thaimaa, ruoka ja proteiinin saanti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lolwtf
  • Aloitettu Aloitettu
Itsehän olin kerran vain thaikuista käymässä Suomessa joulupyhien ajaksi, ja paluumatkalla thaikkuihin ruumaan menevä laukku oli melkein täysin tyhjä. Ainoa sisältö oli kaksi 0,5L salmaria sidottuna pohjaan remmeillä ettei lentele ympäriinsä laukussa... varmaan läpivalasussa hienon näköinen kun pohjan kahteen remmiin on kumpaankin sidottu yksi jokusen kymmen senttinen loota.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
elikkö thaimaahan lähdössä tuossa parin kolmen viikon sisään ja haluaisinkin tietää, että mitenkä kyseisessä paikassa saa proteiinia tarpeeksi ahmittua loman (3 viikkoa) aikana... ja reenaan ajattelin kyllä päästä jossain hotellissa/paikallisella salilla... entä saako maahan viedä suomesta mukanaan omat protskujauhot vai jäävätkö tulliin? voisi pussin viedä jos perille asti pääsisi...

Sä saat sieltä ihan mitä sä haluat syödä paitsi rahkaa voi olla hankala löytää. Täydellisin maa syödä hyvää body-ruokaa. Voit tilata vaikka 50 munaa keitettynä. Tai kokonaisen kanan grillattuna. Ison kalan, sian tai kilon pihvin. Ihan mitä vain haluat. Ei se mikään Afrikka ole!

Tullimiehet tietää kyllä heraproteiinit, se on niiden ammatti. Itse käynyt ~40 kertaa, enkä koskaan ole siellä tulliin joutunut. 20v sitten tilasin Suomesta sinne heraa, kun silloin ei sieltä saanut. Tullissa kävin selittämässä ja sain herat käyttööni. Vie alkuperäisessä avaamattomassa paketissa, jos on pakko raahata mukana.

Siellä myydään kyllä lisäravinteita( Bangkok, Pattaya, Phuket ja monissa muissa ) ovat kalliimpia tosin.

Kolme viikkoa? Ihan ketun sama. Relaa vähän. Just ite "palauttelin" siellä kuukauden enkä treenannut kuin kaksi kertaa. Paino putosi vain kaksi kiloa.

Ite oon syyskuussa lähössä Thaimaahan ja Laosiin kolmeks kuukaudeks. Pitää yrittää panostaa ruokapuoleen siellä, ja yrittää välillä epätoivoisesti jotain treenailla. Mutta järki päässä pitää tuollakin mennä, että kun kerta reissuun lähtee nii pitää myös nauttia siitä reissusta täysin rinnoin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom