Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitus ois alkaa käydä salilla ennen koulua, eli jossain 6-7 aikoihin aamusta. Ei varmaan pysty täysiä reenaa väsymystilan takia, oisko järkevää ottaa latausjuoma käyttöön?
Tilasin tuota crazea kokeeksi yhden purkin Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shopista.1,5 mittaa sitä otin illalla ennen salille menoa, sillä tohti ottaa kun yövuoroon olin töihin menossa niin ei haittaa yöunien menetys.Enpä ole ikinä jaksanu paremmin treenata ja jos yöllä olis ollu tarkoitus nukkua niin ei varmasti nukkumatti olis tullu.Eipä tuota joka kerta kannata ottaa ku salille menee mutta jos väsyttää niin kyllä potkii.Toimi itellä paljon paremmin kuin jack3d.
Eipä ne auta juuri mitään vaikka joka päivä söiskin.Auttaako rasvanpolttajat mitään jos niitä ei syö joka päivä? Itse olen ottanut yleensä salipäivinä, eli n. 4-5krt/vk, vaikka paketissa lukee että pitäisi ottaa joka päivä.
Eipä ne auta juuri mitään vaikka joka päivä söiskin.
Matrixin Sida Cordifolia taitaa olla ihan sitä itteensä, viiden aikaan iltapäivällä yks kapseli plus 600mg kofeiinia ja ei toivoakaan nukkumisesta ennen aamuyötä.
Juu, kofeiinin kans tää vissiin on tarkotus ottaa. Hikeä puski myös treenissä hieman normaalia enemmän? Virtaa ainakin oli vaikka muille jakaa. Ja pelkästä kofeiinista toi ei johtunu, mä oon sille käytännössä immuuni ja tottunu yli gramman kerta-annoksiin.Kaveri testasi purkillisen tuota Sida Cordifoliaa yksikseen, eikä toiminut kuulema sitten yhtään. Mutta kofeiinin kanssa voi näemmä olla ihan asiallista kamaa.