Aihetta poiketen, mua ei 6-luokalla vituttanut mikään enemmän kuin nämä nuoret virkaintoiset apuopettajat. Naispuoliset oli pahimpia. Ei sillä, aika häilähän mä silloin olin(vieläkin) ja ajatus istua hiljaa 45min tuntui vastenmieliseltä, varsinkin kun sen vähänkin avasi suutaan sanoakseen hyvän jutun reaktiot oli: "Hiljaa" tms. Lopulta olinkin luokan silmätikku ja oli enemmän sääntö kuin poikkeus että joka tunti syntyi sanaharkkaa ja lopulta sitä sitten tapeltiin sekä opettajien että avustajien kanssa vuorotellen. Mulla oli jopa erityinen huone jossa istuin itekseni(en miä siellä mitään koskaan jaksanut tehdä, vitutti liikaa.) Tilannetta ei parantanut yhtään se että luokka oli muutenkin täynnä kaltaisiani persooniani (minä ja eräs ystäväni heitettiin molemmat esy-ryhmiin samaan aikaan 7-luokan jälkeen.)
Kaikista huolimatta helvetin hauskaa oli, jos lukuvuosista joku pitäisi valita niin tuo 6-luokka oli varmaan mieleenpainuvin ja jälkikäteen ajatellen se jonka haluaisin elää uudestaan. Edelleen tosin olen sitä mieltä että eräät kyrvimmistä henkilöistä on osa noista opettajista joiden kanssa sitä huudettiin vuoroääneen. Muut vuodet tuosta onkin sitten olleet aika tervan juontia tuohon verrattuna.
Joo, teki mieli kirjotella.
Kaikista huolimatta helvetin hauskaa oli, jos lukuvuosista joku pitäisi valita niin tuo 6-luokka oli varmaan mieleenpainuvin ja jälkikäteen ajatellen se jonka haluaisin elää uudestaan. Edelleen tosin olen sitä mieltä että eräät kyrvimmistä henkilöistä on osa noista opettajista joiden kanssa sitä huudettiin vuoroääneen. Muut vuodet tuosta onkin sitten olleet aika tervan juontia tuohon verrattuna.
Joo, teki mieli kirjotella.