Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs järkevää suosittelisitte iHerbistä? Siis jotain järkihintaistakin. Pitäisi lapsille D vitskua tilata lisää ja vois samalla ottaa jotain dieettiä tukevaa jos nyt jotain järkevää tulee jollekulle mieleen...
En tiedä onko ihan oikea threadi kysyä mutta kuitenkin.
Tuo craze vaikuttaa melko hyvältä ainakin joskus käyttää, kun väsyttää pirusti lähteä salille tai motivaatio kadoksissa. Hinta tuntuu kuitenkin isolta..tai mene ja tiedä sitten.
Niin ja jotenkin "hankala" käyttää, kun pitäisi pari tuntia ruoan jälkeen ottaa ja mitä muuta tossa nyt vielä oli..:/
- Monivitamiini (two per day, kapselina, 2 kpl sisältää 2000 IU d-vitskua)
- Joku D-vitsku
- Omega
- Magnesium glysinaatti tms
- Sinkki picolinate
Googletas tällänen tuote "Super Citrimax". Ton pitäisi hillitä ruokahalua. Tota löytyy myös yrttikaupasta.
Joo kiitos pakkotoisto, nyt on plaani selkeenä. Yohimbinet sitten käyttöön ku vähä matalemmat rasvat. Ja mitä tulee tuohon Yohimbinen tilaamiseen:
Yohimbinen tilaaminen ei nyt mututuntumalta tunnu kauhean riskiltä (sakothan siitä napsahtaa jos tullin miehet huomaa). Yohimbine kuitenkin laillista (?) UKn puolella, joten ei tarvi EUn ulkopuolelta tilata. Tämähän meinaa että paketti tulee helpommin perille. Itse tilasin juurikin Primaforcen Yohimbinet Amazon UK:sta ja ongelmitta selvittiin. Toisaalta tilaus kyllä kesti helvetin kauan.
^Säilyyhän noi vaikka saattaakin paakkuuntua hiukan. Vetäset vaan naamariin tai annat kaverilles. Kuka sitä nyt tietää että sulla on dopingia kotona ja tuskin tommonen kiinnostaakaan :D Lähetä mulle niin voin maksaa postikulut! Ite en saa kiksejä crazesta mutta jack3d oli minun mieleen.
Gooseriver
^Näin on. Moni täällä on varmasti vaan kateellinen kun on vielä vanhaa kunnon jaskaa tallessa Crazesta en itsekkään saa minkäänlaista lisätehoa treeniin, kahvi buustaa yhtä paljon ellei jopa enemmänkin.. Jaska oli aivan toisesta ulottuvuudesta, sillä jaksoi painaa!
Tulipa postista haettua 3 x MusclePharm Asssault -purnukka. Jenkkilästä asti tilasin... Keskiviikkona ekat kokeilut ja pistetään tänne sit raporttia toimiko! ;)