Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistä porukka tilaa OEP:ta? Onko fitnes tukku edullisin? Kyrpii vaan maksaa 7€ postareita.. Muuten hinta on kohtuullinen. Onko Oulussa tarjolla?

EDIT: Miks sivu herjaa ku yritän laittaa myymälän nimeä oikein? Antaa pelkkiä ***?

Viimeksi muokattu:
Onko Fastin DietMix pussukka tuttu kellekkään ? Ajattelin, että onkohan kyseisestä aineesta mihinkään :D Ihan hyvältä vaikuttaa mitä nyt sivuilta tuli luettua (http://www.fast.fi/Tuotteet/dietmix.html), mutta olisihan se isompi hyöty tietenkin lukea pakkislaisten käyttökokemuksia :) Eli siis, hitti vai huti ?

// Niin, ja siis palkkariksi, proteiinilisäksi, ja painonpudotukseen tuota meinasin.

thyer, tuo ei ole tehonlisääjä tai rasvanpolttaja, miksi siis tunkea se tähän ketjuun? Eikö joku AKCD tms. dietti-threadi tai diettithreadit ylipäätään olisi parempia paikkoja?

Itellä on purkki oep ja stacker-2 ..jos joku on testannu molempia ni ois kiva saada mielipiteitä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt lähin ensimmäisen kerran mukaan näihin humputuksiin ja ostin purnukan Twinlabin ripped fuel 5x:ää (13,jotain €) jota otan 2x päivässä, ennen lounasta ja päivällistä, ainakin hikoiluttaa napin jälkeen :D Kombotan tuon kanssa vihreää teetä 3x päivässä (aamu,lounas,päivällinen).

Edit: painoa lähtenyt nyt helmikuusta veks 10kg, osasyynä kreatiinitauko ja se ettei ole enää 3kg ruokaa mahassa 24/7 :D ihan boostiksi normi diettailuun otin nuo valmisteet.

Itellä on purkki oep ja stacker-2 ..jos joku on testannu molempia ni ois kiva saada mielipiteitä

Itekin tilasin Stacker-2:sta. Näitä alennus purkkeja on kyllä kiva tilailla. Viimeksi San launchin 240kaps. nappasin 19.90e paras tehonlisääjä mitä ikinä käyttänyt. Nyt jos tää Stackeriki toimis.

Muistakaa ihmiset syödä jos vedätte stacker-2:sta olin syömättä 8h ni alko järkyttävät vapinat. Toi nälän tunteen väheneminen on petollista. Saattoi johtua myös jackedista jota otin kun en nukkunut viime yönä ni pitää jotenkin pysyä hereillä

Mutta kyllä mä jokatapauksessa ajattelin käyttää jack3dia dieetilläkin, nostaa itellä leposykettä helvetisti ja rasvanpolttosyke vaatii kuntopyörällä jack3din jälkeen minuutin polkemista :)

Mä jättäisin kyllä ottamatta aineet, jotka "nostaa leposykettä helvetisti".

Huh tänään tuli Methyl ripped adrenaline yms :) Vedin tossa yhden napin ja vääntää kyllä vatsassa ja vähän kuumottaa 109 kiloistaki. Voin kuvitella kuinka paljo vääntää vatsaa 3 kapselilla jos vielä sattuisi ennen ruokaa ottamaan!Katsotaan miten pelaa jatkossa.

Itekin koppasin tänään kaupasta yhden purkin:

PrimaForce Beta Alanine

Onko kellään kokemusta ko. aineesta? Vaikuttaa ainakin arvostelujen mukaan kelvolliselta aineelta.

Mul on silleen jos vedän 2 nappulaa tota stacker-2 juttua ni maha menee sekasin (joten otan vain yhden). Anyways jostain syystä mun paino ei oo laskenu viikkoon vaikka oon ollu selvästi miinuksilla ja oon liikkunu paljon.

Jos noita pillereitä vertailee niin sain paljon parempia tuloksia supercitrimax aikana kuin stacker-2 aikana. Stacker-2 aikana tosin jaksaa paremmin vaikka laskujen mukaan kalorit on alempana.

Oon kuitenkin lähes 100% varma että rasvaa on palanut paljonkin tämän viikon aikana vaikka paino ei laskenut.

To grappling: En tiedä just tosta kyseisestä beta-alaniinista mutta kyllä beta-alaniini vaikuttaa ainakin cardio treeneihin mutta jalat tuntuu tönköltä. Jos et jo ota ni vedä viel kreatiiniä ni sitte huomaa jo eron kohtuu hyvin.

Posti toi eilen purkin OxyElite Pro:ta ja otin sen samantien testiin vetämällä yhden napin ennen eilistä iltalenkkiä (klo 8 aikoihin, edellisestä ruokailusta n. 8h). Tuo OxyElite veti ihan hillittömän palelun päälle, lenkin jälkeinen kuuma suihkukaan ei auttanut ja sängyssä tuli valvottua peiton alla palellen ja hikoillen aamuyölle, ennenkuin olo helpottui ja sai nukuttua. Vedin sitten tänä aamuna toisen napin ja taas meni joku 6h töissä palellen ja hikoillen vaikka olin tuohon varautunut ja pistin puvuntakin + pitkähihaisen kauluspaidan. Muutenkin tuosta tuli aika huono olo, eikä lounas oikein maistunut, toivottavasti nuo sivarit ajan kanssa helpottaisivat, nyt tuntui aivan samalle, kuin olisi ollu 38 asteen kuumeessa duunissa....

Suositut

Back
Ylös Bottom