Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
foo sanoi:Villi arvaus penkkituloksesta Teron tapauksessa - runkkupenkki, piste. Ei tolla kropalla oteta siististi 160 penkistä.
foo sanoi:Hyvä kun toit senkin sitten esille, kiitos.
foo sanoi:Jos nyt vaan rauhotut itsekin ;)
foo sanoi:Kiusataan nyt lukijoita vielä yhdellä offtopicilla Kiva kun elämä hymyilee.
Mitä tulee tähän sanailuun niin en tosiaan ole nyt niin intensiivisesti syventynyt pakkikseen, mutta olen aiemmin kait jotain järkevääkin sanonut posteissani, joten en nähnyt ojentavaa sormeasi ihan tarpeellisena Aina ei vain ehdi ja jaksa selata koko ketjua läpi, joten elämä teettää tällaisia pieniä virheitä asioihin, koitetaan kestää vaan nekin Ei vittuilua nyt vaan ihan asiaa.
muzzi sanoi:Tällä ko henkilöllä (nimi muutettu) vaan on perustyhmä asenne. Kaikki roinaa, ei taaskaan pää kestänyt, paskoja tuloksia...oli sitten kyse lajista kuin lajista. Tämä typerä asenne on jatkunut jo kauemmin kuin pelkästään tässä viestiketjussa. Naiset ja pillun saaminen taitaa olla ko. henkilön itse keskusteluun mukaantuomia aiheita. Netissä on kynäniskojen helppo huudella "paskoja tuloksia, ei pää kestä" kannattaa kokeilla esim. heittää se 40 m keihäällä ja sitten arvostella 80 m tuloksia tai EM 4 tai kultaisen liigan osakilpailuvoittoja
Waltteri sanoi:Samaisesta kirjasta löytyy taulukko eri heittolajien voima vaatimuksista kansainvälisellä tasolla. Taulukko on kaiketi jonkin sortin keskiarvo kansainvälisten heittolaji urheilijoiden voimailu tuloksista.
Esim. kun miesten keihäs lentää 85 metriä niin tulostaso olisi: rinnalleveto 140kg, etukyykky 170kg, takakyykky 200kg ja penkkipunnerrus 140kg
neutraali sanoi:miten niin nykykeihästelijöistä. eiköhän se droppi tilanne oo nyt aivan sama kun se on ollut 10v sitten. joistakin heittäjistä näkee jo päällepäin että on otettu. oma lukunsa on sitten ne joista ei huomaa. uskon minäkin, että siellä naturelloja on, mutta ei niitä dropittajia tosiaan ole sen vähempää kuin esimerkiksi 10v sitten.
maitopojalla oli muistaakseni 180 penaPikkuEetu sanoi:Maitopoika Ben Johnson:D ???
kova tulos se on terskalle olkoon miten tahansa otettu .foo sanoi:Hyvä kun toit senkin sitten esille, kiitos.
Aika tyypillistä on jeesustella milloin minkäkin yleisurheilijan tuloksia ja sitten unohdetaan
puhua suoritustekniikasta. Yleisurheilijat tuppaa tekeen treenit räjähtävästi ja tämän takia ne penkkitulokset on ihan yhtä tyhjän kanssa verrattaessa siisteihin salituloksiinkin(voimailua harrastavan) nähden. No mutta tosiaan pakko oli sanoa, koska viimestä sivua lukiessa aika autuaasti vain ihaillaan niitä tuloksia ilman vertailupohjan tarkastelua. Anteeksi jos toistan alkuketjun asioita. Helpotti.
en rupea nimiä sanomaan ku tänne tulee hetii 100sivua jeesustelua tiettyjen tyyppien taholta. kyllä sinäkin joskus opit huomaan ulkoisista piirteistä kuka on ottanut ja kuka ei. kyllä sen huomaa 99% varmuudella.Big Evil sanoi:Kenestä keihäänheittäjästä näet päälle päin että on ottanut?
.
Juzzi87 sanoi:Mähän oon yrittäny puhua kokoaika aiheesta :D
MTV3.fi sanoi:Järvenpää ei ole voimaheittäjä. 105 kilon tempaus ja 185 etukyykky kertovat niiden voimien, joita 95-kiloisessa kropassa on, palvelevan heittämistä tehokkaasti. Kuluneen talvena aikana Järvenpäät ovat paneutuneet heitossa tarvittavan lajivoiman lisäämiseen.
- Jaloissa alkaa olla se perusvoima mitä tarvitaan, mutta yläkroppaan sitä voi hakea vielä lisää, Järvenpää sanoo.
neutraali sanoi:maitopojalla oli muistaakseni 180 pena
.
Mitnick sanoi:Mä oon koittanu tehdä kaikkeni pitääkseni pakkiksen historian pisimmän keihästhreadin elossa joten älä sinä PikkuEetu sotke tätä enempää!!!