Tehokkaat tehonlisääjät/rasvanpolttajat?

Pump aika perus, liian vähän tavaraa mun mielestä. Esim sitrulliinimalaattia 1g, ei riitä mihinkään. No mul on tota ja toista vähä tujumpaa boosteria mitä käytän sit jalka ja selkäpäivinä ja tol pumpilla mennää muut päivät. On kyl ihan hyvänmakunen buusteri joten siitä plussaa,nään vielki painajaisia esim myproteinin boosterista

Onko kukaan käyttänyt Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shopin attitude buusteria? Onko purkissa oikeasti 35 annosta? Olen nyt 7 ottanut ja näyttää siltä että purkki olisi puolessa välissä ja en todellakaan ole ottanut yli yhtä scooppia, koska beta-alaniini ja kofeiinit nousuisivat liian korkealle. Purkissahan ei ilmoiteta gramma määriä

Itsellä menossa 2 purkki, toimii,pärisee ja potkii :rock:
Mulla on riittänyt puolikas annos, jos otan kokonaisen niin itselle se oli aivan liikaa. Veikkaisin itse että toi kokonainen scoopi tota tavaraa on ehkä vähäsen enemmän kuin mitä ne ilmoittavat. Joskus muistan aikoinaan että Jack3d purkin annosmitta oli kanss liian iso, sama tais olla ton intensityn kanssa.

Laskin btw toss äkkiä: 8,5g x 35 = 297,5g eli ton purkin koko pitäis olla suunnilleen 300g?

Itsellä menossa 2 purkki, toimii,pärisee ja potkii :rock:
Mulla on riittänyt puolikas annos, jos otan kokonaisen niin itselle se oli aivan liikaa. Veikkaisin itse että toi kokonainen scoopi tota tavaraa on ehkä vähäsen enemmän kuin mitä ne ilmoittavat. Joskus muistan aikoinaan että Jack3d purkin annosmitta oli kanss liian iso, sama tais olla ton intensityn kanssa.

Laskin btw toss äkkiä: 8,5g x 35 = 297,5g eli ton purkin koko pitäis olla suunnilleen 300g?

Joo ei tuo scooppi ole 8,5g nähnykkään. Ja tuskin purkkikaan on 300g. Ite ottanut nyt 8 scooppia ja silmämääräisesti tavaraa jäljellä ehkä noin 12-14 annokseen. Pitäskö joku reklamaatio laittaa kaupalle? Käytän kuitenkin purkin loppuun ja oon merkannu annokset ylös. Kuinka siinä purkin kyljessäkään ei lue gramma määrää?

Nyt sen tajusin. Scoopin koko onkin 15g. Olen siis ottanut koko ajan tupla-annoksia. Eli purkista riittää siihen pariin kymmeneen. Ihme kun tuote on potkinut kun vanha jacked aikoinaan, AMP citraattiakin tullut 1g kokoajan kofeiinia 500mg.

Purkin kyljessä ei lue gramma määriä purkilta tai annokselta ja minkä vitun takia scooppi on 15g eikä 8,5g??? Kusetuksen makua.

Kiitos vinkistä. Siellä oli porukka yhtä pihalla kuin itsekin. Vai että pitää ravistaa purkkia ennen kuin kauhoo jauhoa, en ole ennen kuulutkaan. Ja joku oli mitannut ja 1g oli eroa. Porukka sanoo mitaksi 12g, mutta itellä se kyllä on 15g. Sivuilla vielä lukee, että Sekoita 1 annosmitta (8,5g) 300-400ml vettä.. Ihme että joku ei ole vielä vetänyt jotain yliannostusta. Edelleen kusetuksen makua.

On, kun ei ole vaakaa. Eikä tuohon mun mielestä ole vastaus, että käyttäjä rupeaa vaalta mittaamaan oikean annoksen. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 saisi itse pienentää kauhaa ja minkä takia edes ovat alun perin laittanut 15g kipon sisälle ja kylkeen tekstin, että "sekoita 1 annosmitta (8,5g) 300-400ml vettä"?

On, kun ei ole vaakaa. Eikä tuohon mun mielestä ole vastaus, että käyttäjä rupeaa vaalta mittaamaan oikean annoksen. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 saisi itse pienentää kauhaa ja minkä takia edes ovat alun perin laittanut 15g kipon sisälle ja kylkeen tekstin, että "sekoita 1 annosmitta (8,5g) 300-400ml vettä"?

Jospa kyseessä on vain inhimillinen erehdys, josta yritys ei ole saanut vielä palautetta? Mutta sitähän mä vaan, että ei kyllä nykyisin vieläkään ole kunnollista laillista boosteria bodaustreeniin. Amp-sitraatti pohjaisten vaikutus tuntuu hiipuvan n. tunnin jälkeen ja mun täysmittanen treeni kestää 1,5 tuntia. Tutkimuksessa kissoilla ja koirilla, joille on amp-sitraattia annettu on myös havaittu selkärangan vaurioitumisia. Seuraavaa toimivaa ja vähemmän haitallisilla sivuvaikutuksilla olevaa tuotetta odotellessa. Tutkimuslinkki ei valitettavasti ole tallessa.

- - - Updated - - -

Kofeiini toimii voimatreeniin mainiosti.

Yritys on saanut palautetta ja vastaus oli, että purkkia pitää ravistaa ennen scoopin ottamista. Näin siis 8,5g tiivistä jauhoa muuttuisi 15g scooppin kokoiseksi

Yritys on saanut palautetta ja vastaus oli, että purkkia pitää ravistaa ennen scoopin ottamista. Näin siis 8,5g tiivistä jauhoa muuttuisi 15g scooppin kokoiseksi

Kokeilin tota nyt sitten itse kun siitä niin hirveä "haloo" saatu aikaiseksi :face: Jos mitan todellakin täyttää ihan ns. pakaamalla niin sain sinne melkein 16g (keittiövaalla mitattu).
Laitoin annoksen takaisin purkkiin, purkki kiinni ja sitten ravistin. Tämän jälkeen uusi yritys ja sillee kevyeesti otettuna keskeltä hieman vajaa mittalinen (mun lapussa joka tuli purkin mukana lukee että 1 vajaa annosmitta) niin sain määräksi 9g. :rock:

Naapuri foorumilla oli toinenkin hemmo mittailut, suora quote:
Tyhjä purkki kauhan kanssa painoi 78 gr ja iskemätön purnukka 378 gr

Päätin tämän jälkeen vielä tarkistaa oman vaalla: 1 annos otettu uudesta purkista ja painoa (purkki, kauha + sisältö) = 369g :dance:

Edelleen.. toimii, potkii ja rokkaa joten pysyy ehdottomasti mun nr.1 valintana tehonlisääjissä, kerran kun Crazea ei enään saa :puntti:

Amp-sitraatti pohjaisten vaikutus tuntuu hiipuvan n. tunnin jälkeen ja mun täysmittanen treeni kestää 1,5 tuntia.
.

Itse "kärsin" täysin samasta ongelmasta. Siltikin tuo attitude on parasta mitä tällä hetkellä on saatavilla. Välillä on mennyt jopa 1,5 skuuppia mikä on tosiaan +750mg. Kyllähän tuo mietityttää mitä mahdollista haittaa noin isot annokset tekevät. Toistaiseksi en ole vielä havainnut mitään ikävää.

onko kukaan kokeillut Massnutrionilla olevaa Mass Pumppia? :D

Hintaansa nähden ihan asiallista tököttiä. Puoleen hintaan oli tarjouksessa kun ostin yhden testipurkin lemon/lime -minkä lie nimistä. Jos ei ole kauhea kofeeinipärinä-petteri tai muuten vaan omaa järkyttävää toleranssia noihin, niin ajaa asiansa. Eli pientä piristystä tarpeen tullen. Itse en käytä tuota läheskään joka treenissä, ainoastaan silloin kun vireystilani ei ole optimaalinen treeniä ajatellen. Maku muistuttaa hieman hartsport urheilujuomaa, eli ihan juotavaa. Annokset ovat mulla olleet vajaa puolikas mitallinen, eli hieman alakanttiin suosituksesta.

Itellä ollu nyt parissa treenissä tota Attitudee, yhellä kauhallisella menty enkä kyllä suurta vaikutusta ole huomannut. Voi kyllä johtua siitä että edeltävä tehonlisääjä oli Frenzy, jota meni aina 2 kauhallista... Frenzy kyllä potki ihan kiitettävästi.

Mitäs tehonlisääjää suosittelette? Tuli siirto aamuvuoroon ja töiden jälkeen tarvisi jonkun boostin ennen treeniä. Normaalisti olen ollut iltavuorossa joten olen vain vetänyt aamulla bcaa drinkin ja olen sillä saanut hyvin treenit vedettyä, ei oikein tuon aamuvuoron jälkeen ole voimia lähteä jumpalle.

Itellä ollu nyt parissa treenissä tota Attitudee, yhellä kauhallisella menty enkä kyllä suurta vaikutusta ole huomannut. Voi kyllä johtua siitä että edeltävä tehonlisääjä oli Frenzy, jota meni aina 2 kauhallista... Frenzy kyllä potki ihan kiitettävästi.

Kyllä Attitudea voi ihan hyvin enemmän ottaa. 1,5 skuuppia riittää mulle hyvin. Kaverilla menee 2 skuuppia silloin kun se tuota ottaa.

Moro! Mulla olis tarkotus alottaa aamutreenit kunhan seuraava koulujakso alkaa! Mulle on tuo herääminen muutenki vaikeeta, ja rasvaa sais polttaa, nii päätin kokeilla nyt jonku aikaa aamuaerobista/hiit:iä. Jotta pääsisin lenkkeilee ja saisin edes jonkulaisen treenin nii joku piristävä litku ois kohillaan! Kahvi ei kokemuksesta aamulla reenaamiseen itellä sovi... Niii mitä suosittelisitte tällasee? :-)

Moro! Mulla olis tarkotus alottaa aamutreenit kunhan seuraava koulujakso alkaa! Mulle on tuo herääminen muutenki vaikeeta, ja rasvaa sais polttaa, nii päätin kokeilla nyt jonku aikaa aamuaerobista/hiit:iä. Jotta pääsisin lenkkeilee ja saisin edes jonkulaisen treenin nii joku piristävä litku ois kohillaan! Kahvi ei kokemuksesta aamulla reenaamiseen itellä sovi... Niii mitä suosittelisitte tällasee? :-)
Aamuväsymykseen toimii parhaiten se, kun meet mahdollisimman äkkiä sinne ulos. Tuo on itselle isoin syy, miksi tyhjällä mahalla aamuairobinen kiireisenä aamuna.

Vaatteet sängyn viereen, herätyksestä heti vaatteet päälle ja 2 min niin oot pihalla. Siellä herää 100 m juoksun jälkeen.

Sen jälkeen vasta se aamuvenkoilu ja syöminen. Kannattaa ainakin koittaa, toimii itsellä.

Iltareeniin sit kahvia tai jotain muuta boosteria, jos tarve vaatii.

BCAA/EAA + kofeiini, ja eikun lenkille!

Suositut

Back
Ylös Bottom