Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
aineen vaikutus perustuu nimenomaan tuohon pidemmän aikavälin karnosiinipitoisuuksien nousuun. Vai saako joku oikeesti siitä perseenkihelmöinnistä jotain virtaa treeniin?

Aika monelle asioista vähemmän tietävälle tuntuu tuotteen toimivuuden arviointi perustuvan juuri nimenomaan siihen minkälaisen "potkun" saa:D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nyt apua tarvittas!!! Otin napalmia (jossa on DMAA:ta) 2kauhaa(yksi oli maks annostus mitä siinä luki en tiennyt silloin) ja treenatesssa tuli aivan hullu olo ja nyt treenin jälkeen olen kokoajan juonut toosi paljon ja päässä flippaa vieläkin (trreenistä aikaa 4h) että oonko saannu yliannostuksen oon ennenki vetäny dmaata eikä nöin oo käyny pitääkö mennä läääkäriin ?

Nyt apua tarvittas!!! Otin napalmia (jossa on DMAA:ta) 2kauhaa(yksi oli maks annostus mitä siinä luki en tiennyt silloin) ja treenatesssa tuli aivan hullu olo ja nyt treenin jälkeen olen kokoajan juonut toosi paljon ja päässä flippaa vieläkin (trreenistä aikaa 4h) että oonko saannu yliannostuksen oon ennenki vetäny dmaata eikä nöin oo käyny pitääkö mennä läääkäriin ?

Kuolema korjaa hetkenä minä hyvänsä, käy nyt ihmeessä heittämässä treeni ennen sitä vielä kun virtaa on !

Mahtaakohan tota Crazea saada mistään jotain näyteppakkauksia? Ois hauska kokeilla millasta se on, ku en ole koskaan mitään kofeiinia kummallisempaa boosteria kokeillut. Nauraakohan myyjä mulle, jos käyn kysymässä Fitnesstukusta jotain samplea?

Itellä tuli sama olo napalmista kun aamul vedin tyhjään vatsaan ja sitä jatkui iltaan asti. (Turha kuvitella pannakkaan tossa tilassa, nimittäin ei mitään reaktiota).

Olo parani illalla vasta, enkä sen jälkeen napalmiin ole koskenu.

Mahtaakohan tota Crazea saada mistään jotain näyteppakkauksia? Ois hauska kokeilla millasta se on, ku en ole koskaan mitään kofeiinia kummallisempaa boosteria kokeillut. Nauraakohan myyjä mulle, jos käyn kysymässä Fitnesstukusta jotain samplea?

Jos nauraa niin sääliksi käy heidän asiakaspalvelua. En tiedä onko suomalaisialla firmoilla miten noita näytepakkauksia olemassa. Tiedän, että monista ulkomaalaisista firmoista voit tilata jotain 1 - 10 annoksen pakkauksia hyvään hintaan ja sitten kokeilla vähän eri boostereita ja löytää niistä itsellen sen miellyttävimmän.

En oo kertaakaan nähnyt Craze näytepakkauksia ja ftukun storessa ei taideta antaa ollenkaan näytepakkauksia..

osaako joku heittää tänä päivänä vallitsevan evira-hallinon aikana mitään boosteria tai muuta tuotetta joka tosissaan lisäisi pumppia? crazea löytyy kaapista, mutta mielestäni itselläni tuo ei pahemmin pumppia lisää vaikka loistavat energiat muuten antaakin. myöskään jacked ei mielestäni/muistaakseni lisännyt varsinaisesti pumppia erikoisemmin vaikka hyvät pöhinät muuten tarjosikin salille.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kohta 2vko täynnä dexaprine v2 lopetuksesta. Ekat 5 päivää oli ihan järjetön nälkä ja tuntui ettei jaksa aerobista vetää ja meinas treenitkin olla tiukkoja. Tosin siinä oli jo lähes 5vko ilman tankkausta alla, mutta kyllä se dexaprine kyllä nälän vie tehokkaasti ja antaa potkua treenata miinuskaloreilla. Tää viikko mennyt jo paremmin näläntunteen suhteen ja treenitkin jo kulkenut paremmin. Riittäisiköhän kuukauden tauko tuosta dexaprinesta, jos ottais vielä 2 viimeselle diettikuukaudelle käyttöön..

Kuinka kauan oli käytössä? Oon jo hetken aikaa etsinyt oxyille korvaajaa, ja näyttää dexaprine v2:n suuntaan nimenomaan kääntymään. Harmi vaan, ettei iHerbistä saa.

Mitä mieltä täällä on ns. testoboostereista? Ainakin niitä tuntuu menevän hyvin kaupauksi, mutta mites hyöty?

Jos ei oo mitään epänormaalin matalia testosteronitasoja, ei niistä oo hyötyä. Jos on epänormaalin matalat testosteronitasot, kannattaa ennemmin hakeutua lääkäriin varmistamaan asia ja saamaan kenties varmasti toimivaa lääkitystä. Eli aika waste of money ne ovat.

Nyt on ollut Fastin workout shock käytössä kun crazesta pidän hieman taukoa. Onko muilla vetänyt mahan ihan sekaisin 30-45 minuuttia nauttimisen jälkeen? Kiva treenata kun ampuu kunnon vesiripeä 2-3x salilla ollessa. Lisäksi helvetin pahaa ja vaahtoaa sekoitettaessa.

Zone-sarja -42%
Nyt on ollut Fastin workout shock käytössä kun crazesta pidän hieman taukoa. Onko muilla vetänyt mahan ihan sekaisin 30-45 minuuttia nauttimisen jälkeen? Kiva treenata kun ampuu kunnon vesiripeä 2-3x salilla ollessa. Lisäksi helvetin pahaa ja vaahtoaa sekoitettaessa.

Melkoinen ero varmasti hypätä Crazen tasoisesta buusterista näihin ns. pikku poikien boostereihin. Mulla muistaakseni oli samankaltaisia oireita joskus viime keväänä kun testailin tämän tuotesarjan..

Ajattelin ekaa kertaa, jos ostais treenibuusterin kokeiluun et onko niistä mitään hyötyä! Crazee täällä kehuttu mut oisko jaskan uusi versio micro yhtä toimivaa tai jopa parempaa, kun craze?? Ei viittis ostaa tohon hintaan jos ei olekaan mitään hyötyä. Toki jos joltain jaskaa tai crazee löytys hyvään hintaan ni voin poistaa!

Back
Ylös Bottom