Teräskunnossa inttiin! 9.7.2007

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Missäs oikeen olet ollut ? Itse santiksessa viime vuonna ja aika tarkkaan kaikilla yksiköillä oli 0600-1800 palvelus siitä sitten 1800-2100 iltavapaa. Tietty itsekkin alikkina vapaa aikaa oli paljon enemmän kuin perus jääkärillä :)

Huonoissa paikoissa olette olleet :). Turun edesmennyt heikkilän kassu oli paras paikka palvella: lähes joka ilta 3h vapaa, sait poistua alueelta sekä joka keskiviikko 6h vapaa. Lätkäjätkillä sitten toki lähes joka päivä pitkät treenivapaat :D

Tuli tässä vaan mieleen, että oisko mahdollista saada salin takia vapaata, jos ne jääkiekkoilijatkin saa?? Kun eikö perjaatteessa vois ihan saadakkin?

Jos halu treenata on kova, niin Kauhavalla ainakin onnistui. Toki mettä keikkoja oli ja pitkiä marsseja, mutta ne tekivät silloin tällöin viikon tauon treeniin, kun leireillä söi hyvin voimatasot olivat samoissa lukemissa ja hermosto oli palautunut varmasti leirin aikana.

Kauhava -> Spol-AUK (ehti jo melkohyvin treenaamaan vapaat alkoi 16-18 ja loppui 21) -> Mosa kouluttaja (ehti enemmän treenaamaan vapaat 16 - 21) -> Spol-AUK apukouluttaja (Ehtii melkein täyspäiväiseen treenaamiseen vapaat joskusaamulla 4h + illala 6h toisinaan kokopäivä ja jos oli hyvissä väleissä skappareiden kans, niin ne soitteli tarpeen tullen sitte salilta pois) -> Viimeinen kuukausi (AUK loppu.. hmm koko päivä vapaata ja skapparit soitti jos tartti)

Intin hyvät puolet ruokavalio tuli omalla kohdalla siinä mielessä kuntoon, että kalorit nousi ja pystyi muun toiminnan ohessa treenaamaan. Parempi siä on treenata, ku köyhänä opiskelijana :rolleyes:

Missäs oikeen olet ollut ? Itse santiksessa viime vuonna ja aika tarkkaan kaikilla yksiköillä oli 0600-1800 palvelus siitä sitten 1800-2100 iltavapaa. Tietty itsekkin alikkina vapaa aikaa oli paljon enemmän kuin perus jääkärillä :)
Olin 3. Jääkärikomppanjassa (I/06 Porin Prikaati, Säkylä)... Meilläkin piti olla jostain 19.00-20.30 (tai jotain sinnepäin), mutta jostain syystä meidät päästettiin aina pirun myöhään lähtemään. Saatettiin istua tunti tuvissa raapimassa persettä, kun odoteltiin vapaa-aikaa. Joskus ei ehtinyt edes sotkuun ja sekös oli katastrofaalista. :)

No, onneksi se on jo ohi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom