Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nojoo kemiallisesti samoja aineita kun yohimbinessa, mutta kyseessä kumminki eri aine. ei nyt luulisi tuon takia jäämään kiinni..
Ps, Miksi et soita sinne tulliin ja kysy, että missä mun kamat on. Itse en ainakaa noin kauaa odottelisi.
Topicin läpi selailtuani laitoin putelin Oxyeliteä tulemaan. Saa nähdä miten pelittää, kun porukka sitä aikalailla kehunut. Parempi ois olla perse säikeillä näitten vikojen dieettiviikkojen jälkeen.
Heittäkääpäs tärkeimmät lisäaineet/aminohapot/buusterit mistä on jotain hyötyä treeneihin.
Nämä nyt ainakin vissiin todettu tärkeiksi?
Kreatiini
Beta-alaniini
BCAA
L-glutamiini
L-arginine
Kofeiini + tauriini
Puuttuuko vielä jotain tai onko tossa listassa jotain turhaa? Syön omega-3 tabuja ja käytän palautusjuomaa.
Kahden edellisen viikon ajan on ollut puhti pois eli ne pari viimeistä toistoa jää tekemättä.
Olen siis tekemässä tilausta tässä parin päivän sisään ja siihen nyt tarvitsisin jeesiä.
Heittäkääpäs tärkeimmät lisäaineet/aminohapot/buusterit mistä on jotain hyötyä treeneihin.
Nämä nyt ainakin vissiin todettu tärkeiksi?
Kreatiini
Beta-alaniini
BCAA
L-glutamiini
L-arginine
Kofeiini + tauriini
Puuttuuko vielä jotain tai onko tossa listassa jotain turhaa? Syön omega-3 tabuja ja käytän palautusjuomaa.
Kahden edellisen viikon ajan on ollut puhti pois eli ne pari viimeistä toistoa jää tekemättä.
Olen siis tekemässä tilausta tässä parin päivän sisään ja siihen nyt tarvitsisin jeesiä.
No mulla tosiaan ollu 29.2 asti nuo alpha t2:set tuolla ulkomaan terminaalissa.
Otetaan nyt tähän vielä sen verran kiinni, että nyt varmistui että tullissa ovat jumissa ja vielä ainakin 1kk ajan..Että näin..Sanokaa viisaammat että kyllähän tuo Alpha-t2 (pes) on täysin laillista kamaa!?
"Hi
Sorry to hear that. I have no idea why it's been seized and there's
certainly nothing illegal in it! They shouldn't even be allowed to open
it!
This sounds very suspcicious to me. I would demand to know why it has been
seized. Maybe they've got it confused with something else. At the very
least they should either send it once it's confirmed to be legal, or
return it to us.
I would keep at them to find out why and make sure they don't fob you off.
Any problems, please let me know"