Tenniskynärpää

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyynärtaipen alapuolelle kiinnitettävä "tenniskyynärpääside" on auttanut ainakin mulla. Urheilukaupasta saa hankittua helvetin kalliilla...:evil:

Sellanen neopreeni/tarrahässäkkä makso muistaakseni jotain 22 eukkia.

vaivasi minuakin silloin aloitellessa, mutta levolla se meni ohi. en myöskään tehnyt hauisliikkeitä laisinkaan. kumma kyllä, haba kasvoi silti :)

ja minulla sitä kipua aiheutti erityisesti tuo scott-hauis myös

Originally posted by TheSami
Samaa vikaa pukkaa täälläkin.Vuosi oli taukoa ettei vaivannut, mut nyt on taas entistä paskempana, mulla vihloo saatanasti penkissä ja hauista kun tekee tangolla ja scottissa. vähän oireita et tuntuu jo joka liikkeessä. Lepo on paras lääke ja kannattaa jättää varsinkin forkut tekemättä ja tehä käsipainoilla rauhassa hauista. ice power ja mobilat auttaa vähän.mut kaipa se lepo on parasta mut ei millään malta,kun kesäkin on jo ovella. :jahas:

Minulle auttoi 2 kortisonipiikkiä, lepo , venyttely , käsivarren ja ranteiden pienten lihasten vahvistaminen. Huom ! erityisen tärkeää on tuo venyttely. Tietokonetta pitempään naputellessa tahtoo käsivarsi puutua, siksi tuo venyttely on tärkeää.

Re: totanoin

Originally posted by AG+
Ja mikähän tarkalleen ottaen "tenniskyynärpään" tarkempi diagnostinen kuvaus olisi?

Kyynärpäässä oleva jänne ärtyy. Tenniksenpelaajilla vaiva on suhteellisen yleinen, ja johtuu puutteellisesta tekniikasta. Tilapäisapuna käytetään yleensä juuri erilaisia kyynärpäätukia.

Originally posted by Tuomo
vaivasi minuakin silloin aloitellessa, mutta levolla se meni ohi. en myöskään tehnyt hauisliikkeitä laisinkaan. kumma kyllä, haba kasvoi silti :)

ja minulla sitä kipua aiheutti erityisesti tuo scott-hauis myös

Habako vai ympäryysmitta? Ojentaja on kuitenkin 2/3..

Suositut

Back
Ylös Bottom