Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Sain frendilta purkin cla:ta miten kannattaisi annostaa ja ottaa,kun treenan paaston aikana,jos sillä mitään merkitystä on.

Vaikuttaako tämä uneen jollain tavalla. En tiedä miksi, mutta niin jotenkin muistelin..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
^ CLA tais olla rasvahappo ihan, joten mielellään varmaan otat ruuan kanssa. Ei siitä erikseen tehoa tai termogeenistä vaikutusta suoraan treeniin saa. Ota siis vaikka vikalla safkalla ennen paastoa.

Ikää 16 ja rakennusalalla opiskelen.
Treenaan kovaa 4-5 kertaa viikkoon.
Tarkoitus ois alkaa käydä salilla ennen koulua, eli jossain 6-7 aikoihin aamusta. Ei varmaan pysty täysiä reenaa väsymystilan takia, oisko järkevää ottaa latausjuoma käyttöön?
Tuota kehuttua crazea oon katellu :evil:

Tilasin tuota crazea kokeeksi yhden purkin Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shopista.1,5 mittaa sitä otin illalla ennen salille menoa, sillä tohti ottaa kun yövuoroon olin töihin menossa niin ei haittaa yöunien menetys.Enpä ole ikinä jaksanu paremmin treenata ja jos yöllä olis ollu tarkoitus nukkua niin ei varmasti nukkumatti olis tullu.Eipä tuota joka kerta kannata ottaa ku salille menee mutta jos väsyttää niin kyllä potkii.Toimi itellä paljon paremmin kuin jack3d.

Mitä mieltä, olette näistä tuotteista, kannattava ostos ? Katoin vaan kun on alennuksessa, ja kovia on lupaukset. Ei tekis pahaa tuo vaskulaarisuuden ja pumpin lisäys, vaikkakin suurin tekijähän on rasvaprosentti ja geenit, mutta silti.

[mod]Mainoslinkitykset ovat kiellettyjä.[/mod]

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tilasin tuota crazea kokeeksi yhden purkin Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shopista.1,5 mittaa sitä otin illalla ennen salille menoa, sillä tohti ottaa kun yövuoroon olin töihin menossa niin ei haittaa yöunien menetys.Enpä ole ikinä jaksanu paremmin treenata ja jos yöllä olis ollu tarkoitus nukkua niin ei varmasti nukkumatti olis tullu.Eipä tuota joka kerta kannata ottaa ku salille menee mutta jos väsyttää niin kyllä potkii.Toimi itellä paljon paremmin kuin jack3d.

Eli suosittelet ilmeisesti? Olet käyttänyt nyt muutaman päivän niin onko sivuvaikutuksia havaittavissa? Päänsärkyä, finnejä tai muuten huonoa oloa?

Zone-sarja -42%
Itse suosittelen Crazee. Toinen purkki menossa nyt. Herään aamulla noin puol seiskan maissa ja siinä työt plus koulu ja pääsen salille yleensä noin 8 jälkeen illalla. Ennen haukotutti ja reeni ei kulkenut läheskään joka kerta kunnolla.

Crazee pari mitallista noin 30-40 min ennen reeniä, niin ei paljon mies haukottele ja reeni kulkee. Suosittelen! Eka purkki oli pink grape fruit, joka makuna hyvä. Nyt menossa erikoismaku strawberry swirl (tai jtn), maistuu myös hyvälle = juotavaa.

Viikonloppusin reenaan ilman tai jos reeni on muuten päivällä. Normi arki-iltana vie kyllä yöunet, mutta johtuu myös varmasti siitä, että on vaan keho vielä kierrokset päällä, kun salilta pääsee kotiin noin 22.00.

:5:

Auttaako rasvanpolttajat mitään jos niitä ei syö joka päivä? Itse olen ottanut yleensä salipäivinä, eli n. 4-5krt/vk, vaikka paketissa lukee että pitäisi ottaa joka päivä.

Matrixin Sida Cordifolia taitaa olla ihan sitä itteensä, viiden aikaan iltapäivällä yks kapseli plus 600mg kofeiinia ja ei toivoakaan nukkumisesta ennen aamuyötä.

Matrixin Sida Cordifolia taitaa olla ihan sitä itteensä, viiden aikaan iltapäivällä yks kapseli plus 600mg kofeiinia ja ei toivoakaan nukkumisesta ennen aamuyötä.

Kaveri testasi purkillisen tuota Sida Cordifoliaa yksikseen, eikä toiminut kuulema sitten yhtään. Mutta kofeiinin kanssa voi näemmä olla ihan asiallista kamaa.

Kaveri testasi purkillisen tuota Sida Cordifoliaa yksikseen, eikä toiminut kuulema sitten yhtään. Mutta kofeiinin kanssa voi näemmä olla ihan asiallista kamaa.
Juu, kofeiinin kans tää vissiin on tarkotus ottaa. Hikeä puski myös treenissä hieman normaalia enemmän? Virtaa ainakin oli vaikka muille jakaa. Ja pelkästä kofeiinista toi ei johtunu, mä oon sille käytännössä immuuni ja tottunu yli gramman kerta-annoksiin.

Onko kellään tietoa tälläsestä tehonlisääjästä mikä oli nyt alennuksessa, nimeltä "F#cked Up!, " ? Onko hyvää kamaa ? Treenit jaksan kyllä hyvin vetää omallakin energialla, mutta tulee sellasia päiviä kun joutuu myöhään tai todella aikasin salille, tai muuten tietää että on väsynyt tms. eikä jaksa kunnolla vetää. Elikkäs ostasin ton sitä varten, ettei tällästen päivien takia tarvis hyviä reenejä menettää.

Kokemuksia, kommentteja?

En tiedä onko ihan oikea threadi kysyä mutta kuitenkin.

Ajattelin piiiitkästä aikaa aloittaa kreaniiti kuurin ja tuli mieleen, että olisiko jostain "halpaa musta have", muuta pilleriä/jauhetta, mitä kannattaisi kokeilla?

Tuo craze vaikuttaa melko hyvältä ainakin joskus käyttää, kun väsyttää pirusti lähteä salille tai motivaatio kadoksissa. Hinta tuntuu kuitenkin isolta..tai mene ja tiedä sitten.
Niin ja jotenkin "hankala" käyttää, kun pitäisi pari tuntia ruoan jälkeen ottaa ja mitä muuta tossa nyt vielä oli..:/

Entäs jotain vitamiinejä?

Voi myös linkittää oikeaan threadiinkin, jos kokee että väärässä ollaan. :)

Back
Ylös Bottom