Tero Pitkämäki

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Juzzi87 sanoi:
mmitähän vittua sä sekoilet ? lueppa pari kertaa mun viesti :)

ja olenko vieny sulta naisen tai jotain :D

viittasin nimittäin tolla kirjotuksella siihen että 100m miesten keihäällä oon niin homo kova juttu jota ei tulla heittämään. maailmassa on heittäny yli 95 meetriä vissii räty kerran (vanhalla keihäällä) ja zelezny kaksi kertaa. Että näin

esim. Uve Hohn on heittänyt noin 104 m 800 g miesten keihäällä (vanhalla mallilla).

Me ollaan kuule pässi87 niin eri sarjassa, että sä pystyisi multa naista valitettavasti viemään. Oletsä edes ollut ikinä naisen kanssa ? Varmaan kaikki menee hyvin kunnes avaat suusi ?

Mutta, lähinnä minua ärsyttää tuo tyhmyytesi. Sä olet todennäköisesti oikeasti tyhmä ihminen

mikä ihme siinä on että pitää henkilökohtaisuuksiin mennä näissä asioissa? eikö miehellä / naisella riitä kantti vain niellä tosiasiaa että se 100m on niin kova juttu että altapois. Hienoa jos tero sen heittää, en vain usko sitä., Se oli mun mielipide, sulla on selvästi omas.

Mutta en puhun nyt mistään liitokeihäistä, on hieman eriasia heittää sillä 100m kuin nykyaikaisella jolla on heitetty viimeisen 10v aikana vissii jopa 93 metriä.

Ja tuohon naisen kanssa olemiseen en ota kantaa, koska olet selvästi mua kokeneempi näissä asioissa :)

ps. en ole pillua nähnytkään;)

Juzzi87 sanoi:
mmitähän vittua sä sekoilet ? lueppa pari kertaa mun viesti :)

ja olenko vieny sulta naisen tai jotain :D

viittasin nimittäin tolla kirjotuksella siihen että 100m miesten keihäällä oon niin homo kova juttu jota ei tulla heittämään. maailmassa on heittäny yli 95 meetriä vissii räty kerran (vanhalla keihäällä) ja zelezny kaksi kertaa. Että näin

kyllä sen joku vielä heittää :D aivan varmasti.ihminen se zeleznyki oli vaikka pitkälle viskoki.pitkämäki rikkoo sen enkan jos pysyy kunnossa.

mut tollasiin heittoihin tarvitaan varmasti paljon onnea. keihääseen vaikuttaa tuuliolot hiukkasen enemmän kuin johonkin moukariin.

no jos 100m heittää noon se on kyllä vuosituhannen ellei koko historian suurin yleisurheilu teko :D sama ku joku pukkais yhtäkkiä kuulaa 24metriä. Tai hyppäis seivästä yli 614

Juzzi87 sanoi:
no jos 100m heittää noon se on kyllä vuosituhannen ellei koko historian suurin yleisurheilu teko :D
no ei läheskään. hädin tuskin top 10 teko kaikkien aikojen listalla.

Jollakin on omat testot erittäin matalalla tai sitten on kuuri aivan huipussaan kun noin äristään. Toi oli vuoden paras toi "et pystyis multa naista viemään":hyper: Vakio juttuja baarissa. Mä oon ylioppilas,,,et pysty multa naista viemään. kaipa se nainen päättää kenen kanssa kulkee eikä se höyrypäinen ukko;)

quiz sanoi:
no ei läheskään. hädin tuskin top 10 teko kaikkien aikojen listalla.

Bob Beamon 890, Sergei Bubka 614, Florence Griffith-Joyner 10,49, Michael Johnson 19,32. (+ Saksan naiset)
Enempää en ainakaan viidessä minuutissa keksinyt, ja 100m keihäs olisi mun mielestä noiden veroinen.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
muzzi sanoi:
Mutta, lähinnä minua ärsyttää tuo tyhmyytesi. Sä olet todennäköisesti oikeasti tyhmä ihminen

Todennäköisesti oikeasti tässä on kyse siitä, että eri urheilulajien saavutuksia ei voi verrata keskenään. Se on aina makuasia. Pyrin kuitenkin nostamaan riman tasollesi ja kutsun sinua kuzziksi (osoittaa kypsyyttä kun osaa vääntää ja kääntää toisen nimimerkistä vittuilua). Muuten, joudun myöntämään etten löydä yhteyttä Tero Pitkämäen keihäskiskaisuilla ja Jussi87:n pillun saannilla. Kaikesta päätellen kuitenkin olet juuri saanut toosaa ja todennäköisesti oikeasti tyttö ei tykännyt touhusta ja pisti pojat mäelle. :haart:

repe82 sanoi:
Teron tavoite on muuten heittää 100 metriä uransa aikana. Tälle kesälle tavoite tosin oli vain yli 95 metriä.
Urheilulehdessä oli viikko pari sitten juttua Terosta, jossa mies kertoi tavoitteistaan.
tavoitellahan voi vaikka mitä, mutta ei pitkämäki tuu ikinä tuota 100metriä heittämään. en jaksa uskoa myöskään 95metriin vaikka se ihan realistinen tavoite onkin.

neutraali sanoi:
tavoitellahan voi vaikka mitä, mutta ei pitkämäki tuu ikinä tuota 100metriä heittämään. en jaksa uskoa myöskään 95metriin vaikka se ihan realistinen tavoite onkin.

Hyvä, Neutraali, positiivinen asenne jälleen kunniaan. :D

Norjan keihäsmahti Andreas Thorkildsen pukkaa 180kg penkistä. Käsittämätön tulos Tosi hoikalta ja pitkä kätiseltä mieheltä. Video on nähtävillä hänen kotisivuillaan blogissa.

Joo sanoi:
Hyvä, Neutraali, positiivinen asenne jälleen kunniaan. :D
niin no tuskin tämä mun realistisuus pitkämäen suorituksiin vaikuttaa.

Tää keskustelu on kuin suora kopio jostain suomi24 keskustelusta :D Keihäänheitosta pillun saantiin. Way to go pakkis :thumbs:

Eli toivottavasti päästään takaisin aiheeseen. Minä ainakin osaltani uskon että Teron ura tulee vieläkin olemaan nousujohteinen ja pitempiä kaaria nähdään.

Uskon vakavasti suurimman osan nykykeihästelijöistä olevan natuja.

Esimerkkinä Järvenpää, jonka huonosti tunnen: Penkki 135, rinnalleveto 140-150 muistaakseni. Sittenkin heittänyt 84,95 tässä kuussa eli toukokuussa. Ollut skidistä asti vitun vahva ja lihaksikas, ei takuulla ole ikinä ottanut mitään.
Toisin sanoen tekniikka näyttelee niin isoa osaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom