatka kohteeksi. Uskokaa pois. Hua Hin täynnä eläkeläisiä ja Pattaya nyt on Pattaya, huippumesta mutta ei ehkä häämatka kohde. Tuo mahdollinen +5h matkustaminen ei ole mitään kun tietää että pääsee kohta hienolle rannalle levyttää ja matka se menee nopeasti vaikka bussissa torkkuen tai maisemia katsellessa. :)

Itse saavuin koh sametille just, pari päivää pattista oli liikaa. Saa nähdä kauan täällä, vaikuttaa tosi hyvältä.

Itse saavuin koh sametille just, pari päivää pattista oli liikaa. Saa nähdä kauan täällä, vaikuttaa tosi hyvältä.
Itse pidin kyllä Sametista. Hieman eri kuin Pattis. :D

Jep, vertaan hieman koh taohon jolla olin pari vuotta sitten. Pienempi tämä on paljon mutta sen takia ehkä parempi.

Nyt istun changin kanssa rantaravintolassa tyynyillä, meri pauhaa pimeydessä vieressä ja länkkäriakat veivaa persettään plekseissä.

Hinnoista, baarissa pieni pullo chang 60bht, iso 100bht. 6,5vol. Samat oli pattiksella melkein tuplat walkkarilla.

En tiedä miten Samet:ia ja Pattijokea voi verrata keskenään. Vähän sama kun sanoisi, että kyllä Kanarian saaret on parempi paikka kuin Pariisi. :)

Molemmat mestat sopii mielestäni tarkoitukseensa täydellisesti.

Ja tuosta bissen hintaerosta. En usko, että ketään kiinnostaa euron hintaero jos lähdetään Pattayalle pämppäämään. Sen takia ei kannata vielä kohdetta vaihtaa Sametiin tai toisinpäin. :D

En tiedä miten Samet:ia ja Pattijokea voi verrata keskenään. Vähän sama kun sanoisi, että kyllä Kanarian saaret on parempi paikka kuin Pariisi. :)

Molemmat mestat sopii mielestäni tarkoitukseensa täydellisesti.

Ja tuosta bissen hintaerosta. En usko, että ketään kiinnostaa euron hintaero jos lähdetään Pattayalle pämppäämään. Sen takia ei kannata vielä kohdetta vaihtaa Sametiin tai toisinpäin. :D

Totta, maan sisäisen vertailun kannalta näin totesin alunperin koska siirryin toisesta toiseen.

Nyt on varattu ja maksettu lennot Bangkokiin 13-22.11. Pari kolme päivää Bangkokissa ja sitten jonnekin rannalle, Hua Hin vaikuttaisi tällä hetkellä hyvältä vaihtoehdolta.

Meinaatko hotelliin mennä vai vuokraatko kämpän sieltä?
Seuraavalla reissulla Aasiaan ollaan menossa kaveriporukalla, ja ajateltiin että vuokrattais joku beach-house niin vois vähän hotellia vapaammin rellestää ;)
[Tämän linkin takaa löytyy noit Hua-Hinista]

Jasso jasso, lentoja pitääpi varailla maaliskuulle. Aijai, melkein kolme viikkoa Thaikuissa, voiko olla parempaa.

Meinaatko hotelliin mennä vai vuokraatko kämpän sieltä?
Seuraavalla reissulla Aasiaan ollaan menossa kaveriporukalla, ja ajateltiin että vuokrattais joku beach-house niin vois vähän hotellia vapaammin rellestää ;)
[Tämän linkin takaa löytyy noit Hua-Hinista]

Tällaista arpomista kun tämä mulla nyt on niin näyttää kuitenkin siltä että Koh Samet olisi sittenkin meidän kohde, jos vaan löytyy sopiva ja sopivan hintainen majoitus..

Suositut

Back
Ylös Bottom