Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

Prezone toimii ja on hyvää mutta melkein saman asian ajaa jos haluaa halvempaa, attitude.

Mulla kans tuntuu että toi attitude toimii jopa paremmin kun on prezonea käyttäny pari kk ajan. Tosin siinä tais annoksessa ollakkin enemmän tota päästimua mitä prezonessa. Halutessaan päälle 10g bcaa.ta ja käytännössä samaa settiä vaikuttavilta aineilta..

Onko kellään kokemusta gerimax nimisestä buusterista? Ostin sellasta, piristää kummasti ja yllättävän nopeesti! Mä tykkään kyllä, vaik joutuuki ottaan kaksi nappia. Paketissa luvataan, et vörkkii 30minuutissa, mut mulla ainaki kestää n.45-60min, ennenkä skulaa! Pää asia, et toimii!! Ja tyytyväinen oon. Tokmannilta tuo tarttui mukaan.

Täytyy vähän hehkuttaa intensityä. Makuna orange aivan loistava. Sama kö laimeaa jaffaa joisi, mikä jo sekin riittää pyyhkimään monet PWO:t pöydältä mennen tullen. Hyvin sekottuu eikä klasin pohojalle jää valakosta raemaista sakkaa niikö mayhemissä. litku toimii tosi hyvin puntilla. Jaksaa ja jaksaa.. Edes pitkien pudotussarjojen jälkeenkään ei tuu sellasta fiilistä että "vitut tästä mä lähden kotiin", vaan homma jatkuu mielekkäänä ja haluat jatkaa seuraavaa settiä mahdollisimman pian. Hieno tuote. Vanhan Crazen jälkeen toimivin mun testaamista tuotteista pitkään aikaan. Mutant mayhem, Stacker rush accelerated , neurocore, fast:n shock...Forget about it... Intensity + octane = toimii.

Loppuun kysymys. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop, miten se voi myydä sellasia pwo:ta missä on kiellettyjä ainesosia? Vai olenko nyt aivan väärässä jos sanon että attitudessa on kiellettyjä aineita, esim dendrobiumia? Woot.. Tuleeko heidän tuotteensa jostain ulkomaailmasta tullin läpi vai kenties espoon varastolta? Tiedän, olen idiootti ;)

Viimeksi muokattu:
Täytyy vähän hehkuttaa intensityä. Makuna orange aivan loistava. Sama kö laimeaa jaffaa joisi, mikä jo sekin riittää pyyhkimään monet PWO:t pöydältä mennen tullen. Hyvin sekottuu eikä klasin pohojalle jää valakosta raemaista sakkaa niikö mayhemissä. litku toimii tosi hyvin puntilla. Jaksaa ja jaksaa.. Edes pitkien pudotussarjojen jälkeenkään ei tuu sellasta fiilistä että "vitut tästä mä lähden kotiin", vaan homma jatkuu mielekkäänä ja haluat jatkaa seuraavaa settiä mahdollisimman pian. Hieno tuote. Vanhan Crazen jälkeen toimivin mun testaamista tuotteista pitkään aikaan. Mutant mayhem, Stacker rush accelerated , neurocore, fast:n shock...Forget about it... Intensity + octane = toimii.

Loppuun kysymys. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop, miten se voi myydä sellasia pwo:ta missä on kiellettyjä ainesosia? Vai olenko nyt aivan väärässä jos sanon että attitudessa on kiellettyjä aineita, esim dendrobiumia? Woot.. Tuleeko heidän tuotteensa jostain ulkomaailmasta tullin läpi vai kenties espoon varastolta? Tiedän, olen idiootti ;)

Minkä listan mukaan dendrobium on kielletty? Dendrobium (luonnollisessa muodossa) on kielletty koska se on jonkun YK:n vai minkä lainsäädännön jne jne mukaan kasvi joka löytyy "suojatulta listalta". Tostahan oli iso polemiikki jenkeissä kun valmistajat joutu todistamaan että heidän käyttämä dendro oli synteettistä hahah :confused: Suomessahan löytyy jopa luontaistuotekauppoja jotka myyvät dendrobiumia joko jauheena tai kapselina.

Mutant Mayhem oli ainakin mulle todella "raskas", tuli sellainen nuutunut olo aina treenin jälkeen kun oli sitä juonut.. Itse oon digannu viime aikoina käyttää juuri tuota Attitudea, puol skooppia ja treeni kulkee, rok rok ;)

Minkä listan mukaan dendrobium on kielletty? Dendrobium (luonnollisessa muodossa) on kielletty koska se on jonkun YK:n vai minkä lainsäädännön jne jne mukaan kasvi joka löytyy "suojatulta listalta". Tostahan oli iso polemiikki jenkeissä kun valmistajat joutu todistamaan että heidän käyttämä dendro oli synteettistä hahah :confused: Suomessahan löytyy jopa luontaistuotekauppoja jotka myyvät dendrobiumia joko jauheena tai kapselina.

Mutant Mayhem oli ainakin mulle todella "raskas", tuli sellainen nuutunut olo aina treenin jälkeen kun oli sitä juonut.. Itse oon digannu viime aikoina käyttää juuri tuota Attitudea, puol skooppia ja treeni kulkee, rok rok ;)

Mutantin "raskauden" allekirjoitan kans. Juurikin sellainen fiilis oli kun salilta lähti pois. Intensityn kans ei ole tätä ongelmaa.

En dendron kiellosta tiedä muutakuin että craze kiellettiin ja siinä oli dendroa jne jne... Ei ole olenaista miksi tai minkä listan mukaan se olis kielletty. Tukusta ainakin vetivät pois juurikin tämän dendro-"kohun" takia.

En ota kantaa onko se oikeutetusti "kielletty"... Mutta enivei... Tuntuu vaan hassulta kuinka sitten Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop myy esim attitudea missä on dendroa ja ties mitä muita lääkeaineita ja stimuja :) mulla ei sitten ole faktatieto hallussa tän pwo:n suhteen. Äkkiseltään vaan rupesin asiaa ihmettelemään.

Ei löydy dendrobiumii ainakaa Fimean listalta. Crazen kiellon syynä tais olla muut aineet ku tää dendrobium. Fitnesstukku ei ilmeisest myy tuotteita missä on dendrobiumii siitä syystä, että Tukholman Ympäristön- ja terveydensuojelulautakunta päätöksen takia. Mutta edelleen dendrobium on sallittu aine Suomessa, joten attitude on ihan sallittu tuote, eikä siinä oo mitää lääkeaineita, toki stimuja siinä on :)

Mutantin "raskauden" allekirjoitan kans. Juurikin sellainen fiilis oli kun salilta lähti pois. Intensityn kans ei ole tätä ongelmaa.

En dendron kiellosta tiedä muutakuin että craze kiellettiin ja siinä oli dendroa jne jne... Ei ole olenaista miksi tai minkä listan mukaan se olis kielletty. Tukusta ainakin vetivät pois juurikin tämän dendro-"kohun" takia.

En ota kantaa onko se oikeutetusti "kielletty"... Mutta enivei... Tuntuu vaan hassulta kuinka sitten Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop myy esim attitudea missä on dendroa ja ties mitä muita lääkeaineita ja stimuja :) mulla ei sitten ole faktatieto hallussa tän pwo:n suhteen. Äkkiseltään vaan rupesin asiaa ihmettelemään.

"ja ties mitä muita lääkeaineita"??? Mainitse yks :) nyt vähäsen hei vaikka google laulamaan ennen kuin laukaisee ihan mitä höpöhöpö juttuja tahansa hahaha ;)
Mulla nyt viimeks ollu kokeilussa: 1 kapseli amp citrate + genomyx caffeine matrix (kofeiinisekoitus) ja toiminu aika hyvin, vaikka itse kyllä pidän enemmän jauhemuodossa olevista.

Btw, dendro on myös laillinen joissain kunnissa Ruotsissa ;)

D-stunner toimi ennen ihan kivasti. Nykyään tuntuu kuin se lamaisi hengitystä eli päinvastoin kuin kuuluisi. En tiedä onko sattunut viallinen erä vai onko mua sabotoitu. Pupillitkin menee pieneksi treenin loppua kohden ja sen päätyttyä kutistuu vielä hieman. Myös voimat vähenee, toisin kuin aiemmin.
Ihan perseestä!

Viimeksi muokattu:
D-stunner toimi ennen ihan kivasti. Nykyään tuntuu kuin se lamaisi hengitystä eli päinvastoin kuin kuuluisi. En tiedä onko sattunut viallinen erä vai onko mua sabotoitu. Pupillitkin menee pieneksi treenin loppua kohden ja sen päätyttyä kutistuu vielä hieman. Myös voimat vähenee, toisin kuin aiemmin.
Ihan perseestä!
Okei, vika ei ollut erässä. Avaamaton samaa erää oleva D-stunner futas just niinkun kuuluukin.

ANS Performancen Ritual on kyllä minun kohdalla ollut paras tehonlisääjä aikoihin. Jack3din jälkeen on tullut testattua vaikka mitä ja mikään ei ole iskenyt niin hyvin kuin Ritual. Sekaan 5g kreatiinia ja 5g l-arginiinia. Toimii kuin junan vessa. Virtaa riittää niin perkeleesti.

Saakohan tuota Frenzyä enää tuoda Suomeen? Kokemuksia olisi myös kiva kuulla.
http://www.ebay.com.au/itm/DRIVEN-S...-BAN-COMING-/131502226300?hash=item1e9e24bb7c

Mites tälläinen kuin Jack3d advanced, ei micro, samat kysymykset.

Frenzyä myydään Suomessa niin eiköhän sitä sit myös saa tuoda Suomeen :) Kokemus: antoi hyvän fiiliksen, ei mikään super-tehokas mutta sopivasti potki, eli suosittelen!
Jack3d Advanced: sama....myydään Suomessa.... Ihan jees, ei mitään sillee erikoista mutta hyvin jakso vetää treenit. Omasta mielestä parhaat ovat olleet Ritual ja Attitude.

ANS Performancen Ritual on kyllä minun kohdalla ollut paras tehonlisääjä aikoihin. Jack3din jälkeen on tullut testattua vaikka mitä ja mikään ei ole iskenyt niin hyvin kuin Ritual. Sekaan 5g kreatiinia ja 5g l-arginiinia. Toimii kuin junan vessa. Virtaa riittää niin perkeleesti.

Mulla sama setti ollu kokeilussa mutta lisänny siihen 20g vitargoa ja sit l-argiinin tilalle AAKGta ;) toi kombo lisättynä antaa todella mageet pumpit :eek:

Mulla on kivuliaimmat pumpit muistaakseni tullut ihan pelkällä Ritualilla. Häiritsi jo treeniä ennenkuin laturiin tottui. Silloin oli kyllä intra juoma satunnaisesti käytössä - maltoa ja bulkki bcaa:ta. Sekin on voinut vaikuttaa pumppeihin.

Kumma ettei ole mun silmään osunut noita Frenzyä ja Jack3d advansea suomen putiikeistä, pitää nuuskia lisää:) Ritual saanut kyllä nyt niin hyvät suositukset että taidan ostaa sitä.

Attitude paras mitä oon kokeillu ja ei kyl oikeestaan parempaa laturia edes tartte. Makukin aivan loistava, oikeesti hyvänmakusta varsinki se Cola. Tuskin tuun tota mihinkään vaihtamaan kun on viel edullinen kaikenlisäksi

Kumma ettei ole mun silmään osunut noita Frenzyä ja Jack3d advansea suomen putiikeistä, pitää nuuskia lisää:) Ritual saanut kyllä nyt niin hyvät suositukset että taidan ostaa sitä.

Googlaamalla "Driven Sports Frenzy" niin löytyy heti eka linkki :rolleyes:

Joo olin itseasiassa tuon katsonutkin mutta tuote on loppu niin ajattelin ettei sitä lisää enää tule.

Suositut

Back
Ylös Bottom