Tero Pitkämäki

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Villi arvaus penkkituloksesta Teron tapauksessa - runkkupenkki, piste. Ei tolla kropalla oteta siististi 160 penkistä.

Hyvä kun toit senkin sitten esille, kiitos.

Aika tyypillistä on jeesustella milloin minkäkin yleisurheilijan tuloksia ja sitten unohdetaan
puhua suoritustekniikasta. Yleisurheilijat tuppaa tekeen treenit räjähtävästi ja tämän takia ne penkkitulokset on ihan yhtä tyhjän kanssa verrattaessa siisteihin salituloksiinkin(voimailua harrastavan) nähden. No mutta tosiaan pakko oli sanoa, koska viimestä sivua lukiessa aika autuaasti vain ihaillaan niitä tuloksia ilman vertailupohjan tarkastelua. Anteeksi jos toistan alkuketjun asioita. Helpotti.

foo sanoi:

Ole hyvä!;) Ota vaan vaikka vittuiluna, mutta joskus kannattaa lukea muiden jutut ennen kun pistää omansa, välttyy lukijat siltä, ettei tartte viitä sivua lukea samoja juttuja...tai teeppä miten tykkäät.

foo sanoi:
Jos nyt vaan rauhotut itsekin ;)

No höh, minähän olen rauhallinen?:eek: Eilen sain koulusta paperit kouraan, maanantaina alkaa työt, tossa vieressä on aivan upea mimmi, siskon pikkutytöllä on tänään 2v synttärit(kummi olen) ja treeni kulkee...oikeastaan kaikki on pitkästä aikaa hyvin:kippis1:
Heh, joopa joo tapellaan sitten kun on joku hyvä aihe!vaikkei me kyllä tapeltu, ja jos tapeltiin, niin sinä sen alotit!;) Hyvät kesät:kippis1:

Kiusataan nyt lukijoita vielä yhdellä offtopicilla :) Kiva kun elämä hymyilee.

Mitä tulee tähän sanailuun niin en tosiaan ole nyt niin intensiivisesti syventynyt pakkikseen, mutta olen aiemmin kait jotain järkevääkin sanonut posteissani, joten en nähnyt ojentavaa sormeasi ihan tarpeellisena :) Aina ei vain ehdi ja jaksa selata koko ketjua läpi, joten elämä teettää tällaisia pieniä virheitä asioihin, koitetaan kestää vaan nekin :) Ei vittuilua nyt vaan ihan asiaa.

foo sanoi:
Kiusataan nyt lukijoita vielä yhdellä offtopicilla :) Kiva kun elämä hymyilee.

Mitä tulee tähän sanailuun niin en tosiaan ole nyt niin intensiivisesti syventynyt pakkikseen, mutta olen aiemmin kait jotain järkevääkin sanonut posteissani, joten en nähnyt ojentavaa sormeasi ihan tarpeellisena :) Aina ei vain ehdi ja jaksa selata koko ketjua läpi, joten elämä teettää tällaisia pieniä virheitä asioihin, koitetaan kestää vaan nekin :) Ei vittuilua nyt vaan ihan asiaa.

Minä en tuommoista ymmärrä, en oo ikinä mitään offtopikkia kirjotellu...:D
Eli toisinsanoen aina kirjotan, vaikka on siellä asiaakin seassa...

Olet varmasti asiaakin kirjoitellut, ei vaan ole jäänyt nimimerkkisi mieleen mistään erityisemmästä. Se johtuu varmaan siitä, ettet ol aktiivisimpia kirjoittajia?Neutraalit, JTO:T yms kyllä muistaa...eli ne jotka ovat aktiivisia,. Harvoin joku onnistuu minua yksittäisellä viestillä säväyttämään...mutta plääplää, palataan asiaan.Offtopikkiä on jo tarpeeksi:evil:

muzzi sanoi:
Tällä ko henkilöllä (nimi muutettu) vaan on perustyhmä asenne. Kaikki roinaa, ei taaskaan pää kestänyt, paskoja tuloksia...oli sitten kyse lajista kuin lajista. Tämä typerä asenne on jatkunut jo kauemmin kuin pelkästään tässä viestiketjussa. Naiset ja pillun saaminen taitaa olla ko. henkilön itse keskusteluun mukaantuomia aiheita. Netissä on kynäniskojen helppo huudella "paskoja tuloksia, ei pää kestä" kannattaa kokeilla esim. heittää se 40 m keihäällä ja sitten arvostella 80 m tuloksia tai EM 4 tai kultaisen liigan osakilpailuvoittoja

Selvästi herralla on jotain ongelmia itsensä tai jonkun muun kanssa, liekö vieny sun nimimerkin niin alkoi vituttamaan :D

En todellakaan ole tähän keskusteluun tuonut pillusta puhetta, tai sen saannista, en myöskään ole haukkunut kenenkään tuloksia, varsinkaan tero pitkämäen. Jokainen näki että hän munasi MM kisoissa, ei siitä tarvi ottaa hernettä nenään. Katsotaan heittääkö hän tänä vuonna 100m , jota en vielkään usko :)

Ja joo, sulla ei ole mielipidettä mikäli et heitä ite 93,09 enempää keppiä, ei vain voi olla. Ei sillä ole väliä paljon mulla keihäs lentää, varmaan 30metriä.

Juzzi87 ja Hunter Killeri nuo teidän viestit muodostaa kohta puolet tään threadin viesteistä ja nuo ei edes sivua tään threadin alkuperäistä aihetta. mitäs jos tekisitte niin että jos ei oo mitään järkevää kirjotettavaa niin ette kirjota ollenkaan.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Waltteri sanoi:
Samaisesta kirjasta löytyy taulukko eri heittolajien voima vaatimuksista kansainvälisellä tasolla. Taulukko on kaiketi jonkin sortin keskiarvo kansainvälisten heittolaji urheilijoiden voimailu tuloksista.

Esim. kun miesten keihäs lentää 85 metriä niin tulostaso olisi: rinnalleveto 140kg, etukyykky 170kg, takakyykky 200kg ja penkkipunnerrus 140kg

Hmm, rupes heti kiinnostaan, minkälaisilla tuloksilla lie Zelezny heittelee. Kun näyttää niin hoikkaselta, lyhkäisempikin on kuin kisakaverinsa, mutta se sen repäisy on "kohtalaisen" kova.
Eli voisko se olla joku hermostohirmu joka 30 kilon elopainostaan huolimatta penkkaa 160, vai onko sillä vaan niin hillitön tekniikka.

neutraali sanoi:
miten niin nykykeihästelijöistä. eiköhän se droppi tilanne oo nyt aivan sama kun se on ollut 10v sitten. joistakin heittäjistä näkee jo päällepäin että on otettu. oma lukunsa on sitten ne joista ei huomaa. uskon minäkin, että siellä naturelloja on, mutta ei niitä dropittajia tosiaan ole sen vähempää kuin esimerkiksi 10v sitten.

Joo, ehkä se onkin, tarkoitus oli puhua huipuista kuten Pitkämäki ja Thorkildsen.
Jotkut Itä-Saksan heittäjät voivat olla eri juttu.
Kenestä keihäänheittäjästä näet päälle päin että on ottanut?

Mun pointtina oli sanoa, että uskon noiden huippumiehien olevan natuja, ja uskon sataan metriin päästävän natuna, jos sinne ylipäänsä päästään. Voimatason nopea nousu kun ilmeisimmin hajoittaa heittotekniikan.

Serial, Zeleznyn vahvuus oli äärimmäisen nopea heitto, varsinkin heittokäden osalta. Esim. Parviaisen vahvuus taas oli heittokäden iso liikerata, kunnes muutti tekniikkaansa. Nämä jostain lehtijutusta.

Jep. Zmani on huomattavasti lyhyempi kuin useimmat 90m+ kaverit, mutta se heittää matalalla kädellä ja tosi kovalla kädennopeudella, tekniikalla joka ei sovi useimmille just ton matalan vedon osalta (paikat hajoo helposti).

Tässä on Zelesnyn 98.48m maailmanennätysheitto stillkuvina:
http://home.sprintmail.com/~jesusvirella/_uimages/zelezny98.48.JPG

Näistä löytyy lisää vaikka mitä:
http://perso.orange.fr/chevillat/01_lejav/technique/jav_technique_nsa1996.htm

Tässä on vertailtu mm. Räty ja Zelezny:
http://perso.orange.fr/chevillat/01_lejav/technique/jav_technique_nsa.htm

Ja ylipäätään tää sivusto on keihäänheitosta kiinnostuneille ihan must:
http://perso.orange.fr/chevillat/index_english.htm

PikkuEetu sanoi:
Maitopoika Ben Johnson:D ???
maitopojalla oli muistaakseni 180 pena :)
foo sanoi:

Aika tyypillistä on jeesustella milloin minkäkin yleisurheilijan tuloksia ja sitten unohdetaan
puhua suoritustekniikasta. Yleisurheilijat tuppaa tekeen treenit räjähtävästi ja tämän takia ne penkkitulokset on ihan yhtä tyhjän kanssa verrattaessa siisteihin salituloksiinkin(voimailua harrastavan) nähden. No mutta tosiaan pakko oli sanoa, koska viimestä sivua lukiessa aika autuaasti vain ihaillaan niitä tuloksia ilman vertailupohjan tarkastelua. Anteeksi jos toistan alkuketjun asioita. Helpotti.
kova tulos se on terskalle olkoon miten tahansa otettu :).
Big Evil sanoi:
Kenestä keihäänheittäjästä näet päälle päin että on ottanut?

.
en rupea nimiä sanomaan ku tänne tulee hetii 100sivua jeesustelua tiettyjen tyyppien taholta. kyllä sinäkin joskus opit huomaan ulkoisista piirteistä kuka on ottanut ja kuka ei. kyllä sen huomaa 99% varmuudella.

Pitkämäen kylki kipeä Oslon keihäskisan alla
Kunhan ei nyt itseään pahemmin rikkoisi ja ajautuisi mihinkään vammojen kierteeseen..

Vahvat jalat tolla Järvenpäällä
MTV3.fi sanoi:
Järvenpää ei ole voimaheittäjä. 105 kilon tempaus ja 185 etukyykky kertovat niiden voimien, joita 95-kiloisessa kropassa on, palvelevan heittämistä tehokkaasti. Kuluneen talvena aikana Järvenpäät ovat paneutuneet heitossa tarvittavan lajivoiman lisäämiseen.

- Jaloissa alkaa olla se perusvoima mitä tarvitaan, mutta yläkroppaan sitä voi hakea vielä lisää, Järvenpää sanoo.

neutraali sanoi:
maitopojalla oli muistaakseni 180 pena :)
.

"maitopoika" näytti enemmän kyllä -90kg sarjan bodarilta kun pikajuoksijalta...:D
Josta aasinsiltana ja off topiccina..
Onko kellään enempää tietoa tanskalaisesta Kim Koldista. On aika iso ukko nimittäin...:hyper:
Jos ukko painaa Boosman GP:ssä lavalle noustessa 138,7kg, ei kyse ole enään pikkupojasta..:D

Mä oon koittanu tehdä kaikkeni pitääkseni pakkiksen historian pisimmän keihästhreadin elossa joten älä sinä PikkuEetu sotke tätä enempää!!! :)

Mitnick sanoi:
Mä oon koittanu tehdä kaikkeni pitääkseni pakkiksen historian pisimmän keihästhreadin elossa joten älä sinä PikkuEetu sotke tätä enempää!!! :)

:D :D :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom