Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mitäs järkevää suosittelisitte iHerbistä? Siis jotain järkihintaistakin. Pitäisi lapsille D vitskua tilata lisää ja vois samalla ottaa jotain dieettiä tukevaa jos nyt jotain järkevää tulee jollekulle mieleen...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitäs järkevää suosittelisitte iHerbistä? Siis jotain järkihintaistakin. Pitäisi lapsille D vitskua tilata lisää ja vois samalla ottaa jotain dieettiä tukevaa jos nyt jotain järkevää tulee jollekulle mieleen...

- Monivitamiini (two per day, kapselina, 2 kpl sisältää 2000 IU d-vitskua)
- Joku D-vitsku
- Omega
- Magnesium glysinaatti tms
- Sinkki picolinate

Googletas tällänen tuote "Super Citrimax". Ton pitäisi hillitä ruokahalua. Tota löytyy myös yrttikaupasta.

En tiedä onko ihan oikea threadi kysyä mutta kuitenkin.
Tuo craze vaikuttaa melko hyvältä ainakin joskus käyttää, kun väsyttää pirusti lähteä salille tai motivaatio kadoksissa. Hinta tuntuu kuitenkin isolta..tai mene ja tiedä sitten.
Niin ja jotenkin "hankala" käyttää, kun pitäisi pari tuntia ruoan jälkeen ottaa ja mitä muuta tossa nyt vielä oli..:/

Craze-purkis 45 annosta (yli 30 vaikka ottaisit 1,5 kuupallista), ja hinta jos on paikasta riippuen 35e kippeillä ja varsinkin, jos ei meinaa ennen joka treeniä ottaa niin aika kauan toi purkki kyl riittää..
Pariin treeniin /viikko jos käyttäis, niin toi kestäis 3-4kk, ei hirveesti siis.. tietty opiskelijoilla jne tiukat budjetit, mut ei se tee mielestäni tosta silti KALLISTA..

Saako oxyelite prota suomesta enää mistää, tai mitenkään tilattua suomeen ja jos saa nii onko rangaistava teko tilata.. Kun eikös se ole vain myyntikiellossa.?

Itse tuota juuri tilasin kalliilla eu:n sisältä. Viime kuussa ainakin Jack3d tuli perille joten uskoisin tuonkin. Kyllähän tuosta ilmeisesti voi saada sakkoja ja lääkeainerikkomuksesta merkintää rekisteriin jos huonosti käy..

Esiintynyt vähä kramppia viime aikoina ja uskon sen johtuvan matalista suolatasoista,ja ehkä myös vähäisistä nesteistä. Tuli mieleen,että jos laittais ennen treeniä otettavaan höpöliemeen vähän merisuolaa,kun reenin aikana kuitenkin hikoilee suoloja ulos. Mielipiteitä? Entä merisuolan lisääminen reenin jälkeen vedettävään "palautuspaukkuun"? Hidastaako/heikentääkö suola näiden mehujen vaikutuksia?

Joo kiitos pakkotoisto, nyt on plaani selkeenä. Yohimbinet sitten käyttöön ku vähä matalemmat rasvat. Ja mitä tulee tuohon Yohimbinen tilaamiseen:
Yohimbinen tilaaminen ei nyt mututuntumalta tunnu kauhean riskiltä (sakothan siitä napsahtaa jos tullin miehet huomaa). Yohimbine kuitenkin laillista (?) UKn puolella, joten ei tarvi EUn ulkopuolelta tilata. Tämähän meinaa että paketti tulee helpommin perille. Itse tilasin juurikin Primaforcen Yohimbinet Amazon UK:sta ja ongelmitta selvittiin. Toisaalta tilaus kyllä kesti helvetin kauan.

Joko olet Yohimbinea käyttänyt? Laitahan kokemuksia ja fiiliksiä. Toki muutkin, jotka tuota on testaillut.

Vähän olisi tarkoitus ensi viikolla itsekkin laittaa Amazonista pari purkkia tulemaan kun tässä on nyt dieetillä jonkun aikaa menty.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi vitja, Söin ennen salia 150g rahkaa, 2 ruisleipää, 300g porsasta, ja otin crazen. Menin salille läähätin ku koira jo ensimmäisissä lämmittely sarjoissa ja kerkesin olla 25min salilla ja karsea nälkä. Pistääkö toi aine nii kovalle aineen vaihdunnan ku aina tulee vittumainen nälkä kesken treenin.

Harvoin kirjottelen foorumille mitään mutta pistetäänpäs oma käyttökokemus crazesta.

Purkki tuli tilattua muutama viikko sitten ja ajattelin kokeilla miten aine toimii kamppailutreeneissä.
Otin tasan tunti ennen treenejä 1,5 skuuppia crazea kohtalaisen tyhjään mahaan. Mitään piristävää vaikutusta tai wow efektiä ei missään vaiheessa ilmennyt. Ei yli-innokasta toimintaa eikä levottomuutta. Perus maanantai vitutus jatkui aivan treenien ensimmäisille minuuteille asti :face: Alkulämpöjen jälkeen alkoi olla kivaa. Hiki lensi ja mitä tahansa teki niin isompi väsy ei tullut. Lyönnit lähti napakasti ja potkut pään korkeudelle helpompia kuin koskaan. Riitti että vähän "nakkas jalkaa" sinne päin niin hyvin läsähteli. Keskittyminen oli rautaisaa mutta "putkinäköisyyttä" pelkäsin hieman etukäteen. Refleksit toimi kuitenkin ihan normaalisti ja jabit sun muut nopeat liikeet ehti huomata (yhtä huonosti) kuin ennenkin. Sparraaminen oli parasta ikinä! Hiki lensi, hengästytti mutta silti tahtoi vain jatkaa ja jatkaa (turpaan ottamista). Putkinäköefekti sai aikaan sen että olemassa oli vain "minä ja vastustaja" ja hauskaa sparrikikkailua. Melkein harmitti aina kun erä loppui :D
Hyödyllinen ja kiva kokemus mutta tuskin kuitenkaan alan treeneissä käyttämään. Joukkuelajeihin ehdoton nou nou putkinäön vuoksi mutta punttitreeniin (ja varauksella kamppailuun) parasta mitä rahalla saa.

Heitetääs samaan viestiin vielä kysymys ketjun tehonlisääjä-experteille:
-Minulla on pari purkkia Jack3D ja jokin toinen 3D pönttö joissa siis sisältönä nykyisin kielletyksi muuttunutta DMAA:ta (vai mikä se 1,3..jotain oli?). Purkit on ostettu aikoinaan suomesta lisäravinnekaupasta kun ne oli vielä normaalisti myynnissä. Käyttö on täysin satunnaista ja voi mennä vuosi tai pari että saan edes toisen tyhjennettyä. Syyllistynkö jonkinlaiseen rikokseen säilyttäessäni näitä kotona ja jos en syyllisty, niin pilaantuuko jauhe helposti?
Onko terveysriskit jotain vakavia (jauheet viemäriin) vai voiko käyttää pois?

Zone-sarja -42%
^Säilyyhän noi vaikka saattaakin paakkuuntua hiukan. Vetäset vaan naamariin tai annat kaverilles. Kuka sitä nyt tietää että sulla on dopingia kotona ja tuskin tommonen kiinnostaakaan :D Lähetä mulle niin voin maksaa postikulut! Ite en saa kiksejä crazesta mutta jack3d oli minun mieleen.

^Näin on. Moni täällä on varmasti vaan kateellinen kun on vielä vanhaa kunnon jaskaa tallessa :D Crazesta en itsekkään saa minkäänlaista lisätehoa treeniin, kahvi buustaa yhtä paljon ellei jopa enemmänkin.. Jaska oli aivan toisesta ulottuvuudesta, sillä jaksoi painaa!

Mitäs mieltä porukat tuosta "Ripped hardcoresta" ? Kun sitä saisi 2-kappaletta yhden hinnalla niin mietin,että pitäisikö ostaa varastoon, kun kohta alan "rantakuntoon" hommautumaan :) ?

Vai pitäisikö jostain koittaa hommata tuota dexaprinea, se kuulemma ainakin toimii jotenkuten(varmuudella)?

^Säilyyhän noi vaikka saattaakin paakkuuntua hiukan. Vetäset vaan naamariin tai annat kaverilles. Kuka sitä nyt tietää että sulla on dopingia kotona ja tuskin tommonen kiinnostaakaan :D Lähetä mulle niin voin maksaa postikulut! Ite en saa kiksejä crazesta mutta jack3d oli minun mieleen.

Gooseriver
^Näin on. Moni täällä on varmasti vaan kateellinen kun on vielä vanhaa kunnon jaskaa tallessa Crazesta en itsekkään saa minkäänlaista lisätehoa treeniin, kahvi buustaa yhtä paljon ellei jopa enemmänkin.. Jaska oli aivan toisesta ulottuvuudesta, sillä jaksoi painaa!

Kiitoksia vastauksista. Täytynee vetää jauhot omaan napaan tässä ajan mittaan. Terveysvaikutuksista olisin kuitenkin edelleen innokas kuulemaan jos jollain on kertoa muutakin kuin tiedotteen "saattaa aiheuttaa haittaa sydän- ja aivotominnalle".

Tulipa postista haettua 3 x MusclePharm Asssault -purnukka. Jenkkilästä asti tilasin... Keskiviikkona ekat kokeilut ja pistetään tänne sit raporttia toimiko! ;)

Crazen jälkeen pakko todeta, että tämä ei potki kyllä samaan tapaan. Hieman kohonnut fokus, mutta siinä kaikki. Toisaalta se + beta-alaniini + krea + BCAA:t yhdestä purkista --- niin kyllähän tota sen 3 purkkia vetää "maksimiannoksilla" (1 skooppi per treeni). Olen itse kofeiinin liikakäyttäjä, joten toleranssia on jo kasvanut. Niille, joille kofeiini tuo paremmat kiksit, voisi tätä suositellakin.

Makuna Green Apple ihan mukiinmenevä. Pieni teollinen vivahde, mutta menee hyvin alas.

Varmaan näiden 3 purnukan jälkeen silti palaan takaisin Crazeen! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom