SUPERCARB 1kg -40%

Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

Mun nöyrä mielipide on, että noita valmiita PWO-tuotteita ei ole mitään järkeä ostaa. Osta mieluummin toimiviksi todettuja raaka-aineita suoraan (vaikka MyProteinilta) ja lisää niitä oikea määrä esim. protskun sekaan. Silloin pystyt kontrolloimaan että annoksessa on oikeasti se tarvittava määrä ja tulee paljon halvemmaksi kun leikkaat sen välimiehen siitä pois.

Jos haluaa käyttää vähän enemmän staffia ennen treeniä niin alkaa olla rasittavaa laittaa kaikkea erikseen. Toki tulee halvemmaksi.
Esim.
1. Sitrulliinimalaattia
2. Beta-alaniinia
3. Kreatiinia
4. L-karnitiinia
5. L-tyrosiinia
6. Kofeiinia
7. EAA

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Jos haluaa käyttää vähän enemmän staffia ennen treeniä niin alkaa olla rasittavaa laittaa kaikkea erikseen. Toki tulee halvemmaksi.
Esim.
1. Sitrulliinimalaattia
2. Beta-alaniinia
3. Kreatiinia
4. L-karnitiinia
5. L-tyrosiinia
6. Kofeiinia
7. EAA
Pointti on siinä, että nämä tuotteet ovat sekä kalliita että todennäköisesti tehottomia, koska ainesten määrät ovat naurettavan alhaisia.

Esim. kreatiinin, beeta-alaniinin ja sitrulliinimalaatin toimiviksi määriksi on todettu sellaiset 3, 5 ja 6-8 grammaa. mutta noista kalliista kiiltävistä paketeista saa annoksessa gramman tai kaks kutakin.

Pointti on siinä, että nämä tuotteet ovat sekä kalliita että todennäköisesti tehottomia, koska ainesten määrät ovat naurettavan alhaisia.

Esim. kreatiinin, beeta-alaniinin ja sitrulliinimalaatin toimiviksi määriksi on todettu sellaiset 3, 5 ja 6-8 grammaa. mutta noista kalliista kiiltävistä paketeista saa annoksessa gramman tai kaks kutakin.

Useimmiten totta.
Paitsi Lidlin Sportyfeel Pre-Workout Boost.
https://www.sportyfeel.fi/tuotteet/pre-workout-boost-latausjuoma

Suositeltu Annos maksaa 1,35 €. Täysin päällikkö hinta/laatu valmiiksi sekoitukseksi.

Suositeltu vuorokausiannos (26,7 g) sisältää:

C-vitamiinia 500 mg
Niasiinia 20 mg
B6-vitamiinia 8,3 mg
B12-vitamiinia 5 μg
L-sitrulliinimalaattia 7000 mg
Beta-alaniinia 5000 mg
Kreatiinimonohydraattia 4000 mg

josta kreatiinia 3480 mg
L-tyrosiinia 2000 mg
L-karnitiinitartraattia 1500 mg
L-arginiini-alfaketoglutaraattia 1500 mg
L-lysiiniä 800 mg
Tauriinia 985 mg
Kalsiumhydroksimetyylibutyraattia (HMB) 500 mg
Ruusujuuriuute 300 mg
Kofeiinia 120 mg

Useimmiten totta.
Paitsi Lidlin Sportyfeel Pre-Workout Boost.
https://www.sportyfeel.fi/tuotteet/pre-workout-boost-latausjuoma

Suositeltu Annos maksaa 1,35 €. Täysin päällikkö hinta/laatu valmiiksi sekoitukseksi.

Suositeltu vuorokausiannos (26,7 g) sisältää:

C-vitamiinia 500 mg
Niasiinia 20 mg
B6-vitamiinia 8,3 mg
B12-vitamiinia 5 μg
L-sitrulliinimalaattia 7000 mg
Beta-alaniinia 5000 mg
Kreatiinimonohydraattia 4000 mg

josta kreatiinia 3480 mg
L-tyrosiinia 2000 mg
L-karnitiinitartraattia 1500 mg
L-arginiini-alfaketoglutaraattia 1500 mg
L-lysiiniä 800 mg
Tauriinia 985 mg
Kalsiumhydroksimetyylibutyraattia (HMB) 500 mg
Ruusujuuriuute 300 mg
Kofeiinia 120 mg

Joo, hyvältä näyttää nuo määrät (paitsi HMB), eikä hintakaan ole tosiaan paha.

Laskin mitä oma vuorokausiannokseni – kreatiini (3 g), CM (8 g), B-A (5 g), HMB (3 g) – maksaa, ja se oli 0,41 €. Eihän tuo vajaa euro päivässä ole paljon siitä, että ei tarvitse itse aineita shakeriin lisäillä, mutta enköhän mä jatkossakin jaksa sen tehdä itse.:puntti:

Itsekin ostan erikseen mm. edeltä jo mainittuja aineksia ja sekoittelen itse. Niiden lisäksi kuitenkin menee näin dieetillä jotain stimulantti pwota. Inzane tai Attitude v2.

Erikseen hmb, kreatiini, citrulliinimalaatti, beta-alaniini yms ja ennen treeniä kaveriksi esim thermocut niin saa karnitiinit, kofeiinit ja teacriinit :) Tuohon koktailiin yleensä vähän maustettua bcaa kaveriksi niin ei ihan sukkamehulta maistu:) hyvin toimii eikä tuu turhia simulantteja häiritteen unia

Vihreä tee uute toimii ainakin mulla hyvin, polttaa rasvaa ja ennen treeniä antaa ehkä pienen boostin.Otan Leaderin uutetta 500mg, yhden pillerin päivässä, puolet suositellusta määrästä, aluksi otin kaksi mutta luin sittemmin bodauslehdistä että suuret määrät ovat olleet epäterveellisiä, nostanut maksa arvoja yms.Tyks:n ylilääkäri Jan Sundell joka bodaa on sanonut samaa.Oon huomannut että pienemmälläkin määrällä saa hyvin rasvaa poltettua varsinkin kun ottaa aina ennen treeniä tai pyörälenkkiä välipäivänä.

Onpas yllättävän hyvää tavaraa toi Lidlin boosteri, vaikka kofeiinin määrä on alhaisempi kuin muissa pwo-tuotteissa joita oon käyttänyt. Tosi hyvin lisääntyi energia ja treeneissä riitti tehoja.

Pitääkin käydä Lidlissä, kaapissa on jo Attitude V2:ta ja Inzanea. Noilla ainakin saa säkki- ja lihaskuntotreeniin kunnon raivon päälle.

Toi Lidlin jauho on ainakin etiketin mukaan bueno. Ihan sama miltä maistuu, testaan ehdottomasti.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Lidlin pulveri testattu. Maku ihan ok. En tyypillisesti käytä PWO-tuotteita, joten paha verrata makua muihin tuotteisiin.

Tarkoitus on napata tuota ennen viikonlopuille ajoittuvia treenejä. Tuolloin treenit ovat yleensä aikaisemmin päivällä ja sen takia joskus hieman unisia. Arkisin työpäivän jälkeen treeneissä riittää tehoa enkä kofeiiniherkkänä halua riskeerata yöunia.

Luin joltain toiselta foorumilta, miten porukka saanut huonon olon ja meinanneet oksentaa juodessa. WTF. Ihan normaalilta sitruksen makuiselta litkulta maistuu, eikä tietääkseni mun makuaisti ole ihan paska. Laitan vettä reiluummin kuin ohjeessa sanotaan, koska haluan, että on mitä juodakki. :D

Onpas yllättävän hyvää tavaraa toi Lidlin boosteri, vaikka kofeiinin määrä on alhaisempi kuin muissa pwo-tuotteissa joita oon käyttänyt. Tosi hyvin lisääntyi energia ja treeneissä riitti tehoja.

Kofeiinia on onneksi erittäin helppo ottaa tabuista lisää jos kokee tarvitsevansa eikä maksa mitään. YO-apteekista 5c/kpl 100 mg tabut ja Myprotskulta tarjouksesta riippuen 4-5c/kpl 200 mg tabut.

Kofeiinia on onneksi erittäin helppo ottaa tabuista lisää jos kokee tarvitsevansa eikä maksa mitään. YO-apteekista 5c/kpl 100 mg tabut ja Myprotskulta tarjouksesta riippuen 4-5c/kpl 200 mg tabut.

Toki, itselläni kulkee aina laukussa kofeiinitablettipurkki mukana, en oo nyt vuosiin tarvinnut, mutta eilen otin yhden Lidlin boosterin lisäksi, jolloin tuli se 200 mg, joka potkii kovaa. :D Muutoin välttelen kofeiinia, käytän vain ennen treeniä. Ja toki jos on nukahtaa pystyyn!

Itse ostin L-tyrosiinia testiin kun luin että kofeiinin kanssa olisi varsin hyvä piristys/focus boosteri.

Pari kertaa käyttänyt nyt 3g l-tyrosiinia ja 200 mg kofeiinia. Kyllä tuo tyrosiini tuntuu antavan lisäpiristystä verrattuna pelkkään kofeiiniin. Toimivan tuntuinen homma.

Voi ny saatana tuli muuttoa tehdessä eteen fitnesstukun lehtinen 9/12. Oli pakko vilasta ennen kuin heitin jätesäkkiin, silmiin pisti tai oikeastaan just niitten kahden hintoja piruuttani tsekkasin. Niin craze reilu 40€ ja jack3d 24.9€ siis voi.ny saatana, miettikää jos niitä sais vielä suomesta, crazee ei käsittääkseni ole saanut mistään senkoommin kun se silloin kosahti jenkeissä. Ne teki pikku tiliä joilla sitä oli jemmasa, siitä maksettiin ympäri maailmaa aivan levottomia hintoja. Kyllähän mä katkera olin kun nää 2 vedettiin markkinoilta, muistot jäi, oi niitä aikoja.

Voi ny saatana tuli muuttoa tehdessä eteen fitnesstukun lehtinen 9/12. Oli pakko vilasta ennen kuin heitin jätesäkkiin, silmiin pisti tai oikeastaan just niitten kahden hintoja piruuttani tsekkasin. Niin craze reilu 40€ ja jack3d 24.9€ siis voi.ny saatana, miettikää jos niitä sais vielä suomesta, crazee ei käsittääkseni ole saanut mistään senkoommin kun se silloin kosahti jenkeissä. Ne teki pikku tiliä joilla sitä oli jemmasa, siitä maksettiin ympäri maailmaa aivan levottomia hintoja. Kyllähän mä katkera olin kun nää 2 vedettiin markkinoilta, muistot jäi, oi niitä aikoja.

Ei noita tarvitse mihinkään. Kofeiini + tyrosiini riittää piristykseksi. Itsekkin vetänyt kyllä DMAA:t ja DMBA:t eikä ole ikävä yhtään.

Viimeksi muokattu:
Tuli sitten raotettua lompakkoa enemmän ja tilasin purkillisen 5% Nutritionin 51/50:a. Maanantaina sitten pääsee testaamaan onko tuosta lidlin boosterin korvaajaksi.

Ite oon niin tykästynyt tuohon Lidlin boosteriin enkä oo parempaa löytäny, terästän sen aina yhdellä kofunapilla lisäksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom