Teletappi kahvakuula

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orwelll
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Mjoron.
Ostin kahvakuulan. Sain duunikaverilt helvetin hyviä ohjeita sen käyttöön -ihan oikeesti.

Sitä mä vähän kuitenkin kelailen, että kun olen pumpannu rautaa viimisen 10 vuotta 3-4 kertaa viikossa, ni syökö tuo kahvakuulaan vaihtaminen kuin pahasti massaa?
Jonkun verran kyl, mut en mä kuitenkaan haluais olla mikään hippi.
:dance:

Mietin sitä sitten, jos kevääl perinteisen kiristyskauden sisältöä muuttais sillee, että jättäis minimiin jäävän punttireenin kokonaan pois.

Eli onko kenelläkään mielipidettä siitä, miten kaffaQuula sopii kiristyskauteen?

Jos oot 10v nostellu rautaa, en usko että kahvakuulatreeniin vaihtaminen saa sua näyttämään hipiltä.
Kahvakuulatreenit varmaan sopivat kiristelyn ohelle ihan yhtä hyvin kuin muutkin treenit. Kaikkihan on varmaankin kiinni siitä, mitä meinaa niillä kuulilla tehdä ja mimmoisia määriä.

Vielä ei ole kokemuksia mutta keväällä alkava dieetti opettaa. Itselläkin on tarkoituksena ottaa kahvakuulasta kaikki ilo irti :thumbs:

Luulenpa, että nuo massan vähenemiset on pääasiassa kiinni syömisistä. Tuskin sillä palaa lihaa sen enempää kuin muutenkaan dieetillä.

Itsellä on tarkoituksena mm. korvata aamuaerobiset pienellä kuulanheiluttelusessiolla. Ajattelin myös testata, onko dieetillä mahdollista lisätä voimatasoja. Olen aikaisemmin huomannut, että sellaisessa treenissä kahvakuula on melko tehokas apuväline.

Turkkilaisia ylösnousuja monta kertaa päivässä, vaikka joka tunti yks tai kaks, joka toinen päivä. Oot vahvempi ku koskaan kuukauen päästä. :P

Jos 10v oot reenannu ni etköhän oo rasvanpoltosta perillä ihan hyvin?

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=_31Dow-47ig Vittu, mikä hippi.

Suositut

Back
Ylös Bottom