teinien kurittaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carbon
  • Aloitettu Aloitettu
Alec sanoi:
heh meillä heitettiin ala-asteella yks oppilas ruokalasta niskaperseotteella ulos... :lol2:
seuraamuksista en tiedä sen enempää
Meillä oli kans yläasteella eräs sellanen hiukan hiljasempi opettaja, hyvin rauhallinen ja sillä oli vähän outo ääni, joten se oli välillä naureskelujen kohteena. Hermostuessaan siitä tosin tulikin yhtäkkiä hyvinkin pelottava äijä, jolle kukaan ei sanonut mitään vastaan. Se yritti pitää luokan hiljaisena pelkällä puheella, jos ei onnistunut, niin häiriköt lähtivät ulos ja vauhdilla, jos eivät itse lähteneet, niin saivat apua kyllä. Oli hauskan näköistä, kun pienehkö miesopettaja nappaa kahta jätkää niskasta kiinni ja lähestulkoon kantaa pojat pihalle. Noh, tuon jälkeen pysyi jokainen oppilas hiljaa muistaakseni lopun lukuvuoden. Ja eipä tuosta mitään juttujakan ainakaan vielä kymmenen vuotta sitten nostettu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tokkopaisto sanoi:
sori, ei vartia vaan ihan valvoja vaan...

Saat tarttua vaatteiisiin ja viedä ulos väkisin. Älä tartu käsivarteen; jos jää mustelma, voidaan tulkita pahoinpitelyksi ja olet k***ssa. Voit myös työntää, kunhan et niin, että voidaan tulkita lyönniksi, eli pahonpitelyksi. Itse ottaisin koko kouralla kiinni korvasta, siin niin, että koko korvalehti on nyrkin sisällä. Sattuu v:sti jos rimpuilee ja on erittäin nöyryyttävän näköistä.

Lykkyä tykö.

Mun puolesta kaikki tehköön mitä haluavat, mutta jos osaa kaverimaisesti ja luottamuksella mennä selittämään tilanteen ja pyytää asiallisesti, että he poistuisivat, niin kyllä he poistuvat.

Aika paljon vilpittömyyttä pitää kyllä olla, jos noin haluaa saada jotain aikaan.

Menet ihan siihen teinarin korvan juureen ja huudat; "Pakkotoisto.com, perkele!".

Mulla toimi toi viime perjantaina, kun tuntematon, ehkä ikäiseni poika tuli tönimään grillillä. Kaveri vaan mumisi jotain, että "Ai säki kuulut siiihen, joo ei mulla muuta...Sori..."

Allah sanoi:
Menet ihan siihen teinarin korvan juureen ja huudat; "Pakkotoisto.com, perkele!".

Mulla toimi toi viime perjantaina, kun tuntematon, ehkä ikäiseni poika tuli tönimään grillillä. Kaveri vaan mumisi jotain, että "Ai säki kuulut siiihen, joo ei mulla muuta...Sori..."

:hyper: :lol2:

Allah sanoi:

:lol2: :lol2:

tokkopaisto sanoi:
sori, ei vartia vaan ihan valvoja vaan, eikä minulla ole vartian oikeuksia. Sori että vähän sekotin. -carbon, viesti #43

Nussin pilkkua ja sanon, että helpottaa kummasti tuon "vartia" sanan ymmärtämistä kun kirjoittaa sen oikein. Eli VARTIJA kuulostaa ja näyttää ymmärrettävämmältä.

Olin tossa joku yönä jollain julkisella paikalla, joka oli jo "mennyt kiinni" 6 16-18-vuotiaan kaverin kanssa, joista 4kaatokännissä ja pullot kädessä. Yleensä kännipäissä on vähän väkivaltaisia.
Sitten siihen pamahti joku paku häätämään meidät siitä. Hoiti homman niin, että aloitti sanomalla, että meidän tulisi lähteä alueelta. Siihen sitten vastattiin, että jaa ha, vai ootsä sitä mieltä. Sitten sieltä tuli " Ihan hyvä harrastushan tuo on " näytti palloon päin jolla vähän pelailtiin. " Eikä tossakaan mitään vikaa ole " viittasi pulloihin. Ja sitten " Kunpa voisin ittekin ". Tällä se voitti meidät puolelleen. Me: "No huomenna sitten, jussina". Ja vitut, se vastasi. Tyyliin, että olisi töitä tai jotain. Ja niin helposti sai kasan ääliöitä liikkeelle.

Eli jos oli tuon " ihan hyvä harrastushan tuo on " tilalle olisi uhkailemaan ruvennut niin ties mihin asti olisi voinut mennä. 90% varmuudella ikkunoita paskaksi.

jaki_ sanoi:
Eli jos oli tuon " ihan hyvä harrastushan tuo on " tilalle olisi uhkailemaan ruvennut niin ties mihin asti olisi voinut mennä. 90% varmuudella ikkunoita paskaksi.

On se niin perkeleen kummallinen asia, että nykyteini ei voi uskoa puhetta. Jos kielletään olemasta jossain, niin minkä helvetin takia siitä ei voi lähteä pois, vaan pitää jäädä länkyttämään turpaansa ja rikkomaan paikkoja? Jotenkin kummalliseksi on maailma mennyt, kun pennut kuvittelevat voivansa käyttäytyä täysin omien halujensa mukaan.

Ja että pitää oikein jälkeen päin miettiä, että mitähän olisikaan tapahtunut jos toinen osapuoli olisi asiansa esittänyt eri tavalla... Voi hevosen perse sentään :david:

Allah sanoi:

juuh. :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom