Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämä perusidiootti haluaisi päästä katsomaan sun verenpaine ym. kivat yksityiskohdat 10v päästä. Jos sun mielestä kuvaamani olo on juuri sitä mitä urheiluravinteilta haetaan niin onneksi olkoon! Olet juuri voittanut joidenkin vuosien päästä alkavan verenpainelääkityksen loppuiäksesi! :)

Mun verenpaineet oli 70/131 ja käyn kofeiinilla,geramiinilla ja nikotiinilla.

Soittelinpa tänään sitten tullille omasta tilauksestani. Kolmen puhelinnumeron jälkeen pääsin tarpeeksi korkean henkilön puheille joka osasi todeta että labraahan se minun yohimbine odottaa. Labran aikataulusta ei osannut sanoa mitään, sillä kuulemma tuo jono on siellä aivan uskomattoman tukkeutunut kaikkien sähkötupakoiden ja muiden aineiden ansiosta. Sitä se kuitenkin pahoitteli ettei minulle ollut tullut mitään tietoa siitä että tulli on ottanut tuotteen tarkistukseen. Hänen mukaan tästä pitäisi tulla aina ilmoitus. Eipä tässä auta muuta kuin odotella sitten sitä että tuo labra saa jonoaan purettua. Niille siis jotka odottavat omia tuotteita sanottakoon että minun purkki on tullin omien tietojen mukaan tullut heille 30. tammikuuta.

Soittelinpa tänään sitten tullille omasta tilauksestani. Kolmen puhelinnumeron jälkeen pääsin tarpeeksi korkean henkilön puheille joka osasi todeta että labraahan se minun yohimbine odottaa. Labran aikataulusta ei osannut sanoa mitään, sillä kuulemma tuo jono on siellä aivan uskomattoman tukkeutunut kaikkien sähkötupakoiden ja muiden aineiden ansiosta. Sitä se kuitenkin pahoitteli ettei minulle ollut tullut mitään tietoa siitä että tulli on ottanut tuotteen tarkistukseen. Hänen mukaan tästä pitäisi tulla aina ilmoitus. Eipä tässä auta muuta kuin odotella sitten sitä että tuo labra saa jonoaan purettua. Niille siis jotka odottavat omia tuotteita sanottakoon että minun purkki on tullin omien tietojen mukaan tullut heille 30. tammikuuta.

-.- omat ollu siellä 27.2 asti... Noh eiköhän ne ens kesän kiristelyihin ehi :D:D

-.- omat ollu siellä 27.2 asti... Noh eiköhän ne ens kesän kiristelyihin ehi :D:D

Nytten otin itse uudestaan yhteyttä tulliin ja tällä kertaa oli ihan asiallinen jäbä duunivuorossa. Nytten sitten hänen mukaansa ei oo tuota mun lähetystä "tulli ottanut haltuun". Lupasi soitella takaisin kohta ja selvitellä asiaa. Mitäköhän vittua oikeesti? Joku vieny vaan sen paketin röyhkeesti himaansa tai jotain? :D Tää alkaa toisaalta menemään tavallaan ihan hauskaksi jutuksi, on niin mielenkiintosta jo ettei ees ota päähän niin älyttömästi.

EDIT: Nyt soitti sama jätkä ja sano että kyllä ne sittenkin on toimitettu sinne laboratorioon "JATKOTUTKIMUKSIIN". Eli ei tässä mitään niin jännää ollutkaan. Sanoi vaan että siellä on niillä ruuhkaa ja ottaavat sitten muhun yhteyttä kun sieltä laboratoriosta alkaa tuloksia tulemaan. On tääkin sirkusta kyllä. :)

On kyllä. Mitään muuta vaikutusta en itse huomannut kun, että meni vatsa sekaisin pari kertaa. Onneksi ei tarvinnut maksaa mitään noista. Muuten olis vituttanut.

about 8viikkoa cla:ta ja 2 viikkoa oxyeliteä takana, niin nyt viimesen kahden viikon aikana ruvennu rasva näkyvästi palamaan. en tiedä sitten onko cla:lla osuutta asiaan. Oxyt ainakin helpottanut älyttömästi elämään pienemmällä kalorimäärällä.

MusclePharm Assault, Raspberry Lemonade
Beta-alanin
Creatine Mono.
Manninen CitruPure

Tällä setillä aijon itse mennä seuraavat treeniviikot. Valmistan "jatkettua" Assaultia beta-alaniilla, kreatiinilla ja sitrulliinimalaatilla.

Kyse on tuosta Alpha - T2 ollut tullissa viimeiset 1.5kk ja nyt vihdoin saapui kirje että tutkimuksiin on menossa..ja epälevät joksikin johdannaiseksi? Onko tuossa muka jtn laitonta? On kyllä sellasta veivaamista.. Jos nyt joku fiksu ihminen voisi kertoa onko tuossa muka jtn miksi jäisi tulliin? Tulenko saaman napit itselleni ? Tai voiko jopa sakkoja odottaa ?

Kun tilasin en todellakaan odottanut, että voisi edes jäädä tulliin..Englannista tilasin.

Kokemuksia Advantra Z:sta?Kuulemma "efedriini ilman sivuvaikutuksia".Ostin uuden PWO:n ja siinä on tota.
Anyone?Tuktin vähän asiaa, niin vaikuttaa pelkästään B3-reseptoriin (joka parantaa termogeneesiä), kun taas efedriini vaikuttaa B1, B2, B3- reseptoreihin (Kun se vaikuttaa B1 & B2 reseptoreihin, verenpaine ja syke nousee). Eli toimii periaatteessa ihan samanlailla, kuin efedriini, mutta ilman sivuvaikutuksia?Yritin etsiä arvosteluja netistä, niin ei löytynyt...Onko kukaan kokeillut?

E: Ja kuulemma Advantra Z (Bitter Orange Extract) on tehokkaampaa kuin efedriini :wtf:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyse on tuosta Alpha - T2 ollut tullissa viimeiset 1.5kk ja nyt vihdoin saapui kirje että tutkimuksiin on menossa..ja epälevät joksikin johdannaiseksi? Onko tuossa muka jtn laitonta? On kyllä sellasta veivaamista.. Jos nyt joku fiksu ihminen voisi kertoa onko tuossa muka jtn miksi jäisi tulliin? Tulenko saaman napit itselleni ? Tai voiko jopa sakkoja odottaa ?

Kun tilasin en todellakaan odottanut, että voisi edes jäädä tulliin..Englannista tilasin.

Sama homma kun mulla, ei tossa ole yhtään mitään laitonta sen tuoteselosteen perusteella. Voi olla etteivät ne niitä nappeja suostu helpolla ees toimittamaan, noista ei tiedä. Jos jotain helvetin sakkoja vielä aletaan tarjoomaan, niin ei missään nimessä kannata mun mielestä suostua, vaikka ne jonkun labratestin perusteella joksikin johdannaiseksi saisikin väännettyä. Suoranaisesti noita aineita sen sisällä ei ole Suomessa kielletty, niin ei siitä myöskään pidä alkaa mitään lääkeainerikosta ottamaan niskoilleen. Vertaisin itse hommaa siihen että tilaisin pizzan ja kebabkuski palailisi sattumaratsiassa poliiseille ja sillä ois pilveä piilotettu mun pizzakoteloon. Seuraavaksi Miliisi tulisi kotiin ja mua syytettäis huumausainerikoksesta, vaikka tilasin kinkkupizzan masennusta helpottamaan. Ei pidä kaikenlaiseen mielivaltaan täysin alistua. ;)

Kertokaas sitten kun teille tulee T-2 ja Eraset jos nyt semmosia tilasitte ni labrasta ja millä tuloksilla niin tietää, et uskaltaako niit roudaa täältä jenkeistä syksyllä matkalaukussa... Niidenhän pitäis olla kaikella tapaa laillisia, niitähän myydän EU-alueella UK:ssa, mutta ei Suomessa. En tiedä miten haistapaska-asenteella ne tullissa noita kattoo, mut en haluais ottaa pienintäkään riskiä syksyllä.

Kertokaas sitten kun teille tulee T-2 ja Eraset jos nyt semmosia tilasitte ni labrasta ja millä tuloksilla niin tietää, et uskaltaako niit roudaa täältä jenkeistä syksyllä matkalaukussa... Niidenhän pitäis olla kaikella tapaa laillisia, niitähän myydän EU-alueella UK:ssa, mutta ei Suomessa. En tiedä miten haistapaska-asenteella ne tullissa noita kattoo, mut en haluais ottaa pienintäkään riskiä syksyllä.

Kerrotaan enemmän sitten kun tiedetään. On tosiaan ihan briteissä, saksassa, puolassa ja sveduissa ainakin kaupassa myynnissä, eikä myöskään löydy Suomen lääkeainelistalta nuo tuotteen ainesosat. Saa nyt nähdä, mutta jotenkin tuntuu siltä että asenne on: "Tutkitaan, tutkitaan, pakko tästä on jotain kiellettyä keksiä".

Päätin nyt kokeilla tota Star Nutritionin tehonlisääjä ja mietin et mites toi kreatiinin käyttä sen kanssa. Oon tähä asti ollut kuurilla ja nyt tuli mieleen, että tuleek kreatiinia otettua nyt liikaa kun sitä tossa tehonlisääjässäkin on? Vaikka ei sitä mitään hirveitä määriä tossa Beastissä olekkaan...

Anyone?Tuktin vähän asiaa, niin vaikuttaa pelkästään B3-reseptoriin (joka parantaa termogeneesiä), kun taas efedriini vaikuttaa B1, B2, B3- reseptoreihin (Kun se vaikuttaa B1 & B2 reseptoreihin, verenpaine ja syke nousee). Eli toimii periaatteessa ihan samanlailla, kuin efedriini, mutta ilman sivuvaikutuksia?Yritin etsiä arvosteluja netistä, niin ei löytynyt...Onko kukaan kokeillut?

E: Ja kuulemma Advantra Z (Bitter Orange Extract) on tehokkaampaa kuin efedriini :wtf:
Missä PWO:ssa tollasta ihmeainetta on? Kuulostaa kyllä mielenkiintoselta.

Advantra-Z is made from the extract of citrus aurantium, also known as the Chinese herb bitter orange.

Kyllähän tuota on monissa tuotteissa. Eri nimillä vaan.

Vaikuttava aine synephrine mistä kyse.

E: ''synefriini??''

Synefriiniähän se. Paskapuhetta että toimis edes lähes yhtä hyvin kuin efedriini. Itselle ainakin koko synefriini oli ihan täysin rahan polttamista. Voihan sitä joku nerokas mainosmies aina markkinoida vaikka millä puheilla tuotteitaan, mutta aina ei kuitenkaan niihin kannattaisi ihan sokeesti uskoa. Ja "kuulemma tehokkaaampaa kuin efedriini" on kýllä ainakin legendaa parhaasta päästä, kun ei noita voi teholtaan edes vakavalla naamalla oikein vertailla keskenään. Jokainenhan tietysti ostaa placeboa rahoillaan niin paljon kun haluaa, mut itse en ainakaan omien kokemusten perusteella noihin hirveesti sijoittaisi. ;)

Iforce - Dexaprine

Varmaan ainoa oikeasti pitkävaikutteinen tuote. Todella hyvä varsinkin kouluun ja töihin. Vaikutus kestää noin 8h :cool: Plussaa myös erittäin euforinen olo ja vie näläntunteen täydellisesti ainakin 8 tunniksi. (Täydellinen tuote IF-ruokavalion kylkeen) :)

http://www.iforcenutrition.com/dexaprine.asp

Anabolicmindsilta:
" Took my first dose of Dexaprine this morning, all I gotta say is holy shiz. Generally I am pretty stim tolerant, and I hadn't eaten in almost 24 hrs when I took it but DAMN. Appetite suppression even after not eating for so long shocked me. Energy is a 10/10, feeling like a crackhead. Can't speak for fat loss yet by any means though. Definitely a powerful stim though. Good work iforce"

Synefriiniähän se. Paskapuhetta että toimis edes lähes yhtä hyvin kuin efedriini. Itselle ainakin koko synefriini oli ihan täysin rahan polttamista. Voihan sitä joku nerokas mainosmies aina markkinoida vaikka millä puheilla tuotteitaan, mutta aina ei kuitenkaan niihin kannattaisi ihan sokeesti uskoa. Ja "kuulemma tehokkaaampaa kuin efedriini" on kýllä ainakin legendaa parhaasta päästä, kun ei noita voi teholtaan edes vakavalla naamalla oikein vertailla keskenään. Jokainenhan tietysti ostaa placeboa rahoillaan niin paljon kun haluaa, mut itse en ainakaan omien kokemusten perusteella noihin hirveesti sijoittaisi. ;)
Kyllä synefriini ainakin täällä potki. Ei tosin puhettakaan, että olisi lähellä efen tehoa, kuten sanoitkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom