Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^näkee nyt miten tulee.. Ite ehin tilata BCAA.t tossa ekalla viikolla ennenku luin tästä uudistuksesta.. Eihän siitä pahimmillaan tule kuin se 24%alvi päälle? eli 30 eurosta..8€? Noi lääkeainelistalla olevat on sitten vähän enemmän arpapeliä, riippuen lähinnä virkailijan jaksamisesta/tarkkaavaisuudesta. Eikai siinäkään ku pahimmillaan tuote palautetaan ja rahat palautetaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä lähtisin veikkaa, että pahimmillaan rapsahtaa sakot ja merkintä lääkeainerikkomuksesta. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.

Kerran on itellä jääny paketti (~70e) tulliin ja en menny hakee, ku oli gabaa paketissa. Paketti lähti takaisin jenkkeihin ja sain rahat takaisin. Jos olisin menny hakee, niin olis tullu sakot tai gabat olisi heitetty roskiin.

Perusjauhot kannattaa melkein tilaa briteistä tms, niin ei tarvitse stressaa tulleista sun muista.

Tuo uus Fucked Up oli tänään ekaa kertaa kokeilussa. Maku on todella hyvä, scooppikoko kohtuullisen suuri (~kaksinkertainen vrt. Craze), vaikutus ihan ok. Beta-alaniinia taitaa olla rutkasti siitä fiiliksestä päätellen.

Mä lähtisin veikkaa, että pahimmillaan rapsahtaa sakot ja merkintä lääkeainerikkomuksesta. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.

Kerran on itellä jääny paketti (~70e) tulliin ja en menny hakee, ku oli gabaa paketissa. Paketti lähti takaisin jenkkeihin ja sain rahat takaisin. Jos olisin menny hakee, niin olis tullu sakot tai gabat olisi heitetty roskiin.

Perusjauhot kannattaa melkein tilaa briteistä tms, niin ei tarvitse stressaa tulleista sun muista.

Lääkerikoshan noista ephedroista varmaan pamahtaa. Ei edes briteistä voi tilailla ravinteita ilman stressiä, nuo tullin jätkät on panostanut vuoden sisään ihan älyttömästi ainakin kaikkien lisäravinteiden tilaajien narautteluun ihan ETAn sisäisestikkin. Virallisestihan noita ETAn sisäisiä lähetyksiä ei kai sais tulli edes availla ilman raskaita epäilyksiä vakavasta rikoksesta. Joka tapauksessa mulla ja monella muullakin on tulliin lähetykset pistetty. Sitten vituttaa jos menee labraan ja ihmettelet vaan et missä tilaus oikeen on, nuo jätkät ei nimittäin yleensä tilaajalle ilmoita asiasta kun vasta siinä vaiheessa kun on jo sakkosumma ja labrakustannukset valmiiks naputeltu koneelle rikoksen tunnustamista odottelemaan. :D

Jos haluaisin tarkistaa mitä saa huoletta tilata ja mitä ei, niin mistä tällainen kiellettyjen aineiden lista löytyisi?

Fimean sivuilta LÄÄKELUETTELO. Googlella löytyy heti. Sitten tullilla on käytössä tämä "lääkkeenomainen vaikutus"-veruke, jolla voidaan ilman tarkempaa määrittelyä yrittää todistaa laittomaksi lääkeluettelon ulkopuolisia ainesosia. Mun mielestä sellaisia sakkoja ei pitäs kenenkään maksaa, vaan ton virallisen ja selkeän luettelon perusteella lääkkeeksi määritellyistä aineista. Voihan sitä mielivallalla yrittää vääntää vaikka tummasta suklaasta sen lääkkeenomaisen vaikutuksen, jos porukka noihin mukisematta myöntyy..

Miten te meinaatte saada jenkeistä noita jyrkempiä boostereita tänne asti? Yli 22 euron paketit saattaa jäädä tulliin ja tossa Yellow Bulletissa on ainakin pari laitonta kemikaalia (efedra ja yobimbine).

Mulla ehkä etuna, että asustelen jenkeissä, ei oo montaa tullia välissä.

Apteekista saa myös efee (ephedrine HCI), ilman reseptiä. Pitää tosin pyytää apteekkarilta erikseen ja henkilöllisyys pitää todistaa. Ostosuoritus merkataan koneelle ja kone piippaa punaista, jos ostaa liikaa yhden kuukauden aikana.

Onko kellään tarkempaa tietoa tuosta Dexa V2:sta? Ehdin jo tilaamaan sitä, mutta vastasivat parin päivän päästä että oli virhe varastosaldossa ja että tuote on loppu. Eikä ollut kuulemma tietoa koska tulee lisää...

Täällä kans Craze kokeilussa. Ekaan treeniin otin maltillisesti about 3/4 mitallista, ei mitään vaikutusta. Tokaan mitallinen, ei vieläkään mitään järisyttävää. Tänään lähtee 1 1/2 mitallista, katotaan joko tuntuu jossain...

Ota suorilta se 2 mittaa, ja kunnolla TYHJÄÄN vatsaan. Pitäis tulla jotain vaikutusta jos on tullakseen. Eipä se Crazekaan ihan kaikilla toimi.

Joo, crazen ottaminen todellakin täysin tyhjään vatsaan (itse yritän pitää min 2h edellisestä ruokailusta kun crazea otan), jos haluu saada toimimaan.. itelle oli pari scoopia crazea liikaa, nyt sellanen yks vähä kukkurallinen on se annostus, jolla saa pontta treeniin.. toki se ekojen kertojen fiilis laskee, mutta kyllä siitä silti boostia saa, eikä toleranssia tule lähellekään samanlailla ku dmaa boostereihin joskuis muinoin tuli..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo, tuosta muodostuu vaan sellainen dilemma, että itellä tuntuu treeni kulkevan aika nihkeesti jos edellisestä ruokailusta on noin kauan. Yleensä oon syönyt about 1,5-2h ennen treeniä jotain pientä, jotta jaksaa paremmin. Noh, nyt tulee 4h ilman ruokailua ennen treeniä, katotaan miten pärähtää!

Kyllä ne treenit sujuu, vaikka ruokailusta olis 16h ;-)

Aamuisin tyhjällä vatsalla ( laturia lukuunottamatta ) reenaaminen on itselle paras mahdollinen tapa..Craze toimii aina yhtä hyvin..itse asissa kaikki laturit toimii hyvin. Toiset paremmin kuin toiset. Crazea käytän vain aamuisin ( klo 4:30 )

Zone-sarja -42%
Vähän ihmetyttää nyt tämä tyhjään mahaan nautittu Craze -- jotenkin jää sellainen kuva, ettei se kovin kummoista tavaraa ole, jos se vaatii toimiakseen "tyhjän mahan". Todellisen boosterin luulisi toimivan riippumatta siitä, onko vatsassa juuri jotain muuta vai ei IMHO.

Vähän ihmetyttää nyt tämä tyhjään mahaan nautittu Craze -- jotenkin jää sellainen kuva, ettei se kovin kummoista tavaraa ole, jos se vaatii toimiakseen "tyhjän mahan". Todellisen boosterin luulisi toimivan riippumatta siitä, onko vatsassa juuri jotain muuta vai ei IMHO.

No eikö tuo ole ihan selvää? Ainesosat imeytyy parhaiten/nopeiten tyhjään mahaan, kun siellä ei ole se tunti sitten vedetty safka sulamassa ja näin heikentämässä/hidastamassa pwo.n imeytymistä. Ja tämä Pätee perjaatteessa kaikkeen mitä suusta alas tungetaan, jos mahassa on tavaraa, menee nautittu setti ikäänkuin jonon jatkoksi odottamaan vuoroaan käsittelyyn. Jos tavaraa ei ole, pääsee se suoraan perille ilman jonotusta.

En sitten tiedä mikä "todellinen" boosteri ei vaadi tyhjää mahaa.. no piri nyt ei ainakaan tarvi tyhjää mahaa, ja on sitäkin treeniboosterina käytetty joskus.

Joo, tuosta muodostuu vaan sellainen dilemma, että itellä tuntuu treeni kulkevan aika nihkeesti jos edellisestä ruokailusta on noin kauan. Yleensä oon syönyt about 1,5-2h ennen treeniä jotain pientä, jotta jaksaa paremmin. Noh, nyt tulee 4h ilman ruokailua ennen treeniä, katotaan miten pärähtää!

Itse itselleni vastaten, kyllä toimii! Tosiaan ruokailusta treenin alkuun about 4h, n. 30min ennen lämmittelyjen alkua vedin sen 1 1/2 mitallista ja hyvin toimi. Ei mitään ihan ylitsevuotavaa energisyyttä aiheuttanut, mutta hyvin antoi potkua ja sellaisen tosi hyvän fokuksen mitä muutkin ovat mainostaneet. Eikä mitään crashia. Ei ainakaan toistaiseks tarvi suurentaa annosta, tuolla mennään ja katsotaan mitenkä käy toleranssien nousujen kanssa.

Itsellä Craze ei sitten yhtään toimi, parilla ekalla kerralla "ehkä" vähän fokusta. Joskus ottanu 4 mitallista mutta ei, tuntuu olevan jtn väriainetta paljon kun muovimuki vähän muuttaa väriä.. Itsellä vanha Jacked anto kyllä hyvän pöhinän, kihelmöi ja joskus piti pippeliä kokeilla että vetäytyykö se sisäänpäin :D Mistäs Dmaa saa laillisesti tilattua?

Tiedustelin tullilta asiasta ja tällainen vastaus tuli sähköpostiin:

Lääkkeitä hallinnoi ja ohjeistaa Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimea (www.fimea.fi).
Koska kyseinen aine on luokiteltu Suomessa lääkeaineeksi, sen maahantuontiin sovelletaan lääkelakia Suomessa.
Eli valmisteet, jotka sisältävät kysymyksessä mainittua ainetta (DMAA) katsotaan lääkevalmisteiksi.
Yksityishenkilö ei voi tilata lääkkeitä ETA:n ulkopuolelta (ei lääkevalmisteita eikä lääkeaineita).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom