Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistä tilasit alphat, bodybuilding.com ei valitettavasti tarjoa?

Muistelin että kertoi tilanneensa CheapUK:lta. Tuo paikka on kuitenkin sinäänsä ongelmallinen, että käytännössä taitaa jokainen niiltä tuleva paketti jäädä tullin labraan pitkäksi aikaa. Omaa pakettiakin vielä odottelen tässä monen kuukauden jälkeen.

Kiitos vastaamisen vaivainäöstä. Sen verran aikataulut painaa päälle niin luotan tutuksi havaittuun kauppaan ja valitsen jonkun vastaavan kokeiltavaksi.

Mitkähän olisivat pitoisuuksiltaan parhaat DMAA (1,3 dimetylamine) ja DMAE tuotteet? Käsittääkseni molemmat ovat suomessa laillisia. Ei haluttaisi maksaa nuista "plasebo"-aineista joita esim Jack3d jne sisältää. Monessa tuotteessa ei valitettavasti näy näiden pitoisuuksia suoraan. En löytänyt EU:n alueelta yhtään kauppaa jossa myytäisiin pelkästään jompaa kumpaa näistä sisältävää ainetta

Ps. Eka viesti ja nimeni on kunnianosoitus suomalaiselle artistille

Mitkähän olisivat pitoisuuksiltaan parhaat DMAA (1,3 dimetylamine) ja DMAE tuotteet? Käsittääkseni molemmat ovat suomessa laillisia. Ei haluttaisi maksaa nuista "plasebo"-aineista joita esim Jack3d jne sisältää. Monessa tuotteessa ei valitettavasti näy näiden pitoisuuksia suoraan. En löytänyt EU:n alueelta yhtään kauppaa jossa myytäisiin pelkästään jompaa kumpaa näistä sisältävää ainetta

Ps. Eka viesti ja nimeni on kunnianosoitus suomalaiselle artistille

Saahan tota DMAA:ta ostettuu sellasenaanki, ei luulis olevan placeboja.

On vaan paljon kalliimpia kuin nuo Iherbistä.

Paljon? 21.90 maksaa 90 kapselin purkki 40mg vahvusia suomalaisesta nettikaupasta joka toimittaa pääsääntösesti kahdessa arkipäivässä tuotteet perille. Pari euroo tippuu vielä purkkihinta jos ostaa useamman kuin yhden purkin kerralla. Ei toi mun mielestä niin PALJON kuitenkaan ainakaan ole, en nyt jaksa todellakaan alkaa mitään €/mg-hintaa laskemaan, mutta kuitenkin aika samassa hintaluokassa pyöritään IMO. Muutenkin jos maksaa n. 20e tollanen satsi vahvoja piristeitä, ei se mun mielestä kallista oo missään nimessä, päinvastoin, ihan helvetin halpa ja toimiva energiaboosti treeniin.

Jos tuo on kallista, niin sitten kannattaa oikeesti tilata varmaan sitä bulkkijauhoa joltain hämyltä vendorilta. :D Pitäis tulla varmaan kaikista halvimmaksi. Ainoo vaan et minigrip-pussi täynnä haisevaa valkosta jauhetta "saattaa" herättää tullilabran mielenkiinnon ja toimitus voi sitten "hieman" viivästyä. :D

mulla on nyt kuukauden verran ollu käytössä tollanen mass burner xtreme. Aiemmin oli käytössä pelkkä karnitiini. Kyllä aineenvaihdunta on jonkin verran kiihtyny ton burner extremen käytön aloittamisen myötä. Kallistahan tuo on mutta apu se on pienikin apu :P

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olipa mukava treeni, kun otin pitkästä pari mm. DMAA:ta sisältävää kapselia ennen treeniä. Tätä ennen 12 h työpäivä ja väsymys sitä luokkaa, ettei treeni kiinnostanut pätkääkään. Vielä salille mennessä vitutti, mutta kun sai lämmiteltyä niin johan lähti kulkemaan. Noin nopeaa treeniä en olekaan pitkään aikaan saanut tehtyä. Turhat tauot jäi pois, ja vireys ja fiilis olivat upeat.

Ensi yönä tuskin paljon nukutaan, mutta onneksi tarvii vasta yövuoroon huomenna...ja mikäs tässä NHL:ää katsellessa :rock:. Kiva fiilis :hyper:

Driven Sports Craze #1

Kyllä toi vaan on täl hetkel tykein tuote mitä Suomesta saa, pysyy kyllä silmät auki salilla... : )

pysyy varmasti ku sisältää samoi aineita mitä käytetää biletys huumeena. :) Mun mielestä jos näitä haluu käyttää niin sen treenaamisen pitää olla jo sitä tasoa ettei näitä "turhaan" vedä. Suurinosa piristeistä tieten onkin aika hömppää ja rahastusta ym. Tälläiset kuten Craze tullaan varmasti kieltää melko äkkiä niinkö aina käy.

Heittäkää joku hyvä reenibuusteri jota sais näistä "kotimaisista" netti kaupoista. Jaska ei potkinut kauheesti.[/QUOTE

4 Kuppii kahvia + 2 nappia Ripped Adrealinee + 4 mitallista N.O X-Plodee ja kaikki tämä tyhjään vatsaan..En suosittele, mut suosittelen sen sijaan tuotetta nimeltä "Anadraulic Pump"

Onko noilla oxyilla jne sellaista sosiaalista vaikutusta kuten mulle ainakin ma huang, sida cordifolia tai muut efe sotkut aiheuttavat. On vaan jotenkin positiivisempi sekä puheliaampi olo.

Onko noilla oxyilla jne sellaista sosiaalista vaikutusta kuten mulle ainakin ma huang, sida cordifolia tai muut efe sotkut aiheuttavat. On vaan jotenkin positiivisempi sekä puheliaampi olo.

mitä mieltä muuten oot tosta sida cordifoliasta? Löytys pari purkkia ja kelannut josko alkais nyt laihiksella veteleen.

mitä mieltä muuten oot tosta sida cordifoliasta? Löytys pari purkkia ja kelannut josko alkais nyt laihiksella veteleen.

Jossakin oli keskustelu siitä ja mitä itse siitä koin. Joskus otin sitä kun yrtti efe loppu. Niin mulle se toimi ihan kuin yrtti efe.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom