- Ikä
- 36
Pystyisikö joku kertomaan hyviä vinkkejä koskien yhden kuukauden kestävää tehotreeniä...? Nyt kun sain kaverinikin :whip: mukaan tälläiseen tempaukseen, niin miksei sitä vetäisi koko Lokakuuta kestävyyden rajamailla... Kuntosaliohjelma Esport Centeriin löytyy, mutta ei siitä ole tehotreeniin, nimittäin tavoitteena olisi saada tuon kuukauden aikana rasvaa palamaan kunnolla(keskivartalo ja jenkkakahvat), vaikka sitäkään nyt ei hirveästi löydy ja samaan aikaan myös kunnon ja kestävyyden olisi parannuttava huomattavasti ja lihasmassan lisäännyttävä(tavoitteena ei kuitenkaan näyttää Brock Lesnarilta, kaverilla ei oo enää ees kaulaa)...Pituus 173 ja painoa löytyy 82 kg, Kuntosali on ollut minulle tuttu 4v.
Tämän hetkinen ohjelma on seuraava:
Ma ja Pe:
-Ojentajat 2x3x12
-Olkapäät/hartiat 2x3x12
-Leveä selkä 2x3x12
+vatsat ja selät 3x20
Ke ja Su:
-Rintalihakset 2x3x12
-Hauis 2x3x12
-Reidet 3x12
+vatsat ja selät 3x20
Nyt olisi siis pistettävä kroppa likoon kuukaudeksi... Itse ajattelin ainakin lisätä yhden treenipäivän lisää jolloin treeniä olisi Ma, Ti, To, Pe ja Su. Sekä tuplata vatsojen ja selkien määrän. Tietysti vuorotellen edelleen ohjelmien välillä, ettei tuu tilannetta, että 2 kertaa peräkkäin on penkkipäivä... Ruokavalion muutan Super terveeliseksi--> Aamupalana leivän ym. sijaan Ananasrahkaa ja leseitä sekä tonnikalaa ja raejuustoa...Sekä tietysti myös päivällä, ruokaa syön kuitenkin normaalisti...Banaanin kulutus tulee lisääntymään...Veden päivittäinen juonti väh.2l...kreatiinia käytän ja olen käyttänyt 6kk...
Sitten ei muuta kuin mielipiteitä ja ehdotuksia...
Kaikki vinkit ovat tervetulleita... :lol2:
Tämän hetkinen ohjelma on seuraava:
Ma ja Pe:
-Ojentajat 2x3x12
-Olkapäät/hartiat 2x3x12
-Leveä selkä 2x3x12
+vatsat ja selät 3x20
Ke ja Su:
-Rintalihakset 2x3x12
-Hauis 2x3x12
-Reidet 3x12
+vatsat ja selät 3x20
Nyt olisi siis pistettävä kroppa likoon kuukaudeksi... Itse ajattelin ainakin lisätä yhden treenipäivän lisää jolloin treeniä olisi Ma, Ti, To, Pe ja Su. Sekä tuplata vatsojen ja selkien määrän. Tietysti vuorotellen edelleen ohjelmien välillä, ettei tuu tilannetta, että 2 kertaa peräkkäin on penkkipäivä... Ruokavalion muutan Super terveeliseksi--> Aamupalana leivän ym. sijaan Ananasrahkaa ja leseitä sekä tonnikalaa ja raejuustoa...Sekä tietysti myös päivällä, ruokaa syön kuitenkin normaalisti...Banaanin kulutus tulee lisääntymään...Veden päivittäinen juonti väh.2l...kreatiinia käytän ja olen käyttänyt 6kk...
Sitten ei muuta kuin mielipiteitä ja ehdotuksia...
Kaikki vinkit ovat tervetulleita... :lol2: