Tein kalori laskurin nettiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja laamadod
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jääkö ne tuohon listaan jos lisää jonkun aineen? vai tarvitseeko ne aina lisätä uudestaan?

On kyllä hyvä että joku jaksaa vääntää tällasta. Kiitos

Oho jämpti tämmönen, vois napsia noita tietoja ruuista ylös ja iskee tuon kautta kun laiska olen, BOOKMARKKEIHIN! :rock:

Kohmelo sanoi:
Jääkö ne tuohon listaan jos lisää jonkun aineen? vai tarvitseeko ne aina lisätä uudestaan?

On kyllä hyvä että joku jaksaa vääntää tällasta. Kiitos
Hyvä jos muutkin ovat nähneet tämän hyödylliseksi! Olen tehnyt nyt muutamia parannuksia, eli lisätyt aineet jäävät listaan (käyttäjien lisäämät alkavat *:llä). Toinen parannus on se että ruokalistaa voi käydä tekemässä pitkin päivää jos käyttää samaa konetta (ohjelma katsoo ip-osoitteen mukaan kuka olet ja onko sinulla ruokalistaa). Tässä muistamisessa on se heikkous, jos teillä sattuu olemaan sellainen internetti missä tämä osoite vaihtelee jatkuvasti, mutta tämä selviää koittamalla, jos teillä on aina tyhjä lista kun menette tonne uudelleen, oletettavasti teidän osoite on vaihtunut... toinen ongelma on se jos käytätte listaa jonkun firman internetistä missä koko firman tietokoneet ovat saman osoitteen alla, mutta ei siitä sen enempää :)

-Tero

Joo tota laskuria vois alkaa käyttää, mutta olis kiva ensiksi tietää kulutukseni. Yritin laskurin linkkien avulla laskea kulutusta, mutta sieltä sai vain kulutuksen ilman mitään fyysistä toimintaa. :curs: Joten osaisko joku arvioida mun kulutusta? 195cm/100kg/17.v Päivittäin, ainakin yhtä näistä liikuntamuodoista tulee tehtyä: Parin kilsan juoksulenkki, koripallon pelailua, salilla punttien veivaamista. kulutus? :evil:

gasvi sanoi:
Joo tota laskuria vois alkaa käyttää, mutta olis kiva ensiksi tietää kulutukseni. Yritin laskurin linkkien avulla laskea kulutusta, mutta sieltä sai vain kulutuksen ilman mitään fyysistä toimintaa. :curs: Joten osaisko joku arvioida mun kulutusta? 195cm/100kg/17.v Päivittäin, ainakin yhtä näistä liikuntamuodoista tulee tehtyä: Parin kilsan juoksulenkki, koripallon pelailua, salilla punttien veivaamista. kulutus? :evil:
Joku tietävä voisi tosiaan vastata tähän, että kuinka paljon tunnin 'perus' salitreeni, hölkkä jne. suunnilleen kuluttaa...
-Tero

Loistavaa! Meni kaikki linkit bookmarkseihin :thumbs: . Täytyy vaan toivoa ettei tää linkki mee jippiin foorumeihin, koska sen jälkeen tuolta listalta alkaa löytymään kaikkee jaskaa.

Tuohon energiankulutuksen laskemiseen eri liikunnan lajeissa olen käyttänyt tuollaista laskuria:
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energycosts.pl

Siellä on myös varsin mielenkiintoisia lajeja - kuten avantouinti ja leikkiminen lasten kanssa. :)

Keskustelun alkuperäiseen aiheeseen sitten: kiinnostavan näköisen laskurin olet tehnyt! Laitoin muistiin ja pitääkin tutkailla. Kiitos!

Estel sanoi:
Tuohon energiankulutuksen laskemiseen eri liikunnan lajeissa olen käyttänyt tuollaista laskuria:
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energycosts.pl

Siellä on myös varsin mielenkiintoisia lajeja - kuten avantouinti ja leikkiminen lasten kanssa. :)

Keskustelun alkuperäiseen aiheeseen sitten: kiinnostavan näköisen laskurin olet tehnyt! Laitoin muistiin ja pitääkin tutkailla. Kiitos!

Onkohan noi kovinkin oikeita kulutusmääriä? no toivotaan ainakin, että on. :rolleyes:

gasvi sanoi:
Onkohan noi kovinkin oikeita kulutusmääriä? no toivotaan ainakin, että on. :rolleyes:
Eiköhän ne ole, keho kuluttaa paljon vaikka ei teekään mikään, etenkin jos on iso kaveri. Ja kun noista laskee 'ansaitut/ylimääräiset' kalorit, eli paljonko enemmän kulutus on liikkuessa kuin maatessa, niin ei ne luvut enää niin ruhtinaallisia ole :)

-Tero

Aivan loistava laskuri :thumbs: kiitos siitä
Tulee vähän helpommaksi tuo kalorien laskenta niin voisi sitä alkaa vähän enemmän tekemäänkin. Puutteita ruokavaliosta löytyi heti:)

Kalorilaskuri on yhdyssana, ja sivustolla on virheitä:

---

http://laam.ath.cx/ruoka
Unknown context
Syntax error while loading (line 40)
function document.
-------------------^

http://laam.ath.cx/ruoka
Event thread: onload
Error:
name: ReferenceError
message: Statement on line 1: Reference to undefined variable: No such variable 'typefocus'
Backtrace:
In unknown script
typefocus();
At unknown location
{event handler trampoline}

---

Tee sinne ominaisuus jolla saa lisätä omia tuotteitaan sinne. Ja se tallentaa ne esim. keksiin.

Suositut

Back
Ylös Bottom