elikkö thaimaahan lähdössä tuossa parin kolmen viikon sisään ja haluaisinkin tietää, että mitenkä kyseisessä paikassa saa proteiinia tarpeeksi ahmittua loman (3 viikkoa) aikana... ja reenaan ajattelin kyllä päästä jossain hotellissa/paikallisella salilla... entä saako maahan viedä suomesta mukanaan omat protskujauhot vai jäävätkö tulliin? voisi pussin viedä jos perille asti pääsisi...
Juttu on niin ettei kukaan tavallinen salipetteri menetä vielä kolmessa viikossa lihojaan vaikka ei paljon syömisistään välittäisi.
Kolmen viikon treenaamattomuus ei ole katastrofi, paineet kyllä häviävät lihaksista ja pelkästään viikon jälkeen näytät pienemmältä, mutta mitään peruuttamatonta tuskin tapahtuu.
Lomalla saa ja pitää tehdä niitä juttuja mistä pitää, mä ainakin hakeudun salille maasta riippumatta olin lomalla tai töissä. "rentoutuminen" pelkkää kaljaa lipittämällä on pidemmän päälle aika turruttavaa.
Krapulaa siistimpää on herätä auringon noustessa, käydä rannalla lenkillä ja meressä uimassa.
Thaimaassa saat kyllä ihan riittävästi proteiinia safkasta, en nyt välttämättä sitä herapussia sinne lähtisi raahaamaan.
Jauhoja saa huonosti jos niitä kaikesta huolimatta täytyy puputtaa. Isoista kauppakeskuksista, apteekeista ja jonkun fallen pitämältä salilta voi löytyä. Hinta on suhteessa kuitenkin kova.
Mulle uppoavat kananmunat paistettuna, kokkelina tai munakkaana.
Tilaan aamuisin usein täytetyn munakkaan johon voi pyytää lisäämään katkarapuja, kinkkua tai kanaa.
Rannoilla ja saarilla löytyy lähes poikkeuksetta mesta josta saat tilattua kalaa tai muita seafood härpäkkeitä.
Kanaa, nautaeläintä ja possua saat tuplana tai triplana jos osaat pyytää.
Huhujen mukaan myös varrasliha korkkareissa onnistuu.