Niin ja terveystiedonhan kirjoittaa pakollisina vain pahimmat lusmut tietenkin :D
:kippis1:
Joo oli suht helppo, diabetes jokerina oli ehkä vähän liiankin helppo?
Mulla lensi tarinaa 12 sivun verran.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin ja terveystiedonhan kirjoittaa pakollisina vain pahimmat lusmut tietenkin :D
Kyllä siis tuo menee ilmeisesti läpi, mutta minulle tulleen tiedotuksen mukaan olisin valinnut 3 pakollista 1 vapaaehtoisen aineen? Onko tällainen edes mahdollista . Tuohan siis tarkottaisi että arvosanasta riippumatta en saa lakkia :thumbs: kylläpä hatuttaisi sitten :jahas:
Kyllähän toi mahollista on, esim. jos kirjottaiski 3,5 vuodessa tj, mutta luulis että ois sulta vahvistanu tommoset. Kyl kai kaikkien kans on juteltu siitä miten meinaa kirjottaa ja millon. Tai vaikkei oiskaa ni luulis vahvistvan tomosen, kuitenki kohtuu oleellinen asia:D
edit. varmista ny ihmees kuitenki :P
Mites porukka sai pisteitä? Itse voin vaikka vetää pohjat 10p :jahas:. Hiukan ehkä yllätyin vaikka tiesin etten ole kovin vahva esseekirjoittaja, mutta kuitenkin asioista oli myös ns. omaatietoa kirjan lisukkeiksi, odotin n 3-4p/kysymys sain 2/jokainen :D. Eikö terveystietoa muka voinut kirjoittaa pakollisena? Itse sen ainakin olin kohtaan "pakollinen reaali" merkinnyt, mutta nyt tarkastanut opettaja sanoi ettei huolta tuon suhteen, vapaaehtoisenahan se meni Kirjoitin siis tasan 4 ainetta ja jos ne tuon ovat laittaneet mulle vapaehtoiseksi niin en helvetti sitten vissiin saa lakkia, mikä ei olisi yhtään hauskaa jos opettaja on ottanut omia vapauksia niiden merkintöjen kanssa(vielä armeijaan heinäkuussa niin sillai). Käsittääkseni kuitenkin tuo 10p pitäisi riittä A:han?
E:n sain. Ihan jees ottaen huomioon, että en suuremmin valmistautunu. Tietääkö joku, että mistä pisterajoja vois tarkastella? Ois kiva tietää paljon jäi L:stä.