Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eli onkos tämä OxyElite nyt semmoinen joka pistää sen rasvan liikkeelle, eli käyttää sitä ns. energiana ? Vai mitenkä, mulla ois siis mahassa ja perseessä tota ylimääräistä..

Ja mitäs tää Tyrosiini on ? Jotain aminohappoa, mistä saa tilattua?

http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/oxyelite-pro-90-caps Tää siis tuo OxyElite ?

Ei se keho käytä läskiä sen enempää ravintona käytit sitten oxya tai et. Suurin hyöty tuosta on varmasti se, että se kontrolloi näläntunnetta ja piristää hieman.

Ensin koitin jack3diä. Pelkkää kihelmöintiä kropassa, ja siihen jäi vaikutus. Tänään testasin crazea ja toimi itellä tosi hyvin. Jokasessa liikkessä sai laitettu enemmän painoa taikka enemmän toistoja kun edellisellä kerralla. Ja jakso helvetin hyvn :)

Kenelläkään mitään ideaa SAN:n T3:sta? Vaikuttaa että sain kaverilta tuliaisiksi kasan paskaa.

En tiedä, mutta voisin laittaa tilaukseen, kun ei toi näytä älyttömiä maksavan ja voin kertoa sit parin viikon käytön jälkeen oliko siitä mihkään itselläkään.

Löytyykö jotain valmista tehonlisääjää, jossa ei olisi kofeiinia ja joka myös toimii? Tahtoo itsellä viedä helposti yöunet, jos iltapäivällä ottaa jotain kofeiinipitoista.

Zone-sarja -42%
Löytyykö jotain valmista tehonlisääjää, jossa ei olisi kofeiinia ja joka myös toimii? Tahtoo itsellä viedä helposti yöunet, jos iltapäivällä ottaa jotain kofeiinipitoista.

Ohhoh, melkeen linkkasin lisäravinnemyyjän sivuille. Mut tollanen tuote ku NO-Xplode 2.0 Caffeine Free tuli ekana mieleen, kun jotain mainoksia oon nähny. En tiiä tosin kuinka toimiva se on, mutta kofeiiniton ainakin. DMAA:ta saa myös ihan sellasenaan ja se on toimivaakin monien mielestä, mutta voikohan sekin sitten viedä yöunet? Tauriinijauhe on myös tosi halpaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen testaillut 1,5v verran sitrulliinimalaattia ja beta-alaniinia. Kummastakaan en havainnut olevan mitään hyötyä edes isoilla annoksilla. Hetken olen testaillut myös DMAA:ta, joka toki toimii, mutta toleranssi kasvoi älyttömän nopeasti jopa satunnaisella käytöllä, että en nähnyt järkeä alkaa kasvattaa annoksia. 40mg toimi ekan kerran hyvin, sitten toisella teho hiipui.ä ja kolmannella ei enää juurikaan hyötyä (paitsi henkistä). Otin dmaa:ta vain parin kolmen viikon välein. Neljäs käyttökerta nostin annoksen 60mg. Taas toimi, mutta ei ole mielenkiintoa lähteä kokeilemaan kuinka kauan. Totesin suht turhaksi. Kreatiini onneksi toimii aina ja siihen voi luottaa!

Olen testaillut 1,5v verran sitrulliinimalaattia ja beta-alaniinia. Kummastakaan en havainnut olevan mitään hyötyä edes isoilla annoksilla. Hetken olen testaillut myös DMAA:ta, joka toki toimii, mutta toleranssi kasvoi älyttömän nopeasti jopa satunnaisella käytöllä, että en nähnyt järkeä alkaa kasvattaa annoksia. 40mg toimi ekan kerran hyvin, sitten toisella teho hiipui.ä ja kolmannella ei enää juurikaan hyötyä (paitsi henkistä). Otin dmaa:ta vain parin kolmen viikon välein. Neljäs käyttökerta nostin annoksen 60mg. Taas toimi, mutta ei ole mielenkiintoa lähteä kokeilemaan kuinka kauan. Totesin suht turhaksi. Kreatiini onneksi toimii aina ja siihen voi luottaa!

Mulla on ollut kovastikin hyötyä noista kaikista. Mulle potkii dmaa 40g annoksella jo aika kovaa, eikä tolet juuri kasva. Kokemusta puolen vuoden ajalta.
Sitruunamalaatti ja beta-alaniinista kokemusta reilun vuoden ajalta ja toimii volyymitreenissä todella hyvin. Otan molempia 5-10g.
Krea myös tietysti mukana vaikka tosta listasta jäi pois.
On tullut monenlaista kokeiltua. On sen verran isolla rahalla rasva%kisassa mukana :)

Sama on tullut huomattu, beta-alaniinissa en ole ikinä huomannut mitään muuta kun kihelmöinnin joka on vaan huono juttu mun mielestä ja sitruunamalaatista en oo huomannu mitää hyötyä. DMAA toleranssi on myös tullut vastaan, nyt käytössä driven sports craze ja toimii ku junan vessa, paras boosteri mitä oon ikinä koittanu.

Mulla on ollut kovastikin hyötyä noista kaikista. Mulle potkii dmaa 40g annoksella jo aika kovaa, eikä tolet juuri kasva. Kokemusta puolen vuoden ajalta.
Sitruunamalaatti ja beta-alaniinista kokemusta reilun vuoden ajalta ja toimii volyymitreenissä todella hyvin. Otan molempia 5-10g.
On tullut monenlaista kokeiltua. On sen verran isolla rahalla rasva%kisassa mukana :)

Hyvä, jos jollain toimii! Kannattaa siis kokeilla ja tuomita vasta sitten :)

Sitrulliinimalaattia kokeilin yliannoksillakin eli 6-7g tunti (sekä myöh. pari tuntia) ennen treeniä, 6-7g treenivedessä. Ei ikäväkseni toiminut. Odotin paljon koska moni oli kertonut sen toimivan. Vedinpä vielä monenlaista treeniä tuossa vuoden "testipätkällä", jaksoissa tietty mm.kovaa volyymia, voimatreeniä, pumppisarjoja jne. Beta-alaniini vain kirveli korvissa yms, mutta ei helppinyt salilla. No, mutta osaapahan nuokin rahat laittaa sitten palkkariin ja kreatiiniin suoraan! :)

40g DMAA:ta varmaan potkiikin hyvin :rolleyes: ( ;) )
Mutta sitten aiheeseen liittyvää, onko kukaan kokeillut Gasparin Vasotropinia?

Sitrulliinimalaattia kokeilin yliannoksillakin eli 6-7g tunti (sekä myöh. pari tuntia) ennen treeniä, 6-7g treenivedessä. Ei ikäväkseni toiminut. Odotin paljon koska moni oli kertonut sen toimivan. Vedinpä vielä monenlaista treeniä tuossa vuoden "testipätkällä", jaksoissa tietty mm.kovaa volyymia, voimatreeniä, pumppisarjoja jne. Beta-alaniini vain kirveli korvissa yms, mutta ei helppinyt salilla. No, mutta osaapahan nuokin rahat laittaa sitten palkkariin ja kreatiiniin suoraan! :)

Ei tosiaan juuri kannata sellasia käyttää, joista ei apuja tule :) Mulla on ollut nimenomaan hapotukseen ja palautumiseen suuri apu. BA myös HIITissä loistavaa kamaa mulle.

Tunti ennen treeniä 5g ja treenin alussa toiset 5g. Itellä toimii tollain ja vaikuttaa tehokkaasti palautumiseen, nimimerkillä 5krt viikossa yksjakonen. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom