Terveystiedon yo 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja veijari
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites porukka sai pisteitä? Itse voin vaikka vetää pohjat 10p :jahas:. Hiukan ehkä yllätyin vaikka tiesin etten ole kovin vahva esseekirjoittaja, mutta kuitenkin asioista oli myös ns. omaatietoa kirjan lisukkeiksi, odotin n 3-4p/kysymys sain 2/jokainen :D. Eikö terveystietoa muka voinut kirjoittaa pakollisena? Itse sen ainakin olin kohtaan "pakollinen reaali" merkinnyt, mutta nyt tarkastanut opettaja sanoi ettei huolta tuon suhteen, vapaaehtoisenahan se meni :hyper: Kirjoitin siis tasan 4 ainetta ja jos ne tuon ovat laittaneet mulle vapaehtoiseksi niin en helvetti sitten vissiin saa lakkia, mikä ei olisi yhtään hauskaa jos opettaja on ottanut omia vapauksia niiden merkintöjen kanssa(vielä armeijaan heinäkuussa niin sillai). Käsittääkseni kuitenkin tuo 10p pitäisi riittä A:han?

Voithan niitten kompensaatiopisteiden avulla saada ainaski vielä lakin? Vai muistanko väärin? Eli jos muut menee kohtuu hyvin ni kompensaatiopisteet pelastaa.:)

Kyllä siis tuo menee ilmeisesti läpi, mutta minulle tulleen tiedotuksen mukaan olisin valinnut 3 pakollista 1 vapaaehtoisen aineen? Onko tällainen edes mahdollista :rolleyes:. Tuohan siis tarkottaisi että arvosanasta riippumatta en saa lakkia :thumbs: kylläpä hatuttaisi sitten :jahas:

Jaahas 22p alustavasti kasassa terveystiedosta.. minkähän tuolla lienee saada jos lähelläkä samana pysys? Opettaja sano et veti alakanttiin kyllä, mutta niinhän ne taitaa useimmat tehdä, kun pelkää sensoreita.

Kyllä siis tuo menee ilmeisesti läpi, mutta minulle tulleen tiedotuksen mukaan olisin valinnut 3 pakollista 1 vapaaehtoisen aineen? Onko tällainen edes mahdollista :rolleyes:. Tuohan siis tarkottaisi että arvosanasta riippumatta en saa lakkia :thumbs: kylläpä hatuttaisi sitten :jahas:

Kyllähän toi mahollista on, esim. jos kirjottaiski 3,5 vuodessa tj, mutta luulis että ois sulta vahvistanu tommoset. Kyl kai kaikkien kans on juteltu siitä miten meinaa kirjottaa ja millon. Tai vaikkei oiskaa ni luulis vahvistvan tomosen, kuitenki kohtuu oleellinen asia:D

edit. varmista ny ihmees kuitenki :P

Kyllähän toi mahollista on, esim. jos kirjottaiski 3,5 vuodessa tj, mutta luulis että ois sulta vahvistanu tommoset. Kyl kai kaikkien kans on juteltu siitä miten meinaa kirjottaa ja millon. Tai vaikkei oiskaa ni luulis vahvistvan tomosen, kuitenki kohtuu oleellinen asia:D

edit. varmista ny ihmees kuitenki :P

Juu huomenna saan tietää mitä käy. Ois kyllä mautonta jos ois kaikki reilassa mut ei sais lakkia. Seuraavat kirjotukset ois sit armeijan aikana ja en oo mitään ainetta käyny kursseja tarpeeks(siis mitä en oo jo kirjottanu) paitsi ruotti ja siinä miehekäs 5 keskiarvo :jahas: . Vähän pelottaa kyllä jo :D

PS: Tosiaan meillä oli sellaset kaavakkeet missä otettiin pois vastuu koululta omalla nimmarilla noista, mutta se oli kanslistin kanssa tarkistettu että menee varmasti oikein eli mitäköhän seuraa jos noi on sössiny mut oon allekirjottanu et ne ei oo vastuussa :hyper:

Mites porukka sai pisteitä? Itse voin vaikka vetää pohjat 10p :jahas:. Hiukan ehkä yllätyin vaikka tiesin etten ole kovin vahva esseekirjoittaja, mutta kuitenkin asioista oli myös ns. omaatietoa kirjan lisukkeiksi, odotin n 3-4p/kysymys sain 2/jokainen :D. Eikö terveystietoa muka voinut kirjoittaa pakollisena? Itse sen ainakin olin kohtaan "pakollinen reaali" merkinnyt, mutta nyt tarkastanut opettaja sanoi ettei huolta tuon suhteen, vapaaehtoisenahan se meni :hyper: Kirjoitin siis tasan 4 ainetta ja jos ne tuon ovat laittaneet mulle vapaehtoiseksi niin en helvetti sitten vissiin saa lakkia, mikä ei olisi yhtään hauskaa jos opettaja on ottanut omia vapauksia niiden merkintöjen kanssa(vielä armeijaan heinäkuussa niin sillai). Käsittääkseni kuitenkin tuo 10p pitäisi riittä A:han?

Ainakin mulla on pakollisena aineena toi terveystieto kirjoitettuna ja minimi neljällä kirjotuksel olis tarkotus lakki saada. Eihän tommonen voi pitää paikkaansa.. Ajattelin odottaa lopulliset tulokset tuosta terveystiedosta, enkä kysellä noita välituloksia. Aika floppina meni tuo vaikka odotti et sen jos jonkun pitäisi olla mielekäs kirjoitettava.:wall:

Itseänikin olisi voinut terveystieto kiinnostaa, mutta en jaksa meidän maikan valistusta tupakoinnista. Pakollisen kurssin joka tunnilla valistettiin tupakasta. Tupakointi aiheuttaa sitä ja tätä. ARGH mitä paskaa, vaikka en itse tupakoikkaan. Jos 17-vuotias tupakoi niin minusta se on hänen oma asiansa.
TT:n koe oli eilen ja suoritusmerkinnän otin siitä :)

Kirjotin terveystiedon ja pakko sanoa, että tuntu menevän vallan mainiosti, vaikken juuri kirjoja avannutkaan. Ei ole vielä tulleet tulokset lukion sivulle, toivottavasti viimestään huomenna. M:ään oisin ihan ok tyytyväinen.

2 pistettä vajaa L joten E tuli

Jepa. Oli kysymyksistä viiteen omaatietoa+kirjatiedot muistin suht hyvin... tiputtivat vielä 12p(jota en meinannu uskoa ja olin pettynyt)->7p... onneksi matikan L kompensoi, muuten vituttaisi aika suunnattomasti.

E:n sain. :) Ihan jees ottaen huomioon, että en suuremmin valmistautunu. Tietääkö joku, että mistä pisterajoja vois tarkastella? Ois kiva tietää paljon jäi L:stä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom