Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^Tullin pojat kerto että heidän toimesta seisoo siellä Hki-vantaalla ja odottaa labraan menoa. ainakin 1kk menee viel..ymmärräsin että ei niiten tarvii mitää ilmotella. Jos jtn paskaa löytyy ni sitte ehkä ilmottavat..(on muuten saatanan tyhmä systeemi) ja aika törkeetä kuluttajaa kohtaan...Turha sitä on enää tilata edes vitamiineja muualta ku suomesta, ellei nappaa venailla joku vitun 2kk..

olisiko suositteluja jostain rasvanpolttajasta, kun tuolta netistä löytyy vaan noita mainospuheita eikä mitään oikeita kokemuksia.

^Tullin pojat kerto että heidän toimesta seisoo siellä Hki-vantaalla ja odottaa labraan menoa. ainakin 1kk menee viel..ymmärräsin että ei niiten tarvii mitää ilmotella. Jos jtn paskaa löytyy ni sitte ehkä ilmottavat..(on muuten saatanan tyhmä systeemi) ja aika törkeetä kuluttajaa kohtaan...Turha sitä on enää tilata edes vitamiineja muualta ku suomesta, ellei nappaa venailla joku vitun 2kk..

On kyllä paska meininki täällä sitten ihan oikeasti. Mites sitten mahdollinen hävikki niitten vitun labratestien ansiosta? Vois luulla et ainakin osa kapseleista siis avataan (= tuhotaan) jos niitä kerran jotenkin meinataan tutkia. Vielä EU-alueen sisällä kun toimitaan, niin vois niille laittaa vaan terveisiksi että haistakaa jätkät paska.

I would be very suprised if they destroy them. I'm suprised they even
opened the damn thing considering it's from with the EU. they really
shouldn't open parcels like that.

I would complain about this and ask them to explain why they've taken it.
As long as they're not lying, you should recieve them once they've
verified the contents. I really don't understand why they've done this and
am very sorry for the inconvenience.

Tollasta päivitystä tuli vielä toimittajalta. Erittäin asiallinen ja avulias heppu. Ois voinut ihan hyvin vaan todeta ensimmäiseen sähköpostiin jotain että on pahoillaan asiasta mutta joskus käy näin.

Jep! Perseestähän tämä on tää on tällästä vitun mielenosottamista niiltä, että älkää tilatko ulkomailta suomestakin saa...paras vaa unohtaa koko homma joksi aikaa ja sit jos ei oikeesti ala kuukaiden päästä kuuluu ni sit jotain valitus juttuja menemään. Ensimmäisellä kerralla kun puhuin tullin pojan kanssa sanoi, että eivät ota EU sisältä tulevia usein testiin ymym. En tiedä kuinka paljon vaikuttaa että tuolta mistä itse tilasin myydään prohormoneita.

Tattis ben! Voi olla et täytyy laittaa kokeiluu.

Aloita sitten vain yhdellä scoopilla jos olet hommaamassa! Tuli tänään kokeiltua kahdella ja oli aivan liikaa, ihan sama efekti kuin ekstaasissa ja ei meinannut pystyä euforioissa edes treenaamaan, puhua pälpätin jatkuvasti ja toivoin ettei kukaan katso oudosti. Yhdellä annoksella hemmetin kovat treenit kyllä.

Suomen Tullissa on kyllä monenlaista sakkia kuten Poliisissakin. En yhtään ihmettele ettei välillä tuu paketteja himaan, kun sedät nappailee varmaan omaan taskuun ja kama muka häviää. :D Kyllä näistä on kuultu joskus.. Riippuu siis henkilöistä jotka siellä on sillä hetkellä.

Aloita sitten vain yhdellä scoopilla jos olet hommaamassa! Tuli tänään kokeiltua kahdella ja oli aivan liikaa, ihan sama efekti kuin ekstaasissa ja ei meinannut pystyä euforioissa edes treenaamaan, puhua pälpätin jatkuvasti ja toivoin ettei kukaan katso oudosti. Yhdellä annoksella hemmetin kovat treenit kyllä.

:D uskaltaako tätä edes testata? tuntuuko tämän jälkeen treenit yhtään miltään?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Terve vaan kaikille kun olen uusi tällä foorumilla. Heti ensimmäisenä ehkä tyhmä kysymys mutta millainen vaikutus noilla rasvanpolttajilla on kun jossain luki että hikoilee enemmän?
Itse olen myyntityössä niin uskallanko tilata esim tämän: http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/2-x-ripped-fuel-5x

En haluaisi hikoilla pahemmin töissä kun olen asiakkaiden kanssa joka päivä tekemisissä. Tarkoitus olisi aloittaa salilla käynti ja nuo rasvanpolttajat olisi varmaan hyvä lisä siihen kun haluan pudottaa painoa?
Kiitän ja kumarran jo etukäteen.

Terve vaan kaikille kun olen uusi tällä foorumilla. Heti ensimmäisenä ehkä tyhmä kysymys mutta millainen vaikutus noilla rasvanpolttajilla on kun jossain luki että hikoilee enemmän?
Itse olen myyntityössä niin uskallanko tilata esim tämän: http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/2-x-ripped-fuel-5x

En haluaisi hikoilla pahemmin töissä kun olen asiakkaiden kanssa joka päivä tekemisissä. Tarkoitus olisi aloittaa salilla käynti ja nuo rasvanpolttajat olisi varmaan hyvä lisä siihen kun haluan pudottaa painoa?
Kiitän ja kumarran jo etukäteen.

Vähän yksilöllistä kuten hikoilu muutenkin, mutta omalla kohdalla nuo saavat kyllä hikoilemaan ihan paikalla istuessakin. Tuosta Ripped Fuel 5x:stä ei ole kokemusta, mutta pelkkä suuri annos kofeiinia saa minulla kehon huomattavasti kovemmille kierroksille. Saman tekee vihreä tee ja OxyElite Pro omalla kohdalla. Painon pudottamiseen kannattaa ensisijaisesti panostaa ruokavalion ja treenin muodossa, nämä lisäravinteet ovat sitten se viimeinen juttu. Suurin osa ihan turhia oikeasti.

Tuli ostettua joskus tilapäisessä mielenhäiriössä SAN Launch 4350 purkki. Otin sitä ensimmäisen (ja viimeisen) kerran pari päivää sitten. Melkosta rohtoa tuo aine. Lähtee suoraan roskiin koko purkki. Olo oli salilla kuin leijailisi pari senttiä lattian yläpuolella. Suuta kuvasi mielettömästi koko ajan vaikka imin vettä kuin sieni. Omasta mielestäni nuo Geranium -pohjaiset tuotteet on aivan liian stydejä myytäväksi vapailla markkinoilla. Pitäydyn hyväksi havaitussa Beta-cret PWO:ssa...

Hyvä vaan että myydään jotain sentään joka toimii jotenkin. Vituttaa perus idiootit, jotka vikisee joka asiasta. Kannattaisiko ensin lukea vaikka muiden kokemuksia ja harkita sitten uudestaan ottamista.

Hyvä vaan että myydään jotain sentään joka toimii jotenkin. Vituttaa perus idiootit, jotka vikisee joka asiasta. Kannattaisiko ensin lukea vaikka muiden kokemuksia ja harkita sitten uudestaan ottamista.

Tämä perusidiootti haluaisi päästä katsomaan sun verenpaine ym. kivat yksityiskohdat 10v päästä. Jos sun mielestä kuvaamani olo on juuri sitä mitä urheiluravinteilta haetaan niin onneksi olkoon! Olet juuri voittanut joidenkin vuosien päästä alkavan verenpainelääkityksen loppuiäksesi! :)

Noni, nyt on testattu tuota Muscletechin Neurocorea ja täytyy todeta että toimiihan se, IMO jopa parempaa kuin Jack3d. Hyvin jakso kiskoo tuplatreenit tänään, aamulla stimu-vapaat treenit ja iltapäivällä Neurocoren kans. Ei mitään kummempia pärinöitä tuntunut, mutta keskittyminen oli normaalia parempaa. Ihan kiva tuote, silti varmaan voimaa ja massaa kehittää paremmin jos ostaa tuollakin rahalla heraa.

Tämä perusidiootti haluaisi päästä katsomaan sun verenpaine ym. kivat yksityiskohdat 10v päästä. Jos sun mielestä kuvaamani olo on juuri sitä mitä urheiluravinteilta haetaan niin onneksi olkoon! Olet juuri voittanut joidenkin vuosien päästä alkavan verenpainelääkityksen loppuiäksesi! :)

Kerrotko vielä miten se verenpaine yhtäkkiä nousee vuosien päästä? Mulla on _matala_ verenpaine vaikka olenkin vetänyt eri tehonlisääjiä.

haha, mä pidän sua sit vastuussa jos toi setti ei vähintää kasvata mun penistäki 2 sentillä!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom