Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Onko Ripped Harcoresta kellään mitään positiivista sanottavaa? Onko yhtään kannattava ostos?

Kuukauden oon ollu dieetillä ja joka aamu yhden tollasen ottanut. En tiedä onko siitä apua ollut mutta ainakin aamutreenin on hyvin jaksanut vetää kun siinä on aika hyvin kofeiinia. Ja paino on nelisen kiloa tippunut.
Kyllä mä ostaisin kun se ei niin kallista ole ja yhdessä purkissa on se 60 kapselia eli kahden kuukauden annos.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Unohetaampas hetkeksi tämä kohkaus Crazesta ja ihmetellään hetki muita PWO:ta.

Mitäs muita toimivia latareita on olemassa? Miten ne vaikuttaa? Onko toimivuuden perusteena se punainen lätkä jossa mainitaan WADA ja positiivinen doping testi? VAI saako hyviä tuloksia, eli virtaa, motivaatiota, kenties voimaa ja kestävyyttä muillakin ominaisuuksilla?

Mitä niistä purkeista pitäs ylipäänsä edes saada että vois puhua toimivuudesta ja tulosten/suorituksen parantamisesta?

Kiinnostais no-xplode ja assault. Antavatko sen mitä lupaavatkin? Vai huomaanko mitään vaikutusta kun olen jo tottunut naukkailemaan Crazea?

Kre-alkalyyni napeista ei ainakaan ollut mitään iloa, ei edes lume-vaikutusta ilmenny :)

Eli virsi lyhyesti: mikä olisi kokeilemisen arvoinen PWO?

^ Sen verran Crazesta ja muista latureista (ellei joku jo maininnut). Aikasemmin temmoin aamuviiden puntille Crackia tyhjään mahaan kun olin IF:llä. Toimi.
Nyt ostin tota Crazea ja tälläin illanmittaan kun käy ja on jotain välipalaa heittäny pohjille, niin parin käyttökokemuksen jäljiltä ei voi sanoa huomanneensa minkään valtakunnan vaikutusta ko tuotteesta. Täytyy kokeilla vielä toi tyhjään mahaan setti.

^ Sen verran Crazesta ja muista latureista (ellei joku jo maininnut). Aikasemmin temmoin aamuviiden puntille Crackia tyhjään mahaan kun olin IF:llä. Toimi.
Nyt ostin tota Crazea ja tälläin illanmittaan kun käy ja on jotain välipalaa heittäny pohjille, niin parin käyttökokemuksen jäljiltä ei voi sanoa huomanneensa minkään valtakunnan vaikutusta ko tuotteesta. Täytyy kokeilla vielä toi tyhjään mahaan setti.
Ite vetäny purkin crazee ja en oo mitään hyötyjä huomannu. Se vaan vituttaa kun suuta kuivaa niin prkleesti.

Matrixin Sida Cordifolia taitaa olla ihan sitä itteensä, viiden aikaan iltapäivällä yks kapseli plus 600mg kofeiinia ja ei toivoakaan nukkumisesta ennen aamuyötä.
Komppaan vielä itteäni, toimii. Thmz tuolla edellisellä sivulla sanoi ettei hänen kaverillaan ollu toiminu.. Siihen voisin vielä lisätä, että tää on tilattu Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-Shopista jo viime keväänä. Silloin ilmeisesti myivät ihan oikeeta kamaa, en tiiä onko nykyään jotain paskaa.

Komppaan vielä itteäni, toimii. Thmz tuolla edellisellä sivulla sanoi ettei hänen kaverillaan ollu toiminu.. Siihen voisin vielä lisätä, että tää on tilattu Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-Shopista jo viime keväänä. Silloin ilmeisesti myivät ihan oikeeta kamaa, en tiiä onko nykyään jotain paskaa.
Ai se pitää tilata Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-Shopista.

Eikös Pakkotoistolla ollut joku mainoskielto, vai eikö se koske Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-Shoppia?

No voi voi.. Luulin että linkit on kielletty. Protskujauheista ainakin aika moni maininnut et "yhdestä ruotsinsukuisesta lisäravinneyrityksestä" on tilattu. Onks tää nyt ihan systemaattista mainostusta jo? Pitäskö tosiaan alkaa jotain tälläsiä kiertoilmaisuja käyttämään vai lopettaa mm. herahormoonien hankkimispaikan mainitseminen kokonaan? Ota antiestro..

^linkit nettikauppoihin kielletty. Eikai ny voida kieltää kirjoittamasta yhenkään toisen brändin nimeä :D
Pöh.. mun tarkoitus oli kysyä että ketkä sponssaa Pakkotoistoa, kun jotkut nicit saavat mainostaa firmaa sun toista.

Henkilökohtaisesti minua ainakin v*tuttaa että roinaavat kehonrakentajat jne. mainostavat tuotteita siten että tulokset näyttävät tulevan lisäravinteista.

Zone-sarja -42%
Pöh.. mun tarkoitus oli kysyä että ketkä sponssaa Pakkotoistoa, kun jotkut nicit saavat mainostaa firmaa sun toista.

Henkilökohtaisesti minua ainakin v*tuttaa että roinaavat kehonrakentajat jne. mainostavat tuotteita siten että tulokset näyttävät tulevan lisäravinteista.

Tästä oon kyllä samaa mieltä. Osa jengistä vielä oikeesti uskoo et pro-jäbät kasvaa tribuluksella. Toisaalta oikein ottaa rahat pois jo tossa vaiheessa.. Pitäs tajuta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt on kokeiltu Jack3d microa. Ehdottomasti tämän vuoden paskin ostos tähän mennessä. 2 annoskauhaa otin tyhjään vatsaan ja en huomannut mitään vaikutusta.

Tätä ei voi hyvällä omallatunnolla suositella kenellekkään. :(

Aamen. Ku sen tietää että tosiasiassa (mun käsittääkseni) joku valmistaja kehittää lisäravinteen ja markkinointi puoli maksaa jollekin pro äijälle siitä että se valehtelee syöneensä sitä ja saaneen gainejä sen avulla.

No toi nyt on sitä iänikuista markkinointikikkaa mitä käytetään kaikkialla. Mitä ikinä mainostetaankaan, niin sitä käyttää aina se komein/nopein/uusin auto/ jne jne.

Yhen annoksen olen kokeillut Assaultia, hikeä pukkas ainakin ihan kipeesti reenin aikana.

Tämän muuten itsekin olen huomannut - puskee hikeä niin ettei uskalla istua hetkeksikään alas tai jää penkille märkä persekuvio :D Mutta treeniin en tuosta saa kuin sen pienen lisäfokuksen, palaan siis Crazeen kun saan nämä 3 purnukkaa vedeltyä (parempi puolisko onneksi auttaa niin ei mene koko vuotta! :puntti:).

Suosittelen lämpimästi kaikille "Ripped cut" rasvanpolttokapseleita!
Tänään aamulla niitä otin 1kpl,jonka jälkeen ollut syömättä 6h eikä tullut pientäkään näläntunnetta!
Piristää myös hyvin,koska kofeiinia runsaasti.

Antaisin arvosanaksi: 4/5 ihan hyvä

Pitääkö crazesistä pitää jotain taukoa ? Nyt vissiin menossa jo toinen purnukka heti putkeen. viikon tauko ainoastaa välissä.

Pitääkö crazesistä pitää jotain taukoa ? Nyt vissiin menossa jo toinen purnukka heti putkeen. viikon tauko ainoastaa välissä.

Suora vastaus itse valmistajalta kun kysyin samaista asiaa:

The recommendation is generally to take 4 weeks or so off any and all stimulant pre-workout products or fat burners. After this you can start up again.

Eli 12vkoa käyttöä ja 4vkoa taukoa. Saa käyttää 3kk, muttei oo pakko hei :D Voit käyttää esim 2kk ja pitää taukoa sitten. Crazen kans meinaan käy jo parissa viikossa niin, että vaikutus ikäänkuin lakkaa. Tosin kyllä se vaikuttaa, mutta sitä ei niin huomaa.

Crazeen kyllästyneena laitoin tilaukseen Neurocoren, greipin makusena. Onko kokemuksia kenelläkään? Ainaki ihan hyviä arvosteluja saanu tukun sivuilla.

Suora vastaus itse valmistajalta kun kysyin samaista asiaa:

The recommendation is generally to take 4 weeks or so off any and all stimulant pre-workout products or fat burners. After this you can start up again.

Eli 12vkoa käyttöä ja 4vkoa taukoa. Saa käyttää 3kk, muttei oo pakko hei :D Voit käyttää esim 2kk ja pitää taukoa sitten. Crazen kans meinaan käy jo parissa viikossa niin, että vaikutus ikäänkuin lakkaa. Tosin kyllä se vaikuttaa, mutta sitä ei niin huomaa.

Crazeen kyllästyneena laitoin tilaukseen Neurocoren, greipin makusena. Onko kokemuksia kenelläkään? Ainaki ihan hyviä arvosteluja saanu tukun sivuilla.

Neurocore on hyvää matskua, virtaa riittää ja hiki tulee pintaan. Varmaan 4-5 purkkia olen tuota vetänyt, ja vieläkin toimii. 1 scoop riittää vallanmainiosti. Jos haluaa vieläkin lisää virtaa niin ota yksi kofeiinitabletti neurocoren kanssa ja johan rauta liikkuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom