Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mihinkä aikaan ja montako nappia päivässä vetelit oxya? miten toimiminen ilmeni?

Itekki kokeilin ja toimivaksi totesin. Ite vedin 2 aamulla heti ku heräs, sitte 1 joskus 3-4 aikaan. Ei ainakaan kantsii liian myöhään ottaa tota vikaa ettei häiritse nukkumista.
Ja ei kantsii heti ottaa 2 kerralla, vaa eka 1/aamu, nii tuntee miten keho reagoi. Joillekki tullu tosta vähän sivareita, tärinää tjs.

Ja toimivuudesta sen verran, että 6 kiloa pudotin kuukaudessa. Hikoilutti mukavasti ja energiaa riitti, voimakaan ei hävinny liikaa. Kantsii muistaa kuitenki syödä tarpeeks, ku näläntunne kans saattaa hävitä ton kanssa, ettei pala lihasta rasvan mukana. Ite söin sellaset 2000kcal päiväs mut ehkä loppuu kohden oli noin 1800 ja sitte rupes voimaakin vähän lähtemään. Ittellä ei ollu pahempia sivareita.

Jos olet 16v niin korjaat asennetta ja rupeat liikkumaan ja syömään oikein. Sun ikäinen ei tartte mitään lisäravinteita kun aineenvaihdunta toimii kuitenkin hyvin.

Joo kyllä tässä paino ruvennu putoomaanki iha kohtuu vauhtia, mutta oon vähä sellane että haluun kaikki nopeesti :rolleyes: Väärä asenne kyllä, mutta joskus ihan etukin.

Okei rahat menee säästöön, mutta varsinaiseen kysymykseen ei vastattu. Onko haittaa?

Joo kyllä tässä paino ruvennu putoomaanki iha kohtuu vauhtia, mutta oon vähä sellane että haluun kaikki nopeesti :rolleyes: Väärä asenne kyllä, mutta joskus ihan etukin.

Okei rahat menee säästöön, mutta varsinaiseen kysymykseen ei vastattu. Onko haittaa?

No ei se luultavasti sua tapa tai vahingoita pahemmin, mutta tiedät varmaan itsekkin et aika voimakkaasta tuotteesta on oikeesti kyse. Menee vähän eri kategoriaan kun Siwassa myytävä vihreä tee tai CLA. :D

Turha sitä alkaa totuttaa itseään 300mg:n kofeiinimäärään, joka siis yhen päivän aikana tulee. Pakkauksessakin sanotaan ei alle 18-v. Ei siten, että mitään peruuttamatonta haittaa tapahtuisi 16-vuotiaalle, mutta melko turhaa uskaltaisin väittää sinun ikäisellesi.

Oon tottunu jo kofeiiniin, ikävä kyllä. Kahvia tulee juotua moccamasterin asteikolla 5 kuppia vähintään :S Siinä sit riittävä 'boosteri' :D

Oon tottunu jo kofeiiniin, ikävä kyllä. Kahvia tulee juotua moccamasterin asteikolla 5 kuppia vähintään :S Siinä sit riittävä 'boosteri' :D

Noh, sitä suuremmalla syyllä sinun on turha ostaa noita. Puolet vaikutuksesta tulee käytännössä juuri kofeiinista joka on turvallisin ja luonnollisin termogeeni. Eli jatka nyt sitä kofeiinin lipittämistä ja osta vaikka jotain vihreä tee kapseleita jos jotain nappeja on pakko päästä vetämään :D. Karnitiini ja CLA on itsella joskus olleet kokeilussa mutta aika turhia ne ovat. Eli eiköhän sulle pelkkä kofeiini riitä. Ja jos et kahvia tummana pysty juomaan niin osta vaikka kofutabuja. Sokerikahvi on täynnä tyhjiä ja turhia nopeita hiilareita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kolme kertaa olen nyt ottanut tota 1.M.R.:ää ja hyvältä vaikuttaa. Ehkä jopa tehokkaampaa kun Jack3d, Lemon Lime on ihan juotavan makuista.
Virtaa riittää helposti 1½h treeneihin ja kotiin päästessä on niin levoton olo, että vois lähtä tekemään uuen treenin heti perään.
Pientä tärinää on ollut pari tuntia treenin jälkeen, en tiiä johtuuko tästä vai mistä.

n. kuukauden olen käyttänyt näitä, ensin jack ja sitten tämä 1.M.R, eikä kertaakaan ole treeni epäonnistunut. Saa nähä osaako enää ees treenata ilman näitä.;)

Olipas hehkutusta.:D

Kannattais varmaan syödä toi purkki ainakin puoleenväliin asti. Jos oot kolmena päivänä jotain tällästä syönyt, voi olla aika vaikea kertoa vielä "potkiiko" se sulla. :rolleyes:

Miks pitäis syödä. Kyllä sen ny huomaa jo ekasta pilleristä, toimiiko se vai ei. ECA:n ku vetäset naamaan, niin huomaat :)

1.m.r

Postissa tuli eilen pari näytekappaletta BPI:n 1.M.R nimistä treeniboosteria ja tänään otin yhden ennen selkätreenia ja tässä vähän mietteitä kyseisestä aineesta:
- Maku oli suht hyvä, mustikkainen, veteen sekoitettuna meni hyvin alas.
- Aine sai aikaan ''oudon'' olon, iho meni kananlihalle ja oli muutenkin vähän kylmä kokoajan, tuntui myös siltä kuin tukka olisi pystyssä.
- Itse treeniin aine vaikutti mielestäni positiivisesti, tuntui kuin voimat olisivat pysyneet paremmin aina viimeiseen liikkeeseen asti.
- Vaikka voimat tuntuivatkin säilyvän paremmin, kävi treenin lopussa ylätaljaa kapealla kahvalla tehdessäni niin, että 8 toistoa meni puhtaasti, mutta sen jälkeen en saanut edes yhtä puolikasta toistoa mikä oli hyvin outoa. Eli voisi sano että kroppa oli joko ON tai OFF, joko toiston jaksoi tehdä tai sitten ei enää irronnut yhtään voimia, ei mitään siltä väliltä.

1.M.R näyttäisi sisältävän ainakin kofeiinia, arginiinia, beta-alaniinia, tauriinia, tyrosiinia, kreatiinia, guaranaa, niasiinia sekä jotain muita aineita, joiden suomenkielisiä nimiä en tiedä. Eli ilmeisesti aika peruskamaa.
Vielä olis pari kappaletta kerta-annoksia jäljellä, mutta tämän kokemuksen perusteella en olisi aineesta mitään valmis maksamaan, mieluummin vetäsen vaikka energiajuoman tai kofeiinitabletteja ennen treeniä.

1.m.r:ssä taitaa olla vaan geraniumia kaiken muun keskellä? Ite kiskaisin tässä taannoin 50mg geraniumia kerralla ja silloin ei meinannu tohtia enää edes ajaa autolla. Kaikki liikkui niin hitaasti itellä hirveä vauhti ja aggre päällä, puhetta pulputti vaikkei ollu asiaakaan tyyliin vahvemmat piristeet. Tähänkin onneksi tottuu, kuten kaikkeen muihinkin stimulantteihin. Jos bailaamaan pitäs mennä ja väsyttää niin geranium ajaa kyllä asiansa, mutta salilla taitaa olla paras pitäytyä kreatiini, beeta-alaniini ja sitrulliinimalaatti yhdistelmässä plus kofeiini jos puhti vähän on pois. Tosiasiassahan sitä puhtia tulee kun menee vaan salille.

Suositut

Back
Ylös Bottom