Terveisiä armeijasta

salihemmo sanoi:
Miekin lusin HelItr:ssä. Kotiuduin 20 aamua sitten. Kyllä se iisi mesta on. Toisiksi iisein koko suomessa kuulemma. Niinhän ne sanoo, että Hyrylä on armeijan korvike, ja Lahti on hyrylän korvike.

Yhdyn kyllä täysin tohon japan mielipiteeseen spoll hommista. Väijyviikkoina oli hyvä treenata, kun ei ollu mitään muita fyysisiä rasitteita ja sai syödä niin usein kuin huvitti. Omia eväitä oli aina tietenkin messissä. Leireillä kyllä vitutti, kun tuli sellanen fiilis, että saavutetut tulokset kärsii.

Kerro Ilmatorjunta-aseistuksesta?

Toimitko Ohjusmiehenä, tai kukaan toverisi?

Kerrottiinko teille nykyisten sotien IT strategioista?

Vuoden päästä olisi tarkoitus lähteä poriin Valmiusjoukkoihin.l.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic: Anteeksi vaan mutta en viitsi uutta trediä aloittaa. Kysymys kuuluu, olen lähdössä heinäkuussa armeijaan(lahteen :hyper: ) ja kaukonäköni on viimeisen 2 vuoden aikana huonontunut sen verta, että olen ajatellut hankkia lasit, eli hankinko ne nyt vai saanko ne armeijassa ollessani ilmaiseksi?

Otin itse kanssa lasit intissä vuos sitten. Ilmaisekski olis saanut huonommat ns. palveluslasit. Otin kuitenkin kalliimmat ja paremmat lasit joiden hinnasta sai pois muistaakseni 50€.

Jotain tollasta mä arvelinkin, melkeinpä tästä kyl vois marssia optikolle jo ennen inttiä, vaik onhan se 50€ rahaa sekin.

Kyllähän se kunto sitten kuitenkin saatiiin hanskaan armeijassa. Johtajakausi todellakin antoi enemmän aikaa treenille, mitä ounastelinkin tuossa ensimmäisessä viestissä. Jotain tuloksia :

Oma paino 70 kiloa torstaina 21.10.2004 ------< Varusmiesten Sotilaspenkin mestaruus 40 toistolla 70 kiloa tangossa

Oma paino 72.4 kiloa tänään 23.10.2004 ----------< Sotilaspenkin Suomenmestaruus 41 toistolla 72.5 kilolla

Ihmettelen kyllä miten tuo voitto lohkesi. Sen verran jumissa oli torstain kisasta tissit, että en uskonut voittavani. Sen verran leikkimielellä lähdin, että varmaan siksi sain jopa yhden toiston enemmän kisoissa. Ei muuta kuin onnea muillekin voittajille.

Nimet tulevat tuota pikaa varmaan sppoikiin.

Terminator2 sanoi:
Oma paino 72.4 kiloa tänään 23.10.2004 ----------< Sotilaspenkin Suomenmestaruus 41 toistolla 72.5 kilolla

Sivuilla luki, että olisit ottanut 40 toistoa 70 kilolla, oman painon ollessa 69.7kg?!

Saatanan kova tulos anyway!

KyntöSika sanoi:
Sivuilla luki, että olisit ottanut 40 toistoa 70 kilolla, oman painon ollessa 69.7kg?!

Saatanan kova tulos anyway!

Eli tuo kevyempi tulos tarkoitti torstain varusmiesten kisaa. Sillon sain painon noin alas saunomalla. Nyt Lahdessa lähdin puolustamaan mestaruutta 72,4 kilosena.

Ei kai vielä ole tullut uudet sm tulokset.

Fabien sanoi:
Olin aikoinaan myös armeijassa. :love:

Ethän vaan kosketellut armeijaveljiesi rakkauden rynnäkkökivääreitä? Hautasitko ikinä maahan telamiinan eli lemmensiemenen? Pääsitkö ampumaan Apilaksella eli jysäytitkö ikinä 112-kaliiberisella rakkauden tulikukolla? :hyper:

SniffDaddy sanoi:
Ethän vaan kosketellut armeijaveljiesi rakkauden rynnäkkökivääreitä? Hautasitko ikinä maahan telamiinan eli lemmensiemenen? Pääsitkö ampumaan Apilaksella eli jysäytitkö ikinä 112-kaliiberisella rakkauden tulikukolla? :hyper:

Täysin heteromiehenä jätin muiden poikien isot aseet tyystin rauhaan. Sen sijaan armeijan loppupuolella tupakaverini suosittelivat minulle luennoitsijan uraa rakkauden saralla, pitivät kuulemastaan ja saivat neuvoja ihmissuhteiden kivikkoisilla poluilla.

Parasta armeijassa oli kaihoisat ja lemmentäyteiset tekstiviestit kesken hiljaisen kipinävuoron. :love:

Terminator2 sanoi:
Kirjoittelen tässä tylsyyteeni tyhjässä käytävässä päivystäjän hommia blaa blaa blaa - - .

Varusmies - ketään ei kiinnosta. :D

;)

Tänään jäljellä noin 335 päivää. Lahti ja urheilukoulu. Urheilukoulussa saa itsensä ylikuntoon niin juoksemalla, punttia tekemällä, kuin monella muullakin tavalla. Treenata voi joka päivä leirejä lukuunottamatta. Ainoa miinus puoli on se, että kestää sen 362 päivää...

Paino tippunu n. 15kg. Salilla ei edes kiinnosta käydä. Tosin hommaan saattaa tulla muutos, koska perjantaina mulle ilmotettiin, että musta tuli kakkoskirjuri :P (Vekaran ilmatorjunnassa)

TJ 76

Fabien sanoi:
Täysin heteromiehenä jätin muiden poikien isot aseet tyystin rauhaan. Sen sijaan armeijan loppupuolella tupakaverini suosittelivat minulle luennoitsijan uraa rakkauden saralla, pitivät kuulemastaan ja saivat neuvoja ihmissuhteiden kivikkoisilla poluilla.

Parasta armeijassa oli kaihoisat ja lemmentäyteiset tekstiviestit kesken hiljaisen kipinävuoron. :love:

Hyvä Fabien. Jatka vaan rakkauden sanan julistusta täällä punttipaskiaisten - kuten minun - joukossa. Kyllä tämmöseen kyyniseen sikaankin toimii lemmenluritukset. Jos ei muuta, niin aina niitä voi ex-emännille lähetellä tekstiviestinä.

SniffDaddy sanoi:
Hyvä Fabien. Jatka vaan rakkauden sanan julistusta täällä punttipaskiaisten - kuten minun - joukossa. Kyllä tämmöseen kyyniseen sikaankin toimii lemmenluritukset. Jos ei muuta, niin aina niitä voi ex-emännille lähetellä tekstiviestinä.

Kiitos palautteestasi, SniffDaddy. Ex-emännälle ei kannata liikaa uhrata kallisarvoisia ja ainutlaatuisia ajatuksia, vaan säästää niitä sitten, kun kolahtaa. Itse olen myös tällä linjalla. Toisin sanoen, rikkinäisestä hedelmäpelistä ei voi voittaa mitään.

Tunnustellaan toisiamme.

Pertti 123 sanoi:
Tänään jäljellä noin 335 päivää. Lahti ja urheilukoulu. Urheilukoulussa saa itsensä ylikuntoon niin juoksemalla, punttia tekemällä, kuin monella muullakin tavalla. Treenata voi joka päivä leirejä lukuunottamatta. Ainoa miinus puoli on se, että kestää sen 362 päivää...
Mun mielestä sun kannattaa ottaa treenit tosi iisisti AUK1:n loppuun asti. Sen jälkeen sotilaskoulutus kevenee sen verran, että palautumiselle jää enemmän aikaa. II/03 saapumiserän pikajuoksijat olivat komppanian kahta UK-kuningasta lukuunottamatta koko kesän jumissa liiallisen treenamisen takia. UK:ia saa helposti enemmän jos jaksaa käydä valittamassa jokaisesta kolmiviikkoisesta spiidille ja tilata maajoukkuevalmentajalta fakseja kuvitteellisista maajoukkueleireistä. Pistä keväälle vähintään 4 viikkoa lomaa etelän leirejä varten, ne menee aika helposti läpi. Jos spiidi ei innostu jostain lomasta, niin kannattaa mennä suoraan keitsin puheille.

Kerro multa terveisiä sopimussotilaille. :)

Jep jep, ei enää koskaan terveisiä (no ehkä joskus) armeijasta, sillä se on lopulta ohi. Vuosi meni liiankin nopeasti, ja nyt sitä pitäisi yhtäkkiä olla reservissä.

No salista kun saisi vielä kiinni, ja ehkä noita sp kilpailuita voisi vielä harrastella. Tähän ketjuun vain lisää noiden uusien alokkaiden kirjoituksia aivan vapaasti, jos on jotain kertomista uudesta "kodista".

Vai pitäisikö sitä härnätä vasta viikon / kahden gineksen jälkeen, kjeh kjeh.

:whip:

Terminator2 sanoi:
No salista kun saisi vielä kiinni, ja ehkä noita sp kilpailuita voisi vielä harrastella. Tähän ketjuun vain lisää noiden uusien alokkaiden kirjoituksia aivan vapaasti, jos on jotain kertomista uudesta "kodista".

Vai pitäisikö sitä härnätä vasta viikon / kahden gineksen jälkeen, kjeh kjeh.

:whip:

Kuulemma ei enää olis enää edes niitä alkuaikojen gineksiä vaan ainakin joissain varuskunnissa pääsisivät jo ensimmäisenä viikonloppuna käymään kotona. :eek: Ei ennen vanhaan.. :arvi:

dink sanoi:
Kuulemma ei enää olis enää edes niitä alkuaikojen gineksiä vaan ainakin joissain varuskunnissa pääsisivät jo ensimmäisenä viikonloppuna käymään kotona. :eek: Ei ennen vanhaan.. :arvi:

Kaveri Kainuun prikaatissa, jägsteri, on ainakin heti aluksi 3 viikkoa kiinni :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom