Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vaikuttaako teillä nämä boosterit nukkumiseen? Oon viime aikoina heräilly keskellä yötä. Pitää varmaan kokeilla vähän aikaa ilman Jack3dia tai vetää vain yksi mitallinen ennen treenejä. Salilla oon käyny viiden aikoihin.

Vaikuttaa. Jos otan M.R.1:stä 16.30-17, niin herään 02.30-03.00. Tosin yleensä treenaan aamusta, niin tällöin ei ole ollut nukkumisen kanssa ongelmia.

Vaikuttaa. Jos otan M.R.1:stä 16.30-17, niin herään 02.30-03.00. Tosin yleensä treenaan aamusta, niin tällöin ei ole ollut nukkumisen kanssa ongelmia.

1.M.R vie mulla unet aika pahasti, jos vähänkään liian myöhään ottaa. Jos vaikka otan 7 illalla, saattaa kestää 4 asti aamulla ennen kuin uni tulee.
Jos reenaan aamupäivällä nii sitte ei tota ongelmaa tule.

Ajattelin itse kokeilla näitä uusia tuotteita puolen vuoden "tehonlisääjien" syömättömyyden jälkeen. Potkiiks nää paremmin ku skipin aktivaattori , kellää tietoo?

Ajattelin nyt pahuuttani kokeilla jotain rasvanpolttovalmistetta. Kertokaa nyt joku oikeasti "hyvä" tuote. Tuote saisi mielellään maksaa maksimissaan 50e.

Moikkelis!

Onko hintatasollisesti ihan sama mistä tilaa OxyElite Pro:ta? Ja onko joku OIKEASTI todennut, että toimii? (luki esim. edellisellä sivulla :) )

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Suoralla suomennoksella sain tosta dieettivalmisteen :D

Diet = ruokavalio. Sana ei itsessään viittaa laihikseen tms. vaan se saa sen merkityksen lähenne kontekstin kautta.

"Definition of DIETARY SUPPLEMENT
: a product taken orally that contains one or more ingredients (as vitamins or amino acids) that are intended to supplement one's diet and are not considered food "

"Definition of DIET
1
a : food and drink regularly provided or consumed b : habitual nourishment c : the kind and amount of food prescribed for a person or animal for a special reason d : a regimen of eating and drinking sparingly so as to reduce one's weight <going on a diet>
2
: something provided or experienced repeatedly <a diet of Broadway shows and nightclubs — Frederick Wyatt> "

Lähde: http://www.merriam-webster.com/dictionary

:D:D:D

Lipo6x purkki popsittu enkä huomannut yhtikäs mitään vaikutusta, paino putos perus tahtiin kuin ilman mitään rasvanpolttotuotteita, en suosittele...

Jack3d ei tosiaan ole mikään rasvanpolttovalmiste, vaan tehokas treeenibuusteri. Oxyelite toimii hyvin rasvanpolttoon kunhan mennään luonnollisesti -kaloreilla. Itellä lähti 6kg kuukaudessa.

Ne on varmaa läpällä vaan kirjottanu purkkiin dietary supplement.

Dude.. "dietary supplement" on Suomeksi lisäravinne.

Edit. Oho en ollu refreshannu sivua ja en huomannu, että toi todettiinki jo tossa aikasemmin.

Mutta kyllä mä jokatapauksessa ajattelin käyttää jack3dia dieetilläkin, nostaa itellä leposykettä helvetisti ja rasvanpolttosyke vaatii kuntopyörällä jack3din jälkeen minuutin polkemista :) Auttaa myös kyllä jaksamaan tuo aine. Mutjoo toi dietary supplement meni oman tietämättömyyden piikkiin, myönnän virheeni

Paras tehonlisääjä on synerfine.

Suositut

Back
Ylös Bottom