Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taitaa olla kait melko samat vaikuttavat aineet kuin mass pumpissa. Mutta kun on ollut liian laiska eikä ole sitä kerinnyt tilaamaan.
Kyllä tuo shokki kalliiksi tulee kun melkein 30e pönttö ja siittä saa n.10-12 annosta. Vaikka ohjeessa lukee 24gr per annos. Niin en huomannut sen vaikutusta.
Piti lisätä 10gr alkuperäiseen määrää jauhetta ja johan silmät aukee hetken päästä. Noi buusterit toimii pirun hyvin kun en juo kahvia tai muuta
kofeiini pitoista päivän aikana. Niin tuo 200mg kofeiinia toimii mukavasti salilla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Toinen kerta Animal Ragea, sama vaikutus kuin viimeksi, 0. Onko joku käyttänyt tätä ja huomannut mitään vaikutusta? Tänään otin jo 1½ mitallista..

Itse en ole kuin kerran maistanut tuota hieman ja maku oli ainakin ihan helvetistä. Kaverilla tosiaan oli tuota ja kyllä hän kertoi ainakin, että antoi hyvin potkua reeniin.

Riippuu vähän mikä on tarpeeksi. Pitää kai ensi kerralla olla syömättä moneen tuntiin. Nyt ollut semmoiset 2-3h ilman ruokaa..

Ja se maku on ihan kammottava :urjo:

No tuo 2-3h lienee melko maksimi jo.. Eihän nämä kaikilla toimi.. Ja joo, onkoha sulla makuna sama slaughter melon? : D.. Alkuun tuntu siltä ettei tuota jumalauta voi juoda, mutta kyllä kaikkeen tottuu ja menee jo lähes irvistämättä kurkusta alas :)

Ei mulla on joku juiced orange vai mikälie. Pahin juoma varmaan ikinä.

Ai sekin on ihan yrjöä :D. Niin mä vähän arvelinkin. Kun ne tuota tuotetta on testannut niin onkohan siellä oikeasti ollut jotkut tyypit silleen että "hei, tää on oikeesti ihan pirun hyvää"

Pientä pohdintaa: eli olen syönnyt nyt kolma päivää buranaa 3*600mg per päivä. Sekä aamuisin puolikkaan dexan. Tänään en ole ottanut dexaa mutta buranaa kyllä. Ja jotenkin tuntuu että buranan vaikutus ei ole sama. Eli kipuja on enempi kuin eilen. Voiko tuon dexan aineosat vaikuttaa tehostavasti buranaan?

Ai sekin on ihan yrjöä :D. Niin mä vähän arvelinkin. Kun ne tuota tuotetta on testannut niin onkohan siellä oikeasti ollut jotkut tyypit silleen että "hei, tää on oikeesti ihan pirun hyvää"

Samaa olen miettinyt, että onkohan ne tuottajat maistanut tuota itse?

Tänään otin taas 1½ mitallista heti aamulla täysin tyhjään vatsaan ja siitä suoraan salille. Nälkä lähti ja treeni kulki todella hyvin. Eli joko pitää ottaa täysin tyhjään tai sitten lisätä vielä annoskokoa saadakseen tehoa irti tuotteesta. Heti treenin jälkeen kyllä palkkari ja ruoka maistui :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pientä pohdintaa: eli olen syönnyt nyt kolma päivää buranaa 3*600mg per päivä. Sekä aamuisin puolikkaan dexan. Tänään en ole ottanut dexaa mutta buranaa kyllä. Ja jotenkin tuntuu että buranan vaikutus ei ole sama. Eli kipuja on enempi kuin eilen. Voiko tuon dexan aineosat vaikuttaa tehostavasti buranaan?

Emännällä ainakin polvisärky lievittyi huomattavasti pelkällä Dexallakin.

Ai dexaprine vie kivun?

Ei välttämättä vie mutta tällä hetkellä olen siinä uskossa että tehostaa buranan vaikutusta. Olihan jossain että kofeiinikin lisää buranan vaikutusta.

Kah kumma. voi olla totta, olkapää ei oo likikää niin kipeä ton kanssa kuin ilman.

EDIT: mutta tulipa mieleen että kuinkaha kipee toi käsi on ilman dexaprinea..

Kah kumma. voi olla totta, olkapää ei oo likikää niin kipeä ton kanssa kuin ilman.

EDIT: mutta tulipa mieleen että kuinkaha kipee toi käsi on ilman dexaprinea..

Tai mulla tuo kantapää.... Näet olen kohta kolme viikkoa nilkuttanut kun joku jänne tulehtunut luupiikistä ja saman ajan olen käyttänyt dexaa noin puolikkaan päivässä tai 2*0,5 riipuen päivästä. Pahimmillaan kantapää oli niin että pelotti jo astua ja sitten viellä nilkka + pohje meni jumiin. Pohkeessa oli keskiviikkona kuin kesto suonenveto 24h putkeen. Olisin varmaan pärjännyt tuolla yhdellä pohkeella monelle ammattilaisbodarille sillä sellainen pumppi ja suonet pinnassa ilmiö oli siinä.

Tai mulla tuo kantapää.... Näet olen kohta kolme viikkoa nilkuttanut kun joku jänne tulehtunut luupiikistä ja saman ajan olen käyttänyt dexaa noin puolikkaan päivässä tai 2*0,5 riipuen päivästä. Pahimmillaan kantapää oli niin että pelotti jo astua ja sitten viellä nilkka + pohje meni jumiin. Pohkeessa oli keskiviikkona kuin kesto suonenveto 24h putkeen. Olisin varmaan pärjännyt tuolla yhdellä pohkeella monelle ammattilaisbodarille sillä sellainen pumppi ja suonet pinnassa ilmiö oli siinä.

Mä otan vaan puolikkaan aamusta. Aika turhaa sekin ehkä? Pitäs pidellä paussia välillä mutta tulee otettua samalla kun kaikki muutkin. Noi boosterit, piristeet sun muut haittaa kyllä kehitystä. Ehkä ne on dietillä hyviä kun tappaa ruokahalua jos jonki verran. Mutta jos ruokahalu on olematon niin tyhjenee lihaksetkin. Pakko syödä just se mitä listalla on muuten ei toimi.

Mulla ei tuu oikein suonet pintaan millää, matala verenpaine osasyyllinen. En muista olisko ollu sillonkaa kauheasti kun oli rasvat alhaalla.

Lopettelin taas buustereiden käytön ja ikäväkseni huomasin, että hikoilun määrä ei pienentynyt. Myös katkarapu efektiä tuli ikävä, kun salilla sattuu olemaan muutamia todella hyvännäköisiä naisia, jotka pukeutuvat huomiota hakevasti... Suorituskyky on laskenut jonkin verran, vaikka ei sillä ole juurikaan väliä onko tangossa 10 enemmän vai vähemmän.

Pitää palata näiden pariin, sitten kun taas tarvitsee.

Zone-sarja -42%
Mahtaakohan noista buustereista olla haittaa pitemmässä käytössä? Itse olen "koukuttunut" Crazeen, välillä mietityttää mahtaneko olla turvallista moista tököttiä käyttää.

Mahtaakohan noista buustereista olla haittaa pitemmässä käytössä? Itse olen "koukuttunut" Crazeen, välillä mietityttää mahtaneko olla turvallista moista tököttiä käyttää.

Pakkauksessa muistaakseni sanotaan, että käytä 3kk jaksoissa jonka jälkeen taukoa. Vai oonko ihan väärässä?

Suositut

Back
Ylös Bottom