Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse sekotin eilen enne kovaa jalka treeniä hyvän teharin, 1,5dl Pepsiä ja siihe sekaa 20g kreaa + 400mg kofeiinia. potki paremmin ku yksikää hömppä tuote! :) Suosittelen!

Kellään kokemuksia SciFit S.E.R. 5 nimisestä buusterista? Sisältää:

Beta-Alaniini 1000 mg
Sitrulliinimalaatti 775 mg
Kre-Alkalyynn (Puskuroitu Kreatiini US Patentoitu#6,399,661) 250 mg
L-Histidiini 125 mg
R-ALA (R[+]-Alfa Lipoonihappo) 50 mg

Tuli muutama purkki ostettua eräästä nettikaupasta, kun oli halpaa kuin saippua

Synefriiniähän se. Paskapuhetta että toimis edes lähes yhtä hyvin kuin efedriini. Itselle ainakin koko synefriini oli ihan täysin rahan polttamista. Voihan sitä joku nerokas mainosmies aina markkinoida vaikka millä puheilla tuotteitaan, mutta aina ei kuitenkaan niihin kannattaisi ihan sokeesti uskoa. Ja "kuulemma tehokkaaampaa kuin efedriini" on kýllä ainakin legendaa parhaasta päästä, kun ei noita voi teholtaan edes vakavalla naamalla oikein vertailla keskenään. Jokainenhan tietysti ostaa placeboa rahoillaan niin paljon kun haluaa, mut itse en ainakaan omien kokemusten perusteella noihin hirveesti sijoittaisi. ;)
Mulla ei oo yhtään hajua siis ton toimivuudesta, luin parilta "puolueettomalta" nettisivulta..Kuulostaahan se hullulta, siksi kysyinkin =)

Beta-Alaniini 1000 mg
L-Histidiini 125 mg

Ei ole kokemuksia, mutta muista boostereista poiketen tuo ei sisällä näköjään mitään stimulantteja. Tohon lisäks vois ottaa viidesosagramman kofeiinia vaikkapa, jos piristystä tarvii. Lähinnä tuo sitruliini ja beta-alaniini tossa on sellasia "järkeviä" aineita, toivoisin myös tuon kreankin olevan, mutta oon kuullu siitä aika paljon huonoa. Sitruliinin ja alaniinin annoksista en tosin tiiä, että onko tossa paljon vai vähän. Vaikkei silläkään oikeestaan oo väliä, kun voit kuitenkin ottaa tota sitten reilumman annoksen.

Beta-Alaniini 1000 mg
L-Histidiini 125 mg

No ei ihmekkään jos on halpaa, koska toihan on aivan paska tuote. Sisältää kaikkea turhaa ja vähän. Lafkalla on katsos varastot täynnä tota ja nyt ne myy jollain minimikatteella ne pois varastosta, koska 1) nyt on kevätdieettausbuumi ja joku ostaa kumminkin ja 2) päiväykset menee muuten. Hukkaan meni ne rahat.

Ok. Ostinpa melkeinpä tuon Betan ja sitrulliinin takia, koska oon lukenut, että niistä ois jotain hyötyy palautumiseen. 6.90 euron menetys tuskin haitannee:)

Mulla käytössä tällänen setti treenin molemmin puolin
- bcaa 10g
- kreatiini 5g
- beta-alaniini 5g
- glutamiini 5g
- arginiini 5g
- sitruliini malaatti 5g
- msm 5g
- raakakaakao 5g

Muut lisät
- dmae (aamulla 350mg) vain ennen treeniä
- 1,3 (aamulla 20mg) vain ennen treeniä
- monivitamiini (aamulla)
- sinkki (aamulla ja illalla yht 60mg)
- ubikinol (aamulla 200mg)
- d-vitamiini (5000IU aamulla)
- ala (aamulla 300mg)
- syneburn (aamulla ja päivällä yht 20mg) dietillä mukana
- yohimbine (aamulla ja päivällä yht 5-10mg) dietillä mukana
- probiootti (aamulla ja illalla)
- vihreä tee (päivällä 800mg)
- suolahappo (päivällä 600mg)
- magnesium öljy (päivällä)
- omega3 (illalla 5g)
- magnesium sitraatti ( illalla 400mg)
- melatoniini (6mg illalla)

Menossa kokeiluun
- Ashwagandha
- Arginiini Alpha-Ketoglutaraatti jauheena (arginiinin tilalle)
- Acetyli-L-Karnitiini jauheena (aikaisemmin ollut pelkkä l-karnitiini)
- Tauriini jauheena
- Acetyli-l-tyrosiini

Mä ostin kokeiluun oxyelite prota. En tiedä, että miten vaikuttaa rasvanpolttoon, mutta treeni ainakin kulkee todella hyvin. Tuntuu ihan siltä, kuin olisi saanut duracell paristot ja on pakko päästä liikkumaan. Juoksu kulkee uskomattoman hyvin, vaikka en nyt talvella ole pahemmin juossutkaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä ostin kokeiluun oxyelite prota. En tiedä, että miten vaikuttaa rasvanpolttoon, mutta treeni ainakin kulkee todella hyvin. Tuntuu ihan siltä, kuin olisi saanut duracell paristot ja on pakko päästä liikkumaan. Juoksu kulkee uskomattoman hyvin, vaikka en nyt talvella ole pahemmin juossutkaan.
Oxyjen hyödyn huomaa kun purkki loppuu. On niistä iso apu, ne ei vie ruokahalua vaan ruoan himoa eli jonkunlaista korvienvälin buusteria siinä on. Eli tabut itessään ei polta rasvaa, mutta auttaa sua tiritelyssä.

itsellä ainakin hemo rage potki just fine, nyt olen testannut tota jack3d ja itsellä tuo tuote ei toimi kyllä sitten yhtään, nämä tuntuu olevan ihan ihmisestä kiinni että kenelle toimii mikäkin...

Hemo rage on kyllä aivan ylivoimainen verrattuna jackediin tai muihin buustereihin. Harmi vaan, kun sitä ei ole varaa ostaa normaali hintaisena. Jacked mennyt nano vaporin kanssa yhdessä ihan hyvin. Nytten sitte jackedin tilalle stim forcea, kai se on joku jackedin kaltainen buusteri.

Tänään tuli kokeiltua mutant mayhemiä. Omg orange maku muistuttaa crack revolutionia hieman. Maku on ihan jees menee alas ja pysyy siellä. Tuote ei taida sisältää beeta-alaniiniä, koska kihelmöivää tunnetta ei tullut. Lämmön sai paremmin päälle, mikä on minulle suuri plussa. Keskittyminen parantui, sekä virtaa tuli lisää ja heräsin myös hieman. Otin 1,5 kauhallista ja toimi ihan hyvin. Hikoilun lisääntymiseen ei ilmaantunut suurta kasvua, mutta lämmöt pysyi hyvin yllä sekä syke korkealla, minkä vuoksi tämä voi olla aika mielekäs buusteri kesäisin. Ei tullut överipumppia heti, mikä on mielestäni todella hyvä asia. Ei välttämättä yhtä tehokas kuin jacked, mutta aika lähellä. Ensivaikutelma on hyvä.

Kenellä muulla tulee näitä buustereita vedellessä aina sellainen fiilis, että: "ei vittu mitä paskaa sitä työntääkään itteensä"? Kuitenkin sen verran vähän nuita tutkittu, että mitähän sairauksia tai muuta sellasta ilmenee myöhemmin:rolleyes: Aina tulee otettua ennen treeniä 4krt viikko...

Oxyjen hyödyn huomaa kun purkki loppuu. On niistä iso apu, ne ei vie ruokahalua vaan ruoan himoa eli jonkunlaista korvienvälin buusteria siinä on. Eli tabut itessään ei polta rasvaa, mutta auttaa sua tiritelyssä.

Jotain tällaista, itselläkin siis kokeilumielessä purkki menossa nyt. Se vie kyllä se pahimman nälän tunteen aika tehokkaasti ja antaa ehkä sellasta yleistä vireyttä jonkin verran. Treenissä en ole mitään eroa huomannut, eikä niillä ole mitään thermogeenistä vaikutusta ainakaan meikäläisellä. Ihan annostusohjeen mukaan olen niitä nyt reilun viikon syönyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom