Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen yrittänyt etsiä käyttäjäkokemuksia dexaprinesta ja triazolesta. Viitsisitkö kertoa mahdollisimman tarkasti mitkä ovat vaikutukset? Hyödyt, kenties haittoja? :)

Dexaprine:
+Piristävä vaikutus kestää noin 8h, ei laskuja jälkeen
+Ei nosta sykettä juurikaan
+Vie nälätunteen pois
+Ei kasvata toleransseja (6 viikko menossa joka reenipäivä aamuisin)
+Suht edullinen tuote sillä puolikas annos riittää (28€/120 reeniä)
-Iltareeneihin huono, muuten yöunet kärsivät (järkevä ottaa 8h ennen nukkumaanmenoa, mieluiten aamuisin)

Triazole
+Paremmat yöunet
+Aamustondis :D
+Lisää voimaa kohtalaisesti
+Rasvaa on tirissyt mukavasti (ruokavalio IF)
-Ajoittaista mietoa päänsärkyä

Pistän kyllä Dexaprinen kirkkaasti ohi Crazyn ja DMAA-valmisteiden. Itsellä edellämäinitut piristää liian tehokkaasti (syke nousee ja aivot käy liian nopeella) ja loppupäivässä kauheet laskut ja väsynyt fiilis. Dexaprinella salin jälkeen pysyy mukavan virkee olo. Satunnaiseen (kerran viikkoon)käyttöön Crazy ym vastaavat ovat erinomaisia mutta ei joka reeniin. Toinen purkki menossa just tilaukseen <3

Persaukisille on kaikki kallista. Tollasen rahamäärän tökkää vaikka mihin muuhun turhuuteen. Aika kivasti tulee virtaa ja homma toimii. Taitaa olla teiltä persaukisilta vekka vai :)

Tuo on totta. Omasta mielestäni tämä on harrastus siinä missä joku muukin. Muutaman kerran oma työkaveri on ABC:n kahviossa kysellyt mitä mun juoma MRP maksaa. Kun olen kertonut, että noin 2,5€/juoma (Myoplex,Mesotech...) niin työkaveri on ihmetellyt isoon ääneen miten raaskin heittää rahaani moiseen ja samalla on itse lapannut naamariin 3,9€ sämpylää... :)

Tuo on totta. Omasta mielestäni tämä on harrastus siinä missä joku muukin. Muutaman kerran oma työkaveri on ABC:n kahviossa kysellyt mitä mun juoma MRP maksaa. Kun olen kertonut, että noin 2,5€/juoma (Myoplex,Mesotech...) niin työkaveri on ihmetellyt isoon ääneen miten raaskin heittää rahaani moiseen ja samalla on itse lapannut naamariin 3,9€ sämpylää... :)

Dieetillä toimii varmasti noi em. lisäravinteet ja joku tissiposki vetää päivässä askin röökiä ja tuopin kaljaa töiden päälle, se maksaa jo 10€, se sitten onkin vasta naurettavaa...

Mun mielestä on ok jos panostaa lisäravinteisiin, enemmän tai vähemmän. Tietty ruokapuoli pitää olla kunnossa ennen niitä.

Dieetillä toimii varmasti noi em. lisäravinteet ja joku tissiposki vetää päivässä askin röökiä ja tuopin kaljaa töiden päälle, se maksaa jo 10€, se sitten onkin vasta naurettavaa...

Mun mielestä on ok jos panostaa lisäravinteisiin, enemmän tai vähemmän. Tietty ruokapuoli pitää olla kunnossa ennen niitä.

Juurikin näin. Tuosta mun sigun linkistä löytyy puolen vuoden sapuskat ja treenit. Se puoli on kyllä kondiksessa ja koko ajan opetellaan lisää. Jokainen kun ollaan erilaisia, niin jokaisella pitää olla omat konstit ja systeemit kun oikein ruvetaan hifistelemään.

Triazole on siis jokin testobuusteri? Vissiin samantyylinen ku novedex? Miten käy tasojen sen jälkeen kun tuon lopettaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nelisen päivä tässä napostellut Forcen dmaa:ta ja potkii kyllä kivasti.Ja diettaukseen oiva tuote kun vie nälkää hyvin poies.Tosin ehkä vähän liiankin hyvin koska syöminen on nyt pari päivää ollut ihan pakkopullaa.Annostus on ollut 2 ennen treeniä ja toiset 2 jossain vaiheessa päivää.

Hommasin itselleni Star Nutritionin Creatine Complete Hardcoren.. "Ota 1-2 mitallista ennen treeniä" Mitähän mitallista sitä ottaa kun ei ole mitään mittaa pakkauksessa mukana? 1 annos ~ 18g, vaikea vaan tietää paljonko tuo on määrällisesti kun ei ole mitään grammavaakaa millä sitä mitata. Onko joku tätä käyttänyt niin tietää kertoa oikean määrän, kiitos

Hommasin itselleni Star Nutritionin Creatine Complete Hardcoren.. "Ota 1-2 mitallista ennen treeniä" Mitähän mitallista sitä ottaa kun ei ole mitään mittaa pakkauksessa mukana? 1 annos ~ 18g, vaikea vaan tietää paljonko tuo on määrällisesti kun ei ole mitään grammavaakaa millä sitä mitata. Onko joku tätä käyttänyt niin tietää kertoa oikean määrän, kiitos

Kerron heti alkuun, että en tiedä tarkalleen kuinka hienojakoista kyseinen aine on, mutta jos pidät yhtä teelusikallista noin viitenä grammana ni tuskin pahasti metsään meet.

Mulla oli sama ongelma, mutta se mitta löyty sieltä purkin pohjasta ku jauhot väheni :D

On se siellä sisällä, kaiva vähän.On muuten hyvä buusteri tuo creatine complete hardcore :)

Ei vittu :face: Mä vieläpä vähän tuota kaivoin eilen kun purkin avasin ja totesin ettei semmosta varmasti ole. Ei jumalauta :D Saipa hyvät naurut. Kiitos teille avusta! :puntti:

Nelisen päivä tässä napostellut Forcen dmaa:ta ja potkii kyllä kivasti.Ja diettaukseen oiva tuote kun vie nälkää hyvin poies.Tosin ehkä vähän liiankin hyvin koska syöminen on nyt pari päivää ollut ihan pakkopullaa.Annostus on ollut 2 ennen treeniä ja toiset 2 jossain vaiheessa päivää.

Kauanko aiot jatkaa tällä annostuksella päivittäistä käyttöä? Varoituksen sana...joka päivä käytettäessä tulet ennemmin tai myöhemmin vetämään itsesi ylikuntoon. Tämä sen takia koska pystyt treenaamaan normaalia kovempaa. Pystyt kuormittamaan hermostoa ja lihaksistoa jatkuvasti yli kierroksille. Lisätään tähän vielä miinuskalorit. Ja muutenkin käyt jatkuvasti ylikierroksilla, kun otat dmaa:ta joka päivä.

Seurauksena tulet saamaan aikamoiset laskut, kenties jopa vieroitusoireet tulevat kehiin.

Kauanko aiot jatkaa tällä annostuksella päivittäistä käyttöä? Varoituksen sana...joka päivä käytettäessä tulet ennemmin tai myöhemmin vetämään itsesi ylikuntoon. Tämä sen takia koska pystyt treenaamaan normaalia kovempaa. Pystyt kuormittamaan hermostoa ja lihaksistoa jatkuvasti yli kierroksille. Lisätään tähän vielä miinuskalorit. Ja muutenkin käyt jatkuvasti ylikierroksilla, kun otat dmaa:ta joka päivä.

Seurauksena tulet saamaan aikamoiset laskut, kenties jopa vieroitusoireet tulevat kehiin.
Komppailen, toi DMAA on oikeasti jo niin vahva piriste että sen kanssa saa pitää järjen mukana. Tyhmäähän noita on syödä kuin karkkeja, esim ennen treeniä ja sitten vielä jossain vaiheessa päivää ihan vaan huvikseen. Se voi auttaa pitämään nalkää loitolla, joo, mutta terveellisempää olis kasvattaa vankempi selkäranka että pysyis ruokavaliossa ilman ekstra-DMAA annosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom