Tehtäväpalkki pompsahti

Ikä
45
Yksinkertaisella ihmisellä yksinkertainen ongelma.
Tuo tehtäväpalkki vai mikä se on nimeltään?Kuitenkin tuo systeemi mikä on alhaalla jossa on käynnistä valikko,pikakuvakkeita ym..pompsahti tuonne oikeaan laitaan,enkä saa sitä siirrettyä takaisin alas.
Mitenkähän tuon sais takaisin alas?Olen yrittänyt hiiren vasemmalla painikkeella ottaa sitä "kyytiin",mutta ei se ole sieltä lähtenyt..

...Aapuwa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Musta leski sanoi:
Yksinkertaisella ihmisellä yksinkertainen ongelma.
Tuo tehtäväpalkki vai mikä se on nimeltään?Kuitenkin tuo systeemi mikä on alhaalla jossa on käynnistä valikko,pikakuvakkeita ym..pompsahti tuonne oikeaan laitaan,enkä saa sitä siirrettyä takaisin alas.
Mitenkähän tuon sais takaisin alas?Olen yrittänyt hiiren vasemmalla painikkeella ottaa sitä "kyytiin",mutta ei se ole sieltä lähtenyt..

...Aapuwa...

Mikset soittanu mulle ja kysyny?

:offtopic: Kiitos vaan Mikelle tällaisesta palstasta.Olipa iso tai pieni ongelma ja melkeimpä asia ku asia,ni aina neuvoja löytyy ku vaan kysyä kehtaa.
Itse olen saanut apua mm.lakitoimistosta ja näistä atk-asioista,mitkä jotku on täyttä hepreaa.

Ongelmia myös tehtäväpalkin kanssa

Lainataampa tätä viestiketjua omaan ongelmaan tehtäväpalkin kanssa. Eli aina kun käynnistän Windowsin (XP) uudelleen, niin tehtäväpalkkiin tekemäni "säädöt" nollautuvat. Siis esim. kun olen valinnut ettei Search Assistant -ohjelmaa näytetä tehtäväpalkissa ja leventänyt pikakäynnistys saraketta sen verran, että kaikki kuvakkeet näkyvät siinä, niin käynnistäessä Windows uudelleen kaikki on taas ennallaan (Seach Assistant on näkyvillä ja pikakäynnistys sarake niin kapea, ettei kaikki kuvakkeet mahdu siihen). Olisiko jollain apuja tälläiseen pieneen, mutta ärsyttävään ongelmaan?

Musta leski sanoi:
Hah.Soitin kyllä FIRST BLOODILLE,mutta eihän se mitään tiennyt.Perhana ku on nuita atk-asiantuntijoita kaveriporukka täynnä:lol2:

Ylläripylläri!en minäkään ois tajunnu...meikä ois voinu kysyä tosin, vieressä istuu nimittäin aivan himonörttejä(olen atk-luokassa koko päivän):thumbs:

Trezapor sanoi:
Lainataampa tätä viestiketjua omaan ongelmaan tehtäväpalkin kanssa. Eli aina kun käynnistän Windowsin (XP) uudelleen, niin tehtäväpalkkiin tekemäni "säädöt" nollautuvat. Siis esim. kun olen valinnut ettei Search Assistant -ohjelmaa näytetä tehtäväpalkissa ja leventänyt pikakäynnistys saraketta sen verran, että kaikki kuvakkeet näkyvät siinä, niin käynnistäessä Windows uudelleen kaikki on taas ennallaan (Seach Assistant on näkyvillä ja pikakäynnistys sarake niin kapea, ettei kaikki kuvakkeet mahdu siihen). Olisiko jollain apuja tälläiseen pieneen, mutta ärsyttävään ongelmaan?

Tekeekö sun kotikone tota vai kenties firman?
Monissa firman koneissa on laitettu asetuksiin, että työpöytä
"palautuu" ennalleen aina käynnistettäessä, ym...

Trezapor sanoi:
Työkäytössä oleva läppäri... eli luultavasti joku asetus on pielessä? Mistähän sellaista kannattaisi lähteä hakemaan?

Kirjoita suorita-ikkunaan gpedit.msc. Valitse sitten käyttäjäasetukset, hallintamallit ja työpöytä. Sieltä löytyvistä "Estä tehtäväpalkin työkalurivien lisääminen, vetäminen, pudottaminen ja sulkeminen" ja "Kiellä työpöydän työkalurivien muokkaaminen" -asetuksista pitäisi pystyä sallimaan työkalurivien asetusten muutokset, jos sinulla ylipäätään on tarvittavat käyttöoikeudet.

Back
Ylös Bottom