V1 kai hiljaisesti poistettu markkinoilta kun siinä oli samaa ainetta muistaakseni kuin Jackedissa, joka on siis kielletty suomessa, muutenkin tuota v2 ylivoimaisuutta ainakin forumeilla hehkuttaa. Itse en nyt kiristele vaan bulkkaan niin on tuo lyhyt dexa kokeilu nyt jäissä vaikka purkki siis löytyy, mutta kuten taisin aiemmin jo mainita, ota Japa se tyhjään vatsaan mutta huolehdi että saat jotain ruokaa noin 30min päästä niin auttaa joillakin tuohon huonoon oloon. Kai joskus vuoden päästä kun alkaa taas kiristelemään niin tuo purkki pitää kaivaa taas esiin ja testaa, mutta taidan silti suosia ensiksi kokeilemaani oxy eliteä koska se ainakin itselläni buustasi loppudiettiä ihan pirusti, eikä tullut vastaan minkään sortin "sivareita"
Mulla oli sama että tuo oxy toimi hiton hyvin. Ja sitä edelleen saa maailmalta ja saa muuten v1 dexaakin. Sen takia se v1 kiinnostaisi kun oxykin toimi hyvin. Olen ottanut tuota dexaa monella tavalla ja parhaiten se toimii niin että otan sen aamupala pirtelön kanssa. Silloin vähiten tulee sellaista "rush" efektiä. Ja ei mulla ole aikaa aamulla odotella 30min. KUn herään 5.00 ja olen jo töissä 5.30