Näihin olis kiva saada itsekin vastauksia (ja niitä on tullutkin). Jonkinsortin ajatuksia mulla noista kyllä on ja voisin koska vaan kysyä kavereilta, mutta... Ja tottakai voit ottaa prodet messiin, ei niitä kukaan sulta vie.Onko tosiaan niin, että armeijassa ei pysty treenamaan edes kohtalaisesti? Ja ettei syöminen onnistu millään keinoin?
Voisi luulla, että usein päivästä liikenisi 1,5 tuntia salillekin tai edes omaan lihaskuntoiluun. Toki varmasti väsyttää joskus jotkut pitkät ja raskaat retket, mutta ei kai se armeija koko ajan sellaista ole?
Kai armeijassa voi pitää vaikka sitten prodejauhoja mukana (vaikken niiden ystävä olekaan)? Siinä ainakin olis kompaktissa muodossa hyvää energiaa.
Minkäslaista ruoka muuten siellä on? Saako syödä niin paljon kuin mahaan mahtuu? Kuinka usein syödään yleensä?
No...älä nyt jaksa jauhaa paskaa.. sä et tosissaa saa 1kg lihas massaa per kk..
8.3 paino 73,1, tänään aamulla 4.5 paino 77,3. Kaks kuukautta ja 4kg lisää. Rasvaprosentti ei oo silminnähden noussut, joskin näin on satavarmasti tapahtunut. Mutta aika varmaks voin sanoo, että ainakin se 2 kiloo lihasta (tai muuta moskaa mistä kenttäsika puhui) on tullut, ainakin. Enkä mä itteeni ihan alottelijana nähnyt ennenkään. Kai mä jotain teen oikein.
Että jos sulla ei tuu kiloo tai lähelle kuussa (ja oot siis tosiaan alottelija), niin sun tekemisissä on jotain vikana.
PS. ryyd: En oo ihan varma oliko läppä koko viestis, mutta alotusviestissä on mun syömisistä vähän enemmän.