Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Älkääpä ruotiko näin tarkkaan näitä, Evira kieltää kohta muna pystysä kaikki lisäravinteet.

Perkule nyt rupesi kaduttamaan toi mun edellinen postaus. :(

En pääse enää editoimaan viestiäni. Raportoin tuon oman postaukseni ylläpidolle ja pyysin poistamaan sen, perustelujen kanssa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Perkule nyt rupesi kaduttamaan toi mun edellinen postaus. :(

En pääse enää editoimaan viestiäni. Raportoin tuon oman postaukseni ylläpidolle ja pyysin poistamaan sen, perustelujen kanssa.

Eiköhän se ollut lähinnä vitsi.
Jos evira poistelee ravintolisiä sen mukaan, mikä pärisee pakkiksen tehonlisääjä topikissa, niin minä rupean rummuttelemaan sotarumpujani ja alan paasaamaan roosterboosterista ja fastin paskashokista.

Toivottavasti jackedia saa viellä jotain kautta kikkailtua lisää... Se kun toimi minulle parhaiten ja maistuikin viellä siedettävältä.

Vahvasti ylipainoinen 30-vuotias suomalaisnainen löydettiin kuolleena sängystään helmikuussa. Hän oli saanut sydänkohtauksen.

Naisen nuoren iän takia Irlannin viranomaiset haluavat saada varmistuksen sille, oliko naisen käyttämällä CLA 24/7 -laihdutuspillerillä osuutta kuolemaan.

- Tiedän, että joillekin ihmisille on jouduttu tekemään jopa maksansiirtoja. Kehotan varmuudeksi ihmisiä välttämään netissä kaupattavia laihdutuspillereitä, Rissanen sanoo.

- Ja jos jokin laihdutusvalmiste laihduttaa todella tehokkaasti, niin ei sitä netissä myydä, hän vielä lisää.

Dr.Doping kertoo salaisuuden netistä saatavista steroideista ja toimivista aineista.
Ensi iltalehdessä!

Sattuisko kellään olemaan kokemuksia Gasparin Superpump MAX:sta sekä Crazesta? Oon nyt vähän kahden vaiheilla et kumman poistaisin.

Sattuisko kellään olemaan kokemuksia Gasparin Superpump MAX:sta sekä Crazesta? Oon nyt vähän kahden vaiheilla et kumman poistaisin.
Gasparin superpump MAX on todella hyvän makuinen :D Oon käyttänyt varmaan n. 5 kertaa samplen muodossa (2 annosta/näyte, otin kerralla) ja ihan hyvin potki.Uskon tosin, että jos on kofeiinitoleranssia, niin ei kauheasti anna boostia, väittäisinpä jopa että 2+ scooppia tarpeen melkein jokaiselle ihmiselle.Tulee kalliiksi jos vetää 2-3 scoopillista kerralla tota älyttömän hyvän makuista boosteria :kuola: :D

Feikkiedit: Sisältää muuten 2g sitrulliinia/annos

Ja jos näin yksinkertaisesti sanoisin, niin craze antaa enemmän valppautta, energiaa ja keskittymiskykyä, kun taas superpump max antaa enemmän pumppia (ja mahdollisesti sarjakestävyyttä).Craze tulee kyllä paljon halvemmaksi

Protip

Ostakaa Crazea varastoon

Meinaatko, että kohta sekin on kiellettyjen lisäravinteiden listalla? Sinänsä mielenkiintoista, että näitä tehonlisääjiä on tullut pilvinpimein markkinoille. Tuntuu laillisista piristeistä tulleen vähän jokaisen juttu. Muidenkin kuin punttiperttien.

Meinaatko, että kohta sekin on kiellettyjen lisäravinteiden listalla? Sinänsä mielenkiintoista, että näitä tehonlisääjiä on tullut pilvinpimein markkinoille. Tuntuu laillisista piristeistä tulleen vähän jokaisen juttu. Muidenkin kuin punttiperttien.

Kyllä kai sekin pian kielletään. Ainakin kaikkien sitä käyttäneiden kommenttejen mukaan kyseessä on ilmeisesti erittäin hyvin toimiva tuote, joten kai siitäkin jotain myrkyllistä on löydettävä.

Kyllä kai sekin pian kielletään. Ainakin kaikkien sitä käyttäneiden kommenttejen mukaan kyseessä on ilmeisesti erittäin hyvin toimiva tuote, joten kai siitäkin jotain myrkyllistä on löydettävä.

Evira voisi ennemmin keskittyä näihin moderneihin E-vitamiineihin, eli lisäaineisiin. Esimerkiksi kaikkien tuntema lauantaipussi pitää sisällään 29 eri lisäainetta. Sama koskee tuota natriumglutamaattia jolla saadaa lisättyä tuotteiden makua. Tuotakaan ei ole pitkälle tutkittu ja sen vaikutuksia ihmiseen ja silti sitä on nykyisin vähän siellä sun täällä. Tekopyhää siis puuttua johonkin lisäravinteeseen jossa on usein vähemmän haitallisia moderneja e-vitamiinejä.

Mä löysin jonkun 2 vuotta vanhan privaviestin, missä hehkutin dmaa:ta ja sanoin, että tuote luultavasti kielletään jossain vaiheessa. Tadaa.

Aivan varmasti jossain joku jossain vaiheessa kiskoo purkillisen dexaprinee ja saa jonkun kohtauksen. Tadaa = banniin. Craze ja dexaprine potkii sen verta kovaa, et sen perusteella uskallan veikata, että banaani heiluu jossain vaiheessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No, eipä oo ainakaan vuotee tai pariin hätäpäivää, kun on jokunen sata kapselia DMAA:ta varastossa :D Crazea tulee kyllä ikävä kun se joskus kielletään, kovin boosteri mitä oon kokeillu.

Mä löysin jonkun 2 vuotta vanhan privaviestin, missä hehkutin dmaa:ta ja sanoin, että tuote luultavasti kielletään jossain vaiheessa. Tadaa.

Aivan varmasti jossain joku jossain vaiheessa kiskoo purkillisen dexaprinee ja saa jonkun kohtauksen. Tadaa = banniin. Craze ja dexaprine potkii sen verta kovaa, et sen perusteella uskallan veikata, että banaani heiluu jossain vaiheessa.

Ostin huvikseen pari viikkoa sitten tota dexaprinee ja nyt sit paljastuu et sekin on jotain järkkyä shittiä (Ainakin se tunne ku ekan kerran vedin kokonaisen tabun, hyvä ettei joutunu teippaa rintalastaa kiinni ettei sydän hakkaa sieltä ulos)... Eka ostin jacked = pois markkinoilta, sit ostin oxyelitee = pois markkinoilta, ja nyt ihan nopeen mielipidekatsauksen perusteella ostin dexaprinee ja pff... kohta o kytät oven takana tai sit ne vaa kieltää kaiken mitä tilailen suomalaisista nettikaupoista.

Tosiaan Dexaprinen purkissa oleva suositus puolikkaasta kapselista alussa kannattaa ottaa vakavasti. Itte vedellyt Dexaprine V1:stä puolikkaalla annoksella pari kuukautta ilman että olisi joutunut nostamaan annosta ja tietenkin vedin V2:n saavuttua heti kokonaisen. Voi jumalauta sitä oloa, kesti 2h että uskalsin salille lähteä :D

Ostin huvikseen pari viikkoa sitten tota dexaprinee ja nyt sit paljastuu et sekin on jotain järkkyä shittiä (Ainakin se tunne ku ekan kerran vedin kokonaisen tabun, hyvä ettei joutunu teippaa rintalastaa kiinni ettei sydän hakkaa sieltä ulos)... Eka ostin jacked = pois markkinoilta, sit ostin oxyelitee = pois markkinoilta, ja nyt ihan nopeen mielipidekatsauksen perusteella ostin dexaprinee ja pff... kohta o kytät oven takana tai sit ne vaa kieltää kaiken mitä tilailen suomalaisista nettikaupoista.
Kovat piristeet altistaa pumpun rytmihäiriöille. Kannattaa olla tarkkana ja vähentää annostusta tai tiputtaa piristeet pois jos niitä tulee.

Kovat piristeet altistaa pumpun rytmihäiriöille. Kannattaa olla tarkkana ja vähentää annostusta tai tiputtaa piristeet pois jos niitä tulee.

Jooh jackedi on paussilla kokonaan koska huomasin vasta oxyn poistuttua markkinoilta että niissä on samaa nykyään laitonta yhdistettä. Jätän myös tuon dexaprinen kokonaan pois kunnes oxyt on loppu. En sen yhden kerran jälkeen ole tuota kokonaista pilleriä ottanutkaan vaan mennyt puolikkaalla. Kyllä se niin kaameeta oli töissä olla ku ei ollu ihan varma mitä tässä käy.

Protip

Ostakaa Crazea varastoon

Tämä tehty jo hyvissä ajoin. Ostin Craze kokeiluun sen jälkeen kun DMAA lähti kauppojen hyllyiltä. Kolmen seuraavat treenit menivät Crazella tehostettuina, jonka jälkeen päätin että en jää näppejäni nuolemaan jos/kun tämän tuotteen myynti kielletään.

Craze ja dexaprine potkii sen verta kovaa, et sen perusteella uskallan veikata, että banaani heiluu jossain vaiheessa.

Pahoin pelkään että näin tulee tapahtumaan. Toivottavasti ei ihan varhaisessa lähitulevaisuudessa kuitenkaan.

SuperPump MAX tosiaan maultaan todella hyvä, mutta eipä tällainen pumppilaturi hirveästi tee, kun on tottunut kovemmilla stimulanteilla treeninsä lataamaan. Tuleehan tuossa noi kaikki perusaineet sekä Gasparin suosima Peak ATP. Tänään tilasin yhden purkin SuperPump MAXia sekä Crazen. Arki-iltoina käytän Gasparin tuotetta ja sitten kun viikonloppuisin treenaan iltapäivällä, lataan Crazella tai Jack3dilla. Tämä puhtaasti sen takia, ettei tulisi nukahtamisvaikeuksia.

Muutaman kokeilukerran perusteella tämä muscle warfaren napalm vaikuttaisi aika tehokkaalta. Ei ole muista boostereista kokemusta, että vertailupohjaa ei löydy, mutta tuntuisi antavan melkoisen pirtsakan olon.

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom