Quote Vee-illeView Post
Sitä ei moni tiedä, ja vielä harvempi osaa perustella. Onhan noista stimuista ihan salettiin haittaa jos niitä käyttää väärin, esim ylirasitukseen pääsee todella helposti, lähes huomaamatta näillä jos ei kuuntele omaa kroppaansa vaan turruttaa sen stimuilla ja treenaa meneen. Mutta haittoja suoranaisesti lihaskasvuun en tiedä yhtäkään.
Varsinaisen itsensä loppuun polttamisen lisäksi iso negatiivinen vaikutus on epäsuotuisilla vaikutuksilla hormonitasoihin.
CNS-stimulantit -> Enemmän kortisolia -> Enemmän kataboliaa
Noin niinkuin pähkinänkuoressa. Aiheesta löytyy kyllä googlettamalla, harvemmin tietysti virallisia tutkimuksia tehdäänkään noilla buustereissa käytetyillä tutkareilla, mutta kofeiinin ja amfetamiinien vaikutuksista kortisolitasoihin pitäs löytyä aika hyvin. Toimintaperiaate taitaa kuitenkin noilla kemikaaleilla muistuttaa pitkälti toisiaan.
http://thinkmuscle.com/supplements/c...l-supplements/
Tossa ei keskitytä stimulanttien vaikutuksiin, vaan kortisoliin, mutta ihan hyvää lukemista aiheesta silti. Ja näyttäs jotain lähteitäkin olevan siellä artikkelin lopussa.
Perustuu omaan näkemykseen ja oon lukenut samansuuntaista tekstiä, kuin yllä oleva henkilö ovat postannut...
Okei, jos otat 1 scoopin esim. ennen jalkareeniä stimuboosteria, ei se ratkaisevasti vaikuta varmaan lihaskasvuun tai kortisoleihin, mut se ei vaan jää siihen, toleranssi nousee, annokset kasvaa, oravanpyörä on valmis... sitten tulee muitakin ongelmia, henkisiä(vieroitusoireet), ja pumppukin voi tiltata, jos taipumusta siihen... eli kun jo valmiiksi väsyneeseen kroppaan lyödään 3 scooppia stimuboosteria joka reeniin, ni eihän se pidemmän päälle edistä lihaskasvua, päinvastoin. Kukin tyylillään, ite olin tossa oravanpyörässä ja nyt se alkaa olla ohi mun osalta. Reenit kulkee nätisti ilmankin noita piristeitä, kulki ne 15- vuotta sittenkin... : )
Jokaisella olkoon oma näkemyksensä asiaan, kertokaa ihmeessä.. luetaan mielellään!