Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mahtaakohan noista buustereista olla haittaa pitemmässä käytössä? Itse olen "koukuttunut" Crazeen, välillä mietityttää mahtaneko olla turvallista moista tököttiä käyttää.

Varmaan siinä vaiheessa kun pää eikä treeni kulje ilman boostereita kannattaa miettiä mistä se energian oikeasti pitäisi treeniin tulla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Samaa mieltä kuin vitamiini, parempi olisi jos treenit saisi kulkemaan ilman mitään boostereita, varsinkin jos ruokavalio ei ole kunnossa niin se tarvitsee saada ensiksi kuntoon.

Onko muilla sellaisia vaikutuksia boostereista että treenin aikana sydän tykyttää tosi kovaa ja treenin jälkeen tulee oikeestaa loppupäiväks tosi sellane aneeminen ja ärtynyt olo? Salilla on kivaa, mutta sen jälkeen kaikki vituttaa.

^ Riippuu itsellä ainakin täysin powerupista, Craze on oikeastaan ainoa tähän mennessä joka tuota ei tee. Sydänhän nyt tietenkin tykyttää kofeiinin ja muiden piristeiden voimasta... Olen nyt reilun kuukauden käyttänyt tuota Crazea, 1,5-2 scoopillista per kerta, ja tuntuu että hieman alkaa se treenin jälkeinen euforiaefekti katoamaan tuostakin, ehkä olisi tauon paikka. Pariin ekaan kertaan Craze ei tuntunut toimivan tippaakaan, mutta sitten alkoikin potkimaan paremmin kuin mikään tähän mennessä: treenin aikana todella keskittynyt olo ja jaksamista riittäisi vaikka viiden tunnin treeneihin jos lihakset ei väsyis. Treenin jälkeen taas on aivan törkeä euforia, jaksaa tehdä ja touhuta mitä tahansa eikä tule sellaista crashia kuin muissa powerupeissa. Mutta tästä ei tule sellaista burstia voimiin kuten esimerkiksi Jack3dista tai Hemo Ragesta.

Ompahan nyt testattu tuota monien kehumaa Crazea pari kertaa. Ensimmäisellä kerralla otin 1½ mitallista 3 tuntia edellisestä ruokailusta, ja vaikutus oli aika minimaalinen. Osa tehosta varmaan katosi siihen(?) etten juonut kuppia kahvia sinä päivänä, vaikka se on ollut tapana viime aikoina.
Eilen sitten otin 2 mitallista pari tuntia ruokailun jälkeen ja jonkinlaista potkua alkoi jo tuntua. Kyllähän tuo tarjosi piristettä treeneihin ja vaikutus tuntui kestävän aika pitkään. Mitään pahempia laskuja en huomannut ja unikin tuli silmään jo puolilta öin, vaikka nautin annokseni puol kasilta.

Näin parin kerran jälkeen olen kuitenkin pettynyt tuohon Crazeen sillä sen vaikutuksen kropassani jäävät selvästi jack3d:tä heikommiksi. Erityisesti kaipaan sitä euforista oloa ennen treenejä, ja maanista raivoa treenien aikana. Siitä oli todellakin hyötyä etenkin raskaissa liikkeissä, ja joskus energiabuusti oli sellainen että olis kuvitellut vetäneensä jotain vahvempaakin kamaa..:rolleyes: Noh voihan olla että Crazekin alkaa potkimaan useamman kokeilun jälkeen vielä paremmin.

Tauon pitäminen kaikenlaisista piristeitstä tekee välillä hyvää. 2-4 viikkoa ilman kahvia ja boostereita niin varmasti toimii ellei ole joku luonnonoikku.

Beta-alaniinia kannattaa myös välttää crazen kanssa, saattaa aiheuttaa huono oloa ja suorituskyvyn laskemista.

Tauon pitäminen kaikenlaisista piristeitstä tekee välillä hyvää. 2-4 viikkoa ilman kahvia ja boostereita niin varmasti toimii ellei ole joku luonnonoikku.

Beta-alaniinia kannattaa myös välttää crazen kanssa, saattaa aiheuttaa huono oloa ja suorituskyvyn laskemista.

Itse en ole mikään piristeiden suurkäyttäjä. Nyt on vasta toinen purkki treenibuusteria menossa, edellinen loppui joskus viime vuoden vaihteessa. Kahvin juontiakin olen juuri aloittelemassa yli vuoden tauon jälkeen. Kyllähän se elämä menis ihan mahdottomaksi jos tarvis jotain piristeitä olla jatkuvasti kiskomassa.:)

Siitäkös se perkele johtuu kun aloitin nyt viikko sitten beeta-alaniniin käytön uudelleen yli kk tauon jälkeen ja heitin crazen sekaan 10g.. 4x ottanut saman coctailin ja joka kerta tuntuu kuin pitäis oksentaa....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noh sitten mulla on ollut ainakin hyvät placebo-pärinät viimeiset 2kk :) Imo silti Cellulorin C4 on parempaa tai antaa ainakin paremman pumpin.

No joo kyllähän se varmaan piristää, mutta missä on pumppia parantavat aineet(aminohapot), maitohappoblokkerit(aminohapot), bcaa ja muut aminohapot.

No joo kyllähän se varmaan piristää, mutta missä on pumppia parantavat aineet(aminohapot), maitohappoblokkerit(aminohapot), bcaa ja muut aminohapot.

Nuo pumppia parantavat aineet nyt on ihan turhia, ite ainaki saan aina hyvän pumpin treenamalla enkä millään aineilla ja aminohappoja saa kun syö proteiinia tarpeeks.

osaakos joku suositella jotain hyvää buusteria ku pitäis nyt uus sellanen hommata ku jaska loppu. Ja crazee on liian kallista!

Jaska ja Craze ovat omassa käytössä ainakin aikalailla vastaavan hintaisia. Annoksia saman verran, Craze maksaa noin puolet enemmän mutta Jack3dia käytettävä tupla-annoksina.

Kieltämättä itekin tykkään yhä enemmän noista maniasta yms. missä sitrulliinimalaattia, beeta-alaniinia yms. Noi boosterit on hyviä ja niillä on paikkansa mutta jatkuvasti käytettynä ne tekee kiukkuiseksi ja todella ärsyttäväksi. Ei passaa meikäläiselle kauhean hyvin.

Zone-sarja -42%
Nuo pumppia parantavat aineet nyt on ihan turhia, ite ainaki saan aina hyvän pumpin treenamalla enkä millään aineilla ja aminohappoja saa kun syö proteiinia tarpeeks.

No yksittäiset aminoapot toimii kropassa vähän eri tavalla kuin proteiini, esim. beta-alaniini. Ja joo, ei ne aineet sitä pumppia tee vaan treeni, mutta parantaa ja niillä on muitakin vaikutuksia. Marginaalisiahan kaikki toki, niinkuin kaikilla laillisilla lisäravinteilla. Omasta kokemuksesta voin sanoa, ettei nuo piristeet toimi. Tuleehan siitä pirteempi olo yms, mutta samat kovat sarjat sieltä kuitenkin tulee, mutta ei ihan niin "huomaamatta" kun piristeiden kanssa. Jättää kaupan hyllylle niin ei turhaan kortisolitasotkaa nouse :)

Onko muilla sellaisia vaikutuksia boostereista että treenin aikana sydän tykyttää tosi kovaa ja treenin jälkeen tulee oikeestaa loppupäiväks tosi sellane aneeminen ja ärtynyt olo? Salilla on kivaa, mutta sen jälkeen kaikki vituttaa.

Itse olen huomannut sen että jos joku asia on vituttanut päivän aikana niin crazen ja salin jälkeen vituttaa kyllä kahta kauheammin!

Mikäs olis sellainen ennen treeniä otettava jossa ei ole kofeiinia tai muitakaan stimulantteja? No se ultima ilmeisesti. Mutta onko muita?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom