Terveisiä armeijasta

juta sanoi:
Kaveri Kainuun prikaatissa, jägsteri, on ainakin heti aluksi 3 viikkoa kiinni :)
Hyvä että jossain muuallakin on vielä gineksiä kuin sodankylässä :curs: .

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
dink sanoi:
Kuulemma ei enää olis enää edes niitä alkuaikojen gineksiä vaan ainakin joissain varuskunnissa pääsisivät jo ensimmäisenä viikonloppuna käymään kotona. :eek: Ei ennen vanhaan.. :arvi:

Itse menin armeijaan (Kainuun prikaati) pahinpaan lama-aikaan, ja meillä ei ollut mitään morttigineksiä, vaan maanantaina astuttiin palvelukseen ja jo perjantaina lähdettiin tomerana sotilaana äitiä katsomaan. Ensimmäisen puolen vuoden aikana oli kokonaista yksi viikonloppu kiinni, kun oltiin Rovajärvellä leirillä. Rj -kaudella oltiin sitten pitempiä putkia kiinni.

Saapumiserä oli siis III/93

Volcano sanoi:
Itse menin armeijaan (Kainuun prikaati) pahinpaan lama-aikaan, ja meillä ei ollut mitään morttigineksiä, vaan maanantaina astuttiin palvelukseen ja jo perjantaina lähdettiin tomerana sotilaana äitiä katsomaan. Ensimmäisen puolen vuoden aikana oli kokonaista yksi viikonloppu kiinni, kun oltiin Rovajärvellä leirillä. Rj -kaudella oltiin sitten pitempiä putkia kiinni.

Onpas ollu... Mulla oli 12 viikonloppua kiinni puolessavuodessa eli puolet.
Saapumiserä II/03.

Jeps, ite kanssa KaiPr:ssa. 2 ensimmäistä viikkoa kiinni ja nyt oli sitte jo lomia, viikonpäästä uudestaan. Ei ollu hirveesti kiinni ainakaan p-kaudella, olisko ollu vasta seuraava gines kun on eka leiri. :thumbs:

Volcano sanoi:

Itse olin II/93 eli olin sitten portilla tai siinä sotkun kulmauksessa tarkastamassa sun kassia kun astuit palvelukseen. Oi niitä aikoja...
Nyt erään duunikaverin poika Kajaanissa ja se kävi viime viikonloppuna siellä vieraluilla ja mitä ketoi niin siellä on ilmeisesti paikat muuttuneet pirusti.

Volcano sanoi:

KaiTR:ssä alkoi palvelus II/92 ja eka viikonloppu oli kiinni ja seuraavan kerran muistaakseni sitten AUK:ssa, jossa oli keskimäärin kolme auki ja yksi kiinni. Sodiksessa oltiinkin sitten keskimäärin kaksi auki ja yksi kiinni ja metsässä monta mukavaa reissua kaivamassa teltalle paikkaa parimetriseen hankeen 30 asteen pakkasessa.

japa sanoi:
Nyt erään duunikaverin poika Kajaanissa ja se kävi viime viikonloppuna siellä vieraluilla ja mitä ketoi niin siellä on ilmeisesti paikat muuttuneet pirusti.

Kävin 2000 kesällä mutkan kasarmi alueella ja paljon oli uusia rakennuksia alueelle siunaantunut, mutta tykistön seitsemän kunniamäntyä olivat edelleen paikallaan. :)

japa sanoi:
Itse olin II/93 eli olin sitten portilla tai siinä sotkun kulmauksessa tarkastamassa sun kassia kun astuit palvelukseen. Oi niitä aikoja...

Jahas. Lienetkö juuri sinä ollu se vittumaisesti virnistelevä spolle siinä portilla, jolle esitin palvelukseenastumismääräyksen :D

Onhan siellä paikat muuttuneet. Uusia kasarmirakennuksia rakennettu jne. Ja se portilla ollut grillikin on purettu pois :itku: Siitä tuli ostettua monet lihapiirakat aikanaan. Nykyään sotkun yhteydessä on oma pizzeria/grilli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom