Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kumpi parempi MusclePharm Assault vai Mannisen MANIA? hintaeroa ei paljon, molemmat kuitenkin isoja purnukoita. Eli kumpi parempi vai toimiiko kumpikaan?

Aijemmin ollut, Hemorage, Neurocore ja viimeisimpänä Myoblitz joka ei kovin potkinut kyllä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kumpi parempi MusclePharm Assault vai Mannisen MANIA? hintaeroa ei paljon, molemmat kuitenkin isoja purnukoita. Eli kumpi parempi vai toimiiko kumpikaan?

Aijemmin ollut, Hemorage, Neurocore ja viimeisimpänä Myoblitz joka ei kovin potkinut kyllä.

Assaultissa vain 16~ täyttä kauhallista tavaraa, vaikka isopurkki onkin, on myös iso kauha.
Ei mitään suurempia tärinöitä ennen treeniä tai sen suurempaa "energia aaltoa".
Treeni kuitenkin kulkenut hyvin tällä, ei vain itselle sopivan hintaista.
Aika paljon jengi tuntuu hehkuttavan tavaraa (lähinnä lisäravinnekauppojen fb sivuilla), itse en niinkään hehkuttelisi.
En tiedä kuuluuko jauhojen sekaan pieni pussi joka ilmeisesti kerää kosteuden? sellainen sielä kuitenkin oli.
Plussana saanee mainita että hyvän makuinen

Assaultti ei sisällä mitään stimulantteja. Mulla se kävi vatsan päälle ekat pari viikkoa ilkeästi. Kaipa se hieman piristi, paremmat pumpit saa Cellulorin C4:llä ja enemmän piristystä Crazella.

Nythän on tullut PES Alphamine mitä ainakin hypetetään kovana rasvanpolttajan. Itsellä lähtee parin viikon päästä DS AX + Triazole kuukaudeksi tai kahdeksi käyttöön ja sit kevät dietille aattelin tilailla PES:n AnaBeta, Erase ja Alphamine combon.

onkos porukka tilaillu craze, neurocoree tai jack3d microo, esim bodybuilding.com :sta? että tuleeko maahan ihan ilman mutkia. tai eikös se ollut niin että vain markkinointi ja myyntikielto noilla joillain aineilla suomessa ? :)

loool..1 g jauhoa nenään. Ei muuta ku nokittelemaan! Toi jauho kannattaa ehdottomasti heittää kolaputkiloon ja sniffailla se sit salin pukkarissa.

Kreakolaa suoraan ränniin, se on se HC-tapa. Raudo approves of this.

Ootko sä ollu ny ilman buustereita niinku uhosit?

En ihan kokonaan. Yövuoroviikolla sorruin kofeiiniin pari kertaa, kun pää oli sen verran juntturassa herätessä ja kuitenkin salille piti lähteä aika nopeasti. Tän viikon vedin ilman kofeiinia, paitsi tänään otin kofeiinia ennen treeniä. Mutta kofeiinia jyrkempää en ole ottanut. Kyllä toi pelkkä kofeiinikin potkii yllättävän hyvin, kun sitä käyttää satunnaisesti ja ottaa sitten kerralla sen 400 mg jauhona/kapseleina. Tilasin just myprodesta 100 g kofeiinijauhoa..makso 4,65 €.

Alotin pätkäpaastoilut taas ja 2/3 treeneistä vedän paastolla, jolloin riittää virtaa tosi hyvin. Tänään halusin vähän fiilistellä kofeiinilla, koska onhan nyt sentään perjantai! Mutta joo, tarkotus on vetää ilman stimuja edelleen, mutta yövuoroviikolla on kofeiini aika varmasti mukana. Ne jotka tekee 3-vuoroduunia, niin tietää kuinka jumissa sitä välillä on yövuoroviikoilla...

ps. oli muuten helvetin vaikeita yövuoroviikolla ne ekat treenit ilman stimuja...

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En ihan kokonaan. Yövuoroviikolla sorruin kofeiiniin pari kertaa, kun pää oli sen verran juntturassa herätessä ja kuitenkin salille piti lähteä aika nopeasti. Tän viikon vedin ilman kofeiinia, paitsi tänään otin kofeiinia ennen treeniä. Mutta kofeiinia jyrkempää en ole ottanut. Kyllä toi pelkkä kofeiinikin potkii yllättävän hyvin, kun sitä käyttää satunnaisesti ja ottaa sitten kerralla sen 400 mg jauhona/kapseleina. Tilasin just myprodesta 100 g kofeiinijauhoa..makso 4,65 €.

Alotin pätkäpaastoilut taas ja 2/3 treeneistä vedän paastolla, jolloin riittää virtaa tosi hyvin. Tänään halusin vähän fiilistellä kofeiinilla, koska onhan nyt sentään perjantai! Mutta joo, tarkotus on vetää ilman stimuja edelleen, mutta yövuoroviikolla on kofeiini aika varmasti mukana. Ne jotka tekee 3-vuoroduunia, niin tietää kuinka jumissa sitä välillä on yövuoroviikoilla...

ps. oli muuten helvetin vaikeita yövuoroviikolla ne ekat treenit ilman stimuja...
Hienoa että joillekkin pelkkä kofeiini potkii, mun annoskoot on mallia 1,2g-1,4g kerralla jos haluan yhtään piristystä. Ja apteekin kofua vedän.

Hienoa että joillekkin pelkkä kofeiini potkii, mun annoskoot on mallia 1,2g-1,4g kerralla jos haluan yhtään piristystä. Ja apteekin kofua vedän.
Ja minulla ei auta yhtään, tulee vaan vatsa kipeäksi.

Nyt kun on useampi käyttökerta takana, niin voi todeta että kylläpä on henkilökohtaisesti turhaa ainetta tuo Craze. Mausta en valita, sillä se ei ole minulle niinkään olennaista, mutta aineen toiminta on juuri sellaista kuin sen EI pitäisi olla. Aiheuttaa minulla lähinnä masennusta, sydämen tykytyksiä, voimatonta oloa ja illemmalla nautittuna vie todellakin vielä yöunet.. Jos nostan annoksen 2 mitalliseen, niin vapinat lisääntyy mutta treenauksen kannalta siitä ei ole hyötyä. Vertaan taas jack3d:hen kun muista ei ole kokemusta, mutta Craze ei aiheuta minulle sellaista euforiaa ja treenihalua laisinkaan. Kupillinen kahviakin toimii käytössäni paremmin, pitäsköhän laittaa tuo purnukka myyntiin.:(

Nyt kun on useampi käyttökerta takana, niin voi todeta että kylläpä on henkilökohtaisesti turhaa ainetta tuo Craze. Mausta en valita, sillä se ei ole minulle niinkään olennaista, mutta aineen toiminta on juuri sellaista kuin sen EI pitäisi olla. Aiheuttaa minulla lähinnä masennusta, sydämen tykytyksiä, voimatonta oloa ja illemmalla nautittuna vie todellakin vielä yöunet.. Jos nostan annoksen 2 mitalliseen, niin vapinat lisääntyy mutta treenauksen kannalta siitä ei ole hyötyä. Vertaan taas jack3d:hen kun muista ei ole kokemusta, mutta Craze ei aiheuta minulle sellaista euforiaa ja treenihalua laisinkaan. Kupillinen kahviakin toimii käytössäni paremmin, pitäsköhän laittaa tuo purnukka myyntiin.:(

Mulle on tuo Craze auttanut, mutta kai silläkin tulee seinävastaan ja annoskoot pitää isontaa. Kahvin juonnin oon tiputtanut puoleen entisestä ja tuntuu paremmalta sillai. Otan pukkaris ennen alotus cardioo niin mukavasti 20minan päästä ekoi sarjoi aloittaessa alkaa vaikuttaa. Ei se mitään ihmeainetta ole, eikä näin vähilla hiilareilla mitään pumppia tuo, mutta tulee semmonen mukavan levoton olo, jonka sitten käännän treeneissä tehoiksi.

Kaapissa olis alpha t-2, oxyelite sekä force dmaa. Tuo alpha+oxy on varsin hypetetty yhdistelmä mutta uskaltaako tuota forcen dmaa + alpha sekoitusta kokeilla? Kun ajattelin että ottas aina viikon lenkki sekä lepopäivinä tuota oxya ja treenipäivinä tuo dmaa.

Mikäli hinta ei ole korkea niin voin lunastaa sen pois. laita vaikka viestiä privana

Otetaas sen verran takaisin että, GH stack nautittuna yhdessä Crazen kanssa tehoaa meikäläiseen paremmin. Pumppi ja keskittyminen paranee hieman, ja vitutusta ei ollut havaittavissa. Toivottavasti ei ollut vain ohimenevä sattuma..:rolleyes:

Kofeiinikin on liian jytyä kamaa tottumattomalle, mulle se on melkein myrkkyä ja saan isommilla annoksilla paniikkioireita. Onko kukaan kokeillut miten kapsaisiini-tabut (chili) polttaa rasvaa? Sen ei pitäisi vaikuttaa ainakaan keskushermostoon.

Kofeiinikin on liian jytyä kamaa tottumattomalle, mulle se on melkein myrkkyä ja saan isommilla annoksilla paniikkioireita. Onko kukaan kokeillut miten kapsaisiini-tabut (chili) polttaa rasvaa? Sen ei pitäisi vaikuttaa ainakaan keskushermostoon.
Nostavat hieman kehon lämpötilaa ja sitä mukaa myös kulutus nousee, herkimmillä tosin menee maha sekasin noista.

Mites onko kukaan tilannut tota uutta Redram Nitro Booster:a? Näyttäs olevan yhdessä annospussissa suht hyvä määrä eri ainesosia. Olis kiinnostusta kokeilla jotain muutakin noiden dmaa-pohjaisten tilalle.
Hyvä boosteri, mutta ihan liikaa beeta-alaniinia. 5g ennen treeniä saa ainakin itselle aika pahan olon...Ja maistuu aika helvetin pahalle..
E: Tässä vielä ainesosat:
L-Sitrulliinimalaatti 7000mg
Beta-Alaniini 5000mg
Kreatiini monohydraatti 4000mg
L-Tyrosiini 2000mg
L-Karnitiini 1500mg
L-Arginiini-alfaketoglutaraatti 1500mg
L-Lysiini 801mg
Tauriini 985mg
C-vitamiini 500mg
HMB 500mg
Rhodiola Rosea 300mg