Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kenelläkään kokemusta Levrone Formulasta?

Toinen purkki nyt menossa...ihan ok kamaa, mutta eihän tätä nyt cräkiin tai esim jackediin voi verrata. Laitan tohon vielä beta-alaninin ja otan thermonappia kylkeen niin tulee ihan mukavat vedot, lämmöt ja hyvä keskittyminen treeniin. Itse en tykkää tollasista geraniumia sisältävistä tuotteista, kun tekee liiän levottoman olon ja kreatiiini taas kerää nestettä mulla. Tämän takia aika vähissä vaihtoehdot boostereiden suhteen, eli tällä mennään kun tuntuu kuitenkin toimivan...makuna: Full blown berry= maistuu mansikka sorbetille.

Posti toi eilen purkin OxyElite Pro:ta ja otin sen samantien testiin vetämällä yhden napin ennen eilistä iltalenkkiä (klo 8 aikoihin, edellisestä ruokailusta n. 8h). Tuo OxyElite veti ihan hillittömän palelun päälle, lenkin jälkeinen kuuma suihkukaan ei auttanut ja sängyssä tuli valvottua peiton alla palellen ja hikoillen aamuyölle, ennenkuin olo helpottui ja sai nukuttua. Vedin sitten tänä aamuna toisen napin ja taas meni joku 6h töissä palellen ja hikoillen vaikka olin tuohon varautunut ja pistin puvuntakin + pitkähihaisen kauluspaidan. Muutenkin tuosta tuli aika huono olo, eikä lounas oikein maistunut, toivottavasti nuo sivarit ajan kanssa helpottaisivat, nyt tuntui aivan samalle, kuin olisi ollu 38 asteen kuumeessa duunissa....

Voihan se olla et oot tullut ihan muuten vaan kipeeks.Mulla 2 kapseli piristi miedosti,ei muuta.

aikaset aamutreenit pyörii paljon paremmin dieetillä oxyeliten kanssa, kuin bulkilla ja ilman. Laihtunutkin oon ja lantio kaventunut huomattavasti mutta niinhän sitä on dieetillä tapana joten paha sanoa onko oxyllä ollut osuutta asiaan :david: en välttämättä tällä hinnalla ostaisi toista purkkia jollei tässä nyt tapahdu jotain mullistavaa loppupurkin aikana. Mitään sivareita tosta ei ole tullut. Janottaa kyllä enemmän mutta sehän on vaan hyvä niin tulee sitä vettäkin juotua

Posti toi eilen purkin OxyElite Pro:ta ja otin sen samantien testiin vetämällä yhden napin ennen eilistä iltalenkkiä (klo 8 aikoihin, edellisestä ruokailusta n. 8h). Tuo OxyElite veti ihan hillittömän palelun päälle, lenkin jälkeinen kuuma suihkukaan ei auttanut ja sängyssä tuli valvottua peiton alla palellen ja hikoillen aamuyölle, ennenkuin olo helpottui ja sai nukuttua. Vedin sitten tänä aamuna toisen napin ja taas meni joku 6h töissä palellen ja hikoillen vaikka olin tuohon varautunut ja pistin puvuntakin + pitkähihaisen kauluspaidan. Muutenkin tuosta tuli aika huono olo, eikä lounas oikein maistunut, toivottavasti nuo sivarit ajan kanssa helpottaisivat, nyt tuntui aivan samalle, kuin olisi ollu 38 asteen kuumeessa duunissa....

Sen siitä saa kun pamauttaa sen ensimmäisen nappinsa klo 20 ;). Tuskin olisi järkevää juoda kuppi kahvia tuohon aikaan? 100mg kofeiinia on yhdessä kapselissa eli saman verran kuin kahvikupissa. Ensimmäisellä kerralla kuitenkin on tarkoitus saada selville toleranssi, joten olisi kannattanut toimia purkin ohjeiden mukaan ja naukata ensimmäinen kapseli tyhjään vatsaan aamulla esim. viikonloppupäivänä, jolloin ei työtkään pääsisi kärsimään mahdollisista sivuvaikutuksista. Palelu tosin on kummallinen ilmiö. Kilpirauhasen toiminnan kiihtymisen pitäisi aiheuttaa päinvastainen ilmiö. Ehkä olet kipeeksi tulossa kuten joku jo taisi pohtiakin? Oxyn omat foorumit ovat tosin täynnä posteja, joissa kerrotaan kylmistä väreistä ja hikoilusta. Kunnollista vastausta ei kukaan oikein osannut antaa. Käytätkö muita valmisteita tai lääkkeitä samaan aikaan? Vaikuttaa siltä, että vilinväristykset ovat aika yleinen sivuvaikutus, mutta huonohan se on jos se yöunet vie. Itse en klo 17 jälkeen ole koskaan ottanut enää kapselia. Huono olo voi hyvinkin tulla ensimmäisillä kerroilla ja "jitters" eli tärinät ovat yleisiä, samoin kofeiini voi aiheuttaa tykytyksiä, jos korkeisiin kofeiinimääriin ei ole tottunut. Etova olo ei ole itse tarkoitus, mutta ruokahalua laskeva vaikutus Oxyllä selkeästi on ja itse pidän sitä positiivisena seikkana. Uskoisin silti, että oireesi helpottuvat parin viikon sisällä.

Testaan tällä hetkellä jaskaa pätkäpaaston apuna. Vedän yhden mitallisen jaskaa ja yhden kofutabun 3x paaston aikana 3-4 tunnin välein. Ekan päivän fiilikset on, et ihan hyvin tuntuu toimivan. Rasvan palamisesta vielä paha sanoo, kun nesteet hyppii näin alkuun vielä niin paljon, mut parin viikon päästä näkee jo, et tuottaako tää tulosta.

Sen siitä saa kun pamauttaa sen ensimmäisen nappinsa klo 20 ;). Tuskin olisi järkevää juoda kuppi kahvia tuohon aikaan? 100mg kofeiinia on yhdessä kapselissa eli saman verran kuin kahvikupissa. Ensimmäisellä kerralla kuitenkin on tarkoitus saada selville toleranssi, joten olisi kannattanut toimia purkin ohjeiden mukaan ja naukata ensimmäinen kapseli tyhjään vatsaan aamulla esim. viikonloppupäivänä, jolloin ei työtkään pääsisi kärsimään mahdollisista sivuvaikutuksista. Palelu tosin on kummallinen ilmiö. Kilpirauhasen toiminnan kiihtymisen pitäisi aiheuttaa päinvastainen ilmiö. Ehkä olet kipeeksi tulossa kuten joku jo taisi pohtiakin? Oxyn omat foorumit ovat tosin täynnä posteja, joissa kerrotaan kylmistä väreistä ja hikoilusta. Kunnollista vastausta ei kukaan oikein osannut antaa. Käytätkö muita valmisteita tai lääkkeitä samaan aikaan? Vaikuttaa siltä, että vilinväristykset ovat aika yleinen sivuvaikutus, mutta huonohan se on jos se yöunet vie. Itse en klo 17 jälkeen ole koskaan ottanut enää kapselia. Huono olo voi hyvinkin tulla ensimmäisillä kerroilla ja "jitters" eli tärinät ovat yleisiä, samoin kofeiini voi aiheuttaa tykytyksiä, jos korkeisiin kofeiinimääriin ei ole tottunut. Etova olo ei ole itse tarkoitus, mutta ruokahalua laskeva vaikutus Oxyllä selkeästi on ja itse pidän sitä positiivisena seikkana. Uskoisin silti, että oireesi helpottuvat parin viikon sisällä.

Kofeiiniin mulla löytyy kyllä vähäsen toleranssia, ettei pelkkä kofeiini olisi noin myöhään valvottanut. En ole kyllä kipeäksikään tullut, vedin eilen jalkatreenin ja tänään vajaan tunnin kevyen aamulenkin ihan ok. Tosin tänä aamuna ottamani OxyElite ei ole tuonut enää yhtä pahoja sivareita, ehkä ihan vähän normaalia viileämpi olo, mutta ei enää oikeaa palelua eikä pahaa oloa, eli taisi olla vain jotain tottumattomuutta ko. valmisteeseen :)

Edit: otin tosiaan silloin illalla Oxyn kanssa myös yhden annoksen Jack3D:tä joten niiden yhteisvaikutus olisi voinut ehkä aiheuttaa nuo pahemmat sivarit, ehkä sitten taas seuraavan aamun sivarit tuli siitä että oli vain 12h edellisen napin ottamisesta? Mitään lääkkeitä en käytä, vain kreatiinia, beta-alaniinia ja vitamiineja.

aikaset aamutreenit pyörii paljon paremmin dieetillä oxyeliten kanssa, kuin bulkilla ja ilman. Laihtunutkin oon ja lantio kaventunut huomattavasti mutta niinhän sitä on dieetillä tapana joten paha sanoa onko oxyllä ollut osuutta asiaan :david: en välttämättä tällä hinnalla ostaisi toista purkkia jollei tässä nyt tapahdu jotain mullistavaa loppupurkin aikana. Mitään sivareita tosta ei ole tullut. Janottaa kyllä enemmän mutta sehän on vaan hyvä niin tulee sitä vettäkin juotua

Joo ei se munkaan mielestä hintansa arvonen ole mut kyl se vähän antaa potkua.

Kofeiiniin mulla löytyy kyllä vähäsen toleranssia, ettei pelkkä kofeiini olisi noin myöhään valvottanut. En ole kyllä kipeäksikään tullut, vedin eilen jalkatreenin ja tänään vajaan tunnin kevyen aamulenkin ihan ok. Tosin tänä aamuna ottamani OxyElite ei ole tuonut enää yhtä pahoja sivareita, ehkä ihan vähän normaalia viileämpi olo, mutta ei enää oikeaa palelua eikä pahaa oloa, eli taisi olla vain jotain tottumattomuutta ko. valmisteeseen :)

Edit: otin tosiaan silloin illalla Oxyn kanssa myös yhden annoksen Jack3D:tä joten niiden yhteisvaikutus olisi voinut ehkä aiheuttaa nuo pahemmat sivarit, ehkä sitten taas seuraavan aamun sivarit tuli siitä että oli vain 12h edellisen napin ottamisesta? Mitään lääkkeitä en käytä, vain kreatiinia, beta-alaniinia ja vitamiineja.

Juu vaikuttanee siltä, että pikkuhiljaa totut valmisteeseen. Itsellä tuli parina ekana päivänä satunnaisesti eriskummallinen olo, mutta sellaisesta ei ole enää tietoakaan (toinen purkki menossa). Beta-alaniinia käytän myös itse mutten kreatiina, muuten kuin palautusjuomassa, jossa sitä on valmiiksi. Ja voipi olla, että aamusivarisi johtuivat juurikin tuosta edellisillan toleranssikokeilusta, jos annosten välissä oli vain 12h. Itellä menee aikalailla viiminen nappi suuhun klo 15-16 ja uudet 2 vasta seuraavana aamuna klo 7-10 välillä.

Pakko liittyä Crack bandwagoniin ja tulla ylistämään tänne.

Eilen tuli avattua purkki ja 2 mitallista otettua. Ojentajatreenin jälkeen oli vaikeuksia siirtyä hauiksiin kun tuntui että ojentajat on 'tiellä'. Eli pumppi ainakin ihan eri luokkaa kuin muilla joita olen käyttänyt (Jacked, noxplode ja black powder).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
oisko kellään kokemuksia seuraavista rasvanpolttajista. Stacker-2 Black Burn ja Stacker 7-Phenylstack ??

Stacker-2 Black Burn, ostin kun halvalla sain... vaikea sanoa mitään kun en ole kuin kokeillut että tuleeko mitään "oireita". Olis pitäny ehkä tarkemmin katsoa tuon kofeiini määrää.. 300mg/annos ja annoksia suositellaan 2-3 vetämään päivässä!! Hiukka liikaa minusta..

Jeespoks, Crackia on kans pakko hehkutella. Toimii ainakin ittellä todella hyvin. Jakso ja jakso, vähän ku joku duracellpupu.

Mitä tohon BlackBurniin tulee, niin eilen alotin itte kokeilemaan kyseistä tuotetta. Saa nähä kuin toimii, veikkaan että ei erikoisemmin.

Sain fitnesstukusta kaupan päälle purkin Kre-Alkalynia, ja otin n. 30 minuuttia ennen viime treeniä 2 kapselia, enkä huomannut mitään vaikutusta.
Pitääkö nuo ottaa tyhjään mahaan? Eihän sitä jaksa tyhjällä mahalla edes treenata.

Kellään kokemuksia tuosta fitnesstukun "black burn" nimisestä rasvapolttajasta, mainospuhe ainakin lupailee ihmeitä..?

Olis nyt tarjouksessa, niin ajattelin laittaa kokeiluun, mutta kyselläänpä ensin silti=)

Oxy Elite Pro on kyllä tuntunut olevan tehokas tuote. Olen käyttänyt nyt 10vrk. Ensin 3vrk 1kpl, seuraavat 3vrk 2kpl ja nyt 4vrk 3kpl päivässä. Syke nousee aika hurjasti pienessäkin toiminnassa ja esim.kävelylenkeillä syke nousee toden teolla. Ruokahalua on oikeasti myös vienyt. En usko olevan placeboa, sillä en uskonut tällaiseen vaikutukseen. Tuo 3kpl tuntuu vähän turhankin tujulta, ja saatan siirtyä takaisin 2kpl/vrk.

Sain fitnesstukusta kaupan päälle purkin Kre-Alkalynia, ja otin n. 30 minuuttia ennen viime treeniä 2 kapselia, enkä huomannut mitään vaikutusta.
Pitääkö nuo ottaa tyhjään mahaan? Eihän sitä jaksa tyhjällä mahalla edes treenata.

Elikkä tuotteessahan on pelkkää kreatiinia jonka vaikutusta ei huomaa kuin pitkällä aikavälillä jos silloinkaan, sillä tämä Kre-Alkalynhän ei sido nestettä niinkuin normi monohydraatti.
Ja mielellään toki suht. tyhjään mahaan, että aine pääsee imeytymään eli n. 1.5 - 2h viime ateriasta. Eihän sitä nyt täydellä vatsallakaan voi treenata, tai voi, mutta huono olo siitä tulee ainakin itselle.

E: Typo

Kuinkas hyvin muilla on pelitellyt tuo San T2-extreme ja kuinkas paljo tota kandee vetää naamaan per päivä. Tuonhan pitäisi sisällön perusteella olla ihan toimivaa tavaraa mutta tiedä sitten sain pari purkkia halvalla niin päätin kokeilla jossain kohtia :)

Nyt 2 viikkoa ollu stacker-2 black burn. Tuntuu että tästä ei oo mitää hyötyä nimittäin tän käytön alottamisen jälkeen ollu paino tasantarkalleen samassa kohdassa mutta kuitenkin aikasemmin sain tiputettua 3 viikkoa putkeen 2kg viikossa. Huomattavaa on toisiaan että tossa oli wappu välissä. Teoriassa tän olis pakko toimia sillä kyllä tän syömisen jälkeen tulee kuuma. Sen lisäksi cofeiinin määrä vituttaa koska jos ei olis pakko niin en ottaisi yhtää kofeiinia pilaamaan aivotoimintaa.(vaikuttaa hormooni tasoihin. Erityisesti serotoniinin tasoihin)

Jos vertaan supercitrimax aikakauteen nii sillon ei jäänyt paino jumiin kertaakaan vaikka se joskus laskikin hitaasti. Parasta tässä on vielä että toi citrimax on joku naistenlehtien läppä valmiste eikä mikään body sivustoilta saatava body sivustoilta saatava valmiste mikä sisältää 10 eri vaikuttavaa ainetta.

Nyt on kaksi purkkia jack3dia syöty ja pitäis pitää hiukka taukoa tuosta geraniumista, kun alkaa tolet nousta. 2 kippoakaan ei meinaa tehota. Mitäs jengi suosittelee tilalle?

Back
Ylös Bottom